Joop & @PM, eens... Ik heb ook een "echt" reserve-wiel, maar dat was vanwege mijn niet kennis denk ik al duidelijk.
Overigens ben ook braaf lid van de ANWB, ooit had ik dat via de verzekering een soort pechhulp, nou toen ik ze nodig had, kon het niet.
Dus daarna bij thuiskomst meteen lid van de ANWB geworden, gelukkig want ik heb ze inmiddels al meerdere malen nodig gehad, vooral in het buitenland ben ik erg te spreken over ze, ook tijdens mijn ongeluk in Frankrijk. Eigenlijk belachelijk dat de ANWB haast meer hulp (en beter) dan de verzekering..
10 jaar houdbaar, nou ja misschien dan toch eens een keer ergens kijken, of informeren... Sowieso niet hier in A-town.. Maar het loopt niet weg..
AMK was trouwens erg leuk, eerst wou ik niet heen. Het zou eerst en op de TT en op Zandvoort gehouden worden. Maar ineens viel de TT af.
Vanwege de hoge prijs van Vivia Italia hadden we een 402 kaart gekocht, even rekenen leverde ons de som dat dit dan uiteindelijk goedkoper was. Er waren nog 2 events waar ik/we wel heen wou(den), dan was het geld er al bijna uit, en dus toch maar naar AMK.
Knettervroeg weg, om 7uur.. Waarover mijn vader een punt had, A omdat het zo'n eind was, vroeg er zijn (en laat weg, anders is het zonde) en B, we moesten omrijden, de A1 was dicht...
Onderweg even een keer stoppen voor redbull/koffie.

Waar ik vorig jaar in Zandvoort in de File stond was, het nu niet zo. We werden eerst nog bijna op de parking gestuurd (tot 2x toe) maar goed, uiteindelijk stonden we mooi opgesteld, naast een Alfa Giulia (zo'n oude) en een 911 van Porsche.
Eerlijk is eerlijk, de opkomst was niet zo heel groot, gelukkig maakten de races nog wel wat goed.

Ik sprak medeforummer D'oh nog, maar toen ik hoorde wat hij en zijn vriendin als entree hadden betaald, pff...nee ik weet niet of ik het dan de moeite waard vond.
Begrijp me overigens niet verkeerd, het was heel tof, en wat er stond was ook heeeel erg mooi/bijzonder, ik bedoel, waar zie je een Sumbeam Lotus, en dan keer drie!

Je kon ook een ronde maken, gelukkig hebben we dat niet gedaan, op de foto zie je een erg mooie SAAB Sonnet (grijs) en dankzij olie op de baan, is ie van de baan geraakt, lelijke schade en waarschijnlijk niet meer te redden

(ook omdat de eigenaar al 78(!!) was)
Later was de Alfa verdwenen, en stond er nog een Porsche naast ons. Waar de regels 25 jaar of ouder ook niet helemaal op sloeg geloof ik

Maar ik denk dat de opkomst voor vandaag beter zou zijn, wij hebben dan ook de keuze gemaakt om niet meer op een zaterdag te gaan, als het een meerdaags event is.
Aan het eind van de dag gingen we weer terug, vanwege de dichte A1 zouden we of weer over Utrecht gaan, of via de Afsluitdijk, beide is om, maar we kozen wederom voor Utrecht. Ondanks dat we ook nu weer file hadden, een goede keuze, want de Afsluitdijk blijk later ook nog eens gestremd..
Anyhow, we zijn veilig weer thuis gekomen, hoewel tot 2 keer toe zijn we trouwens afgesneden, echt niet normaal. Op de heenweg door een minkukel in een Skoda met kar, die hem er ineens voorgooide, en de terugweg nog een keer. Wat bij de Hundee en de Rover eigenlijk nooit gebeurd.
Wel leuk is dat we ruim 500 km op de tank gereden heden, en hij was niet leeg bij thuiskomst. En deze keer 110-120 gereden, wel meer richting 110, want boven de 120 is het niet echt fijn meer.
Maar het leuke is, we zijn op de terugweg gespot!