Pjotr
Asfaltkampioen
Grappig, dan zijn er nu bijna 50 bladzijden geschreven over mijn wagenpark. En op de nieuwe pagina, nummer 51 dus, kan ik het eerste resultaat van de proefballon laten zien!
We gaan terug naar goede vrijdag!
Ik begon als eerste met het verwijderen van de achteruitrijsensor. Dat leek me eerder heel handig, maar helaas is de ene sensor stuk, en kan ik hem niet gebruiken waar ik voor wou. Namelijk bijna blindelings op een aanhanger rijden. Omdat ik niet helemaal wist waar die op zat aangesloten, ben ik ook de achterlichten los gaan maken.
Van dit,
via dit,
langs dit,
naar een schoon koestwerk.
En het eind resultaat (keer 2)
En terwijl mijn vader weer bezig gaat met schuren, plamuren en die grappen, ga ik de Y10 wassen. Immers gaan we morgen (nouja inmiddels zaterdag) naar de Klassieker in Drachten.
Kiek hem glimmen, en dan is het tijd voor de goede vrijdag af te sluiten!
Op zaterdag ochtend is het dan tijd om richting Drachten te gaan. Ik had met mijn kameraad afgesproken en op de carpoolplek in een Friesk dörpje, wij waren eerder dus maar even een leuke foto gemaakt. Helaas niet naast een bollenveld, want dat is natuurlijk hip tegenwoordig
En dan wat hoogtepunten:
Een Lagonda Cabriolet.. Ik moet me hier in verdiepen, ik heb namelijk geen idee of het een zelfbouwauto is, of niet... Van wat ik zag, zit er wel veel origineel Lagonda" spul" op!
Er was ook een gewone!
Een heel ander caliber, deze Cuore!
Ik werd hier wel erg wild van, een Alfa Sei!
En ook deze 127 vond ik enorm gaaf
En deze Simca, de meneer ernaast is de eigenaar, al sinds 1987!
Buiten was een speciale oldtimerparking,met ook de nodige leuke auto's:
Zoals een 2cilinder Visa!
En een Trabbi! Die was me ook leuk zeg!
En een Ascona cabrio, als Ascona 3-fan was dit wel erg gaaf!
Nog een ultra leuke Peugeot, een late 505!
Qua bezoekers was deze Rover wel een hoogtepunt, tot even geleden was deze van de eerste eigenaar! Gelukkig is ie in goede handen!
In Drachten hebben we een lichtaansluiting(ofzo) gekocht, die van de linker koplamp was wat gesmolten.
Meteen een reserve erbij
En dan is het tijd voor te spuiten, of nee lakken.
Het eindresultaat mag er zijn vind ik!
Close-upje!
En ook het voorste spatbord is af, ook gelakt!
En ook de onderste dorpel is ingesmeerd met bituum. de rest van het binnenste van de wielkast.
Morgen gaat mijn vader de het eerdere gespoten spatbord lakken, en dan is de Hundee klaar!
We gaan terug naar goede vrijdag!
Ik begon als eerste met het verwijderen van de achteruitrijsensor. Dat leek me eerder heel handig, maar helaas is de ene sensor stuk, en kan ik hem niet gebruiken waar ik voor wou. Namelijk bijna blindelings op een aanhanger rijden. Omdat ik niet helemaal wist waar die op zat aangesloten, ben ik ook de achterlichten los gaan maken.
Van dit,
via dit,
langs dit,
naar een schoon koestwerk.
En het eind resultaat (keer 2)
En terwijl mijn vader weer bezig gaat met schuren, plamuren en die grappen, ga ik de Y10 wassen. Immers gaan we morgen (nouja inmiddels zaterdag) naar de Klassieker in Drachten.
Kiek hem glimmen, en dan is het tijd voor de goede vrijdag af te sluiten!
Op zaterdag ochtend is het dan tijd om richting Drachten te gaan. Ik had met mijn kameraad afgesproken en op de carpoolplek in een Friesk dörpje, wij waren eerder dus maar even een leuke foto gemaakt. Helaas niet naast een bollenveld, want dat is natuurlijk hip tegenwoordig
En dan wat hoogtepunten:
Een Lagonda Cabriolet.. Ik moet me hier in verdiepen, ik heb namelijk geen idee of het een zelfbouwauto is, of niet... Van wat ik zag, zit er wel veel origineel Lagonda" spul" op!
Er was ook een gewone!
Een heel ander caliber, deze Cuore!
Ik werd hier wel erg wild van, een Alfa Sei!
En ook deze 127 vond ik enorm gaaf
En deze Simca, de meneer ernaast is de eigenaar, al sinds 1987!
Buiten was een speciale oldtimerparking,met ook de nodige leuke auto's:
Zoals een 2cilinder Visa!
En een Trabbi! Die was me ook leuk zeg!
En een Ascona cabrio, als Ascona 3-fan was dit wel erg gaaf!
Nog een ultra leuke Peugeot, een late 505!
Qua bezoekers was deze Rover wel een hoogtepunt, tot even geleden was deze van de eerste eigenaar! Gelukkig is ie in goede handen!
In Drachten hebben we een lichtaansluiting(ofzo) gekocht, die van de linker koplamp was wat gesmolten.
Meteen een reserve erbij
En dan is het tijd voor te spuiten, of nee lakken.
Het eindresultaat mag er zijn vind ik!
Close-upje!
En ook het voorste spatbord is af, ook gelakt!
En ook de onderste dorpel is ingesmeerd met bituum. de rest van het binnenste van de wielkast.
Morgen gaat mijn vader de het eerdere gespoten spatbord lakken, en dan is de Hundee klaar!