Jacob106xs
Net ingestapt
Uhm die blauwe asfaltschraper heeft zeker hydropneumatische vering? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verlichting2 zei:Deze Turkse Getz kan zo worden ingezet als sneeuwschuiver.
Mag hopen dat de auto instelbare schokdempers heeft anders strand je op de eerste overstekende mier!

Ja eens!! Ik heb zelf niet zoveel met gepimpte auto's. Als in dat zou ik ook willen, maar ik vind het altijd erg tof om te zien wat mensen ervan maken. Ik vind het dan zelf oprecht jammer dat hier op het forum iedereen die maar een beetje pimpt, bijna wordt weggejaagd. Het hoeft niet je smaak te zijn, maar ook dat wordt vaak met veel liefde gedaan.omniradius zei:Haha lachen man. Ik vind die fast&furious achtige gepimpte autos altijd enorm leuk/interessant om te zien. Ondanks dat ik zelf mn auto nooit zo zou laten uitzien denk ik![]()

Haha, ik geloof je NicopediaNico GTR zei:Het is wel een hele klus hoor, jouw Getz heeft 4x100? als steekmaat. Die Alfa velgen 5x108 geloof ik, ben ff te lui het op te zoeken. Dus die heeft alles vanaf de naaf opnieuw opgebouwd.
En oké die is niet sullig, das best wel tof.
Haha, dat lijkt me ook ja, maar eerlijk gezegd geen idee. Ik zal eens vragen (misschien even middels Translate de boel vertalen)Jacob106xs zei:Uhm die blauwe asfaltschraper heeft zeker hydropneumatische vering?![]()

omniradius zei:Had grote vriend Braadslee niet ook een testrit gedaan in de nieuwe Twingo? Hij was er volgens mij ook niet heel enthousiast over...
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gereden in een formaat Twingo of Aygo / C1 ... Wel als passagier in dat soort autos gereden, maar zelf tot nu toe eigenlijk alleen maar wat zwaardere / "grotere" auto's gereden.
Ben wel bang dat ik nu door mn Lexus echt een verpest verwend nest ga worden![]()
omniradius zei:Ik zei ook "de nieuwe Twingo". Ik weet dat die niet uit 2008 komt![]()
Danny1995 zei:Er zijn steekmaatadapters om een ander soort wielen onder een auto te zetten, NicoGewoon een soort van extra ring met gaten die ertussen kan. Ze doen het ook vaak met Golf 4 icm Cayenne velgen.
Pjötr zei:Maar, ik heb een idee, bij "de meeting" neem ik de Lancia mee, mag je een blokje in een A-klasse automaat, ik een stukje in een luxe-automaat![]()
Pjötr zei:Rutger, D-C voor intimi

D-C zei:Leuk, al die plaatjes met mede-Getzen! Die Getzen met andere logo's zijn ook leuk, best grappig om er Dodge-badges op te plakken o.i.d. Als ik de TB Concept zie, heb ik het idee dat het productiemodel er bepaald niet op achteruitgegaan is, alhoewel de achterkant van die TB ook wel wat heeft.

.

Pjötr zei:Trouwens nog een treurig bericht. De Rover heeft voor het eerst een serieus mankement, onbetrouwbaar hok! De elektrische raambediening aan de bestuurders kant is overleden. Waarschijnlijk volgende week een ritje naar een sloperij doen.
omniradius zei:Pjötr zei:Trouwens nog een treurig bericht. De Rover heeft voor het eerst een serieus mankement, onbetrouwbaar hok! De elektrische raambediening aan de bestuurders kant is overleden. Waarschijnlijk volgende week een ritje naar een sloperij doen.
Nou nou nou nou nou nou nou.... om je auto nu meteen naar de sloop te brengen vanwege een raam dat niet meer functioneert. Wel erg rigoreus hoor.![]()
Pietzoveel zei:@ Rob, dat zijn de reactie armen die je aanwijst... de stabilisatorstang is de dikkere stang die aan de onderzijde van de reactiearm zit en loopt van links naar rechts onder de auto door om beide veerpoten met elkaar te verbinden.
Boblafrance Ralph zei:Gelukkig nieuwjaar
Pjotr

Kim L. zei: