Over de camera kon ik eigenlijk niet veel vinden, google leverde me alleen deze op. En dan ook alleen maar in het Frans.
Hij lag bij de supermarkt, ik had hem niet meegenomen, want immers heb ik een goede camera en een iPhone.
Maar ik had deze foto dus naar m'n vader gestuurd, en die zei "neem hem mee", dus ik als brave zoon (en denkend dat ze op mijn kat aan het passen waren) dat maar gedaan, alleen de super lag niet meer op de route, dus ik ben dinsdag nog gaan kijken in het centrum, maar daar was ie nergens, dus we zijn woensdag weer terug naar de winkel gereden.
Toen we naar de kassa liepen zagen we in de verte nog meer "Hyundai" liggen..

Waarop Lars zich verwonderde dat ik dat liet liggen, om nou een hogedrukspuit te kopen om het merkje, ging me toch een beetje te ver.

Gisteren even een foto gemaakt, valt nog best mee.
Of het echt de E10 was, weet ik eigenlijk niet, hopelijk kan de garage me daar meer over vertellen, ik had wel even op Google gekeken, en daar stond dat ik het gewoon kon tanken. Misschien komt het doordat de auto niet wou starten, en dat ie toen net als in Riga even niet een meting kon doen, nouja we zullen het zien.
@René.
Ja het was echt lachen hoor, toch wel spannend. Hoewel Lars en ik 2 handen op 1 buik zijn, hebben we ook hele andere interesses. En dan is een kleine hotelkamer een rit van ruim 3uur is best lang. Maar toen we de tweede dag liepen en hij zei, oh die kerk moeten we even in, die ziet er mooi uit, wist ik het komt allemaal goed. Misschien scheelde het ook dat er amper auto's waren die de moeite waard waren om te spotten

Want als we elke 10 meter stil hadden moeten staan, denk ik dat ik wel een blauw oog had.
@Verlichting2
Oh balen zeg! Is het zeg maar een "vaag" probleem? Wat niet te traceren is? Of is het een beetje alsof het probleem niet echt gevonden is? Ik ben niet heel technisch hoor, maar zou het ook nog kunnen dat de vlotter in de tank de oorzaak is? dat die vuil is? De Lancia heeft daar ook last van, als die tank vrij leeg is, loopt ie ook niet mooi, stoten af en toe afslaan.
Maar wat goed van je vrouw zeg, ik vind het altijd wel knap als mensen op (iets) latere leeftijd toch nog hun rijbewijs (proberen te) halen.
Automaat is wel fijn, zeker in files, nu hebben we in A-town daar niet zo veel last van, en schakelen doe ik nog altijd "automatisch", als in je merkt het niet echt, het gaat zonder nadenken, maar dankzij de Y10 en ook andere automaten waar ik ingereden heb, snap ik wel de voorkeur voor een automaat.
Toch jammer he, dat de I20 niet helemaal de Getz kan doen vergeten, ik merk dat zelf ook wel.
Als eerste auto had ik een Polo, zo'n Steilheck, en omdat de garage hem graag wou hebben, de eigenaar zijn zus ging scheiden aangezien ze mijn auto kenden, was dit een prima auto voor haar, gaven ze me een mega-goede inruil, maar de Polo die ik daarna had, kon eigenlijk nooit in de andere zijn schaduw staan.
Dat is ook wel een reden waarom ik na mijn Yp niet weer voor een Yp ben gegaan.
Is een I30 niets? Die vind ik erg mooi, of het model I20 van die na jouwe komt, in het bruin! Prachtig. Honda Insight is ook mooi hoor, hoewel ik een Space-star niets vind, snap ik je keuze wel, een no-nonsense auto, beetje als een Getz

Of een leuke Kia Rio! Ik denk dat een SS best wel een stap terug is, maar dat is gevoelsmatig hoor, en misschien niet waar.
Cruise-control wil ik ook op mijn volgende auto, dat vind ik echt fijn.. Nouja misschien als de auto aangepakt is, inbouwen, dat lijkt me anders ook wel wat. In Principe is inruilen het meest domme wat ik kan doen, goedkoper kan ik niet rijden, en het is ook een fijne auto. Natuurlijk als ik eens in een luxere/nieuwere auto rijdt, dan denk ik wel "ik wil ook een andere", maar goed als ik naar de Volvo's van een vriend van me kijk, die zijn ook onverwoestbaar, gaan nooit stuk. Maar er brandt wel continu een service lampje, en geen enkele APK van hem ligt onder de 100-150 euro.
Qua olie is het misschien gevoelsmatig, ik moest na de vakantie olie-bijvullen, en daarna nog eens, iets wat ik nog nooit eerder heb moeten doen. Vandaar dat je dan er iets op gaat letten, maar het lijkt dus loos-alarm, want na deze 1000 KM hoefde er ook niets in.
@Mechanix
Ah oké, ik weet niet meer precies wat voor benzine het was, maar in Duitsland had mijn vader getankt, en de Rover liep daar gigantisch slecht op, terwijl de Poolse benzine wel weer "goed" was. Ik las/hoorde dat de Ethanol wel voor een iets hoger verbruik zorgde, dat viel me nu ook wel op.
@Damian
Haha, zeker, het is nooit saai. De 1.3 is de middenmotor, er is ook een 1.1 maar die is iets ondermaats geloof ik, en er is een 1.5. Wel leuk vind ik dat ik eerst geen klik met de auto had, het was echt een auto, zeg maar net als je koffie-apparaat, en inmiddels zijn we vrienden, en ben ik best wel fan van de auto.