Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:Vandaag globale inschatting laten doen: 1500 euro, sterk afhankelijk welke krassen er over blijven na polijsten. Ook bijvoorbeeld in het raam zit een krasje... word vervolgd
British Racing Green zei:
Station en "hoog op de poten":
En gezien de nick....
Nee hoor, gewoon lekker de E46 blijven rijden. Kan wel tegen wat water hoor.
Je kan de rij stenen wij je niet overheen rijdt toch een cm of 2-3 lagar leggen? Wel een beetje passen en meten omdat de Twingo een ander breedte heeft.
E46 330xi staat wat hoger op de wieltjes grinning smiley
Prachtige wagen, mooi houden deze.
AsconaGT zei:.....een insignia country tourer vind ik op zich heel aardig, maar de prijzen daarvan
......Pas bij een volgende auto over een x aantal jaar zal ik eens kijken of ik rekening met de garage wil houden.![]()
Moderator
Ideetje: rand iets vloeiender laten aflopen en dan op de rand of nét eronder een geul-goot aanbrengen?AsconaGT zei:Je kan de rij stenen wij je niet overheen rijdt toch een cm of 2-3 lagar leggen? Wel een beetje passen en meten omdat de Twingo een ander breedte heeft.
het probleem daarbij is dat we moeten oppassen dat met zo'n geultje dat in het geval van een enorme stortbui en de straat vol water staat, dat mijn hellingbaan geen afvoerputje van de straat word en ik ineens een inpandig zwembad krijg als de pomp het niet aan kanmaar we gaan idd wel kijken of daar nog iets aan te doen is
AsconaGT zei:Nog steeds geen nieuws mbt de schadealles gaat moeilijk en nog niets concreets... Hoop echt dat de BMW snel aangepakt kan worden en ik hem verder ook wat TLC kan geven voor de winter
De Twingo heeft vorige week de 100.000 km grens doorgebroken, overzichtje wat er allemaal is gedaan in die 5 jaar en 100000 km:
4x onderhousdbeurt
4x bandjes
1x setje remblokken voor
kentekenplaatlampje
en thats is! Wel zijn de remschijven en blokkken voor weer aan de beurt bij de volgende beurt in het voorjaar
AsconaGT zei:distributieriem is bij de twingo om de 6 jaar of 120.000 km. Beide worden volgend jaar bereikt. In het voorjaar komt er de eerste wat duurdere kosten aan.
Distributieriem, schijven en blokken voor + grote beurt.
Verder doet de twingo het nog steeds fantastisch voor zo'n klein autootje![]()
Ik dacht om de 5 jaar. Bij onze 2010 Twingo die we sinds kort hebben is de riem wel vervangen bij aflevering. Nja, is dat maar vast gedaan winking smiley
Kun je voor de garage niet een klein stukkie straat meepakken? Zelfs met kans dat je een publiek zwembad wordt? Want volgens mij is die altijd aanwezig.
AsconaGT zei:Niet dat de auto altijd in de garage moet staan, maar ik ben geregeld voor het werk een weekje in het buitenland (zoals nu) en dan vind ik het wel prettig als mijn auto binnen kan staan.
AsconaGT zei:heerlijk dat de auto er weer zo strak bij staat!