Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als jij jou auto chipt komt je er zéker aan, omdat wij orgineel het zelfde vermogen hebben (dacht ik?) maar turbo motortjes veel beter te chippen zijn
250 is toch een magische grens vind ik en die haal ik nu op een km of 7 na net niet
Gepost door: Blue Knightrider
Hey Ascona!
Interessant verhaal wat betreft het chippen
Wat je sowieso even moet doen voor en na het chippen is een uitgebreide acceleratiemeting doen.
Is er 10% meer vermogen en koppel, dan moet je acceleratie ook pakweg met 10% verbeteren.
Even narekenen voor mezelf. van 180pk naar 220pk. Dat is 22,2% winst. Dan zou mijn acceleratie dus ook ongeveer 22% sneller moeten zijn.
Volgens carbase in 7,7 naar de 100. Dat is nu 6,9 ongeveer. Dus zo'n 11%... Die theorie gaat niet helemaal op
Logisch ook. Ik denk dat zoiets trapsgewijs steeds afneemt...
CorZa zei:Lekker duidelijk allemaal![]()
Maar samen kom je er wel uit blijkt...![]()
alleen ga ik het slangetje vanuit de ruitensproeier reservoir ergens bovenaan bij het tuitje al naar beneden laten lopen. Om het mijzelf iets makkelijker te maken.
Dan moet ik alleen wel de ruitensproeiertankje redelijk vol vullen alvorens het tankje van de koplampsproeiers wordt bijgevuld.
Volgens mij had je makkelijker een emmer met sop en een spons achter in de auto kunnen zetten en daar de lampen af en toe mee schoon te vegen..
dat lijkt mij juist een stuk moeilijker, vooral als je gaat bijvullen.
Maar als ik in scandinavië rij, waar ze vrijwel geen lantarenpalen kennen zodra je maar iets uit het dorp bent. En het sneeuwt wat allemaal tegen de lampen aan komt, wat vervolgens het zicht na een paar km weg neemt, terwijl ik al zo weinig zicht heb.
Waarom zit er trouwens nog geen Irmscher grille op ? Lijkt me toch ook wel mooi staan.
Heb er wel ergens een foto van onze auto in scandinavië, gemaakt op 1 april (en das geen grap) Toen was het de dag er voor helemaal groen en best lekker weer, de dag er na was het grouw en grijs en viel er gewoon een pak sneew. Prachtig
Nu nog een standkachel dan issie pas echt full-option
hey, waar is de linkerspiegel gebleven?
zo'n paneeltje voor je airco had ik in mijn vectra2000 zitten.
een onding was het.
echt kwetsbaar prultroepzooi was het.
leuk om te zien, maar ik moet het niet meer.
geef mij maar gewoon de bedieningsschuifjes/ knopjes die ik nou in mijn calibra heb.
het ziet er niet uit( oubollig) maar niet zo storingsgevoelig.
een schuifdak is toch altijd demontabel?