Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een soort van extra spoiler zeg maar
Ja, heb VEEL sjonniecalibra's gezien ja. Hoofdzakelijk de Calibra's met Duits kenteken waren nog wel te pruimen.
rustig aan doe ik nooit in Borne
.....ik wel in Lonneker. Daar stond vandaag wederom een grijze toyota corolla SW met enkele antenne's en een verhoogd dak. "Wat zou dat toch zijn?"
Dat is inderdaad balen, geen andere manier om aan dat soort tipjes te komen? Bleeker misschien?
Zijn die uitsprintjes door een goede vakman ook niet gewoon op maat te maken?
Weet je wel wanneer die van Simons wél in productie gaan? Zolang zou je het uit kunnen zingen met "Halfords" dingen oid., maarja dan rijd je wel een tijdje met minder mooie pijpjes.
Halfords sierstukjes zou ik echt niet doen. Dit was er een van mij na nog geen jaar, roestvrij my ass
Zoals de eindstukjes op die Benz is het strak, Ascona_GT. Misschien dan ook maar kleine inhammetjes in de bumper zagen?
Het schijnt overigens wel dat je alleen aan zo'n panneeltje niet genoeg hebt. Dat de kabelboom ook anders is en wat andere dingen nog
Uiteraard... automatische airco werkt met een hele zooi elektrische kleppen die de luchtstroom sturen, temperatuursensoren en nog wat elektronica. Met alleen een paneeltje erin proppen bereik je alleen dat de boel helemaal niet meer werkt vermoed ik.