In hengelo zit ook Twentano het schijnt dat die ook uitlaten op maat maken.
klopt, die ken ik ook, ben daar ook wel regelmatig geweest voor bezorgen van onderdelen. Maar op een of andere manier heb ik er niet zo'n lekker gevoel bij, heb er geen specifieke reden voor hoor...
Uitlaten moet je gewoon op maat laten doen. Anders krijg je van die sjonnie dingen. Heel veel herrie, scheef hangende pijpen. Dat soort grappen.
als ik het laat doen, dan wil ik het ook goed en fatsoenlijk, daarom vraag ik ook eerst goed rond, beetje bakken en braden kan ik zelf ook wel, maar ik wil het gewoon netjes en goed. En zeker niet zo'n brulpijp.
Ik zou voor een custommade uitlaat gaan. Heb onder mijn vorige Astra G Sport een pijp vanaf de kat laten aanmeten bij EPS. Zelf geluid bepaald, dempers en de flow is verbeterd waardoor betere prestaties mogelijk zijn.
In jou geval zou op een V6 ook veel winst behaald kunnen worden door een groep A uitlaat te monteren. Iets grotere diameter en betere flow voor de uitlaatgassen. EPS is helaas niet erg goedkoop maar wel een erg goed product. Ook het bedrijf is top waar je met veel uitleg en zorg behandeld word, en ze je de tijd nemen om voor jou het beste te maken naar smaak.
Ik was toen erg tevreden. Huidige eigenaar van mijn Astra G weet dit ook (expleciet aan de dealer toen gemeld dat die een schijtdure uitlaat eronder had). Huidige eigenaar heeft toen contact opgenomen met me en die laat hem mooi zitten. Tja onderhoudsvriendelijk dat RVS geen omkijken meer naar.
dat klinkt goed
Ik las inderdaad ook hele goede verhalen over EPS na een beetje googlen. Site ziet er ook keurig uit, en ik wil inderdaad de uitlaat precies zo hebben zoals ik wil, zodra het niet mooi uit ziet, niet netjes in elkaar zit of er een bak herrie uit komt, dan vind ik elke euro al te veel geld. Dus goed om te horen dat het helemaal naar wens wordt gedaan
groep A las ik ook, maar dat betekend nog niet per definitie dat er een enorme herrie er uit komt toch? En haal je dan wel meer vermogen ondanks ik het flexibele stuk in de voorpijp en de kat er gewoon onder laat zitten?
kan bij een paar bedrijven waar ik een goed gevoel bij heb wel een offerte laten maken. Ik hoef echt niet voor een duppie op de eerste rang te zitten. het moet gewoon goed voor elkaar zijn, maar ik wil natuurlijk ook geen dief zijn van mijn eigen geld
ga nu even het bedrijf van Lucas checken