Tof die overstap naar de R5! En het blauw is vooral een chique kleur op de R5. Een feller blauw kleurtje zoals Renault ze heeft met Iron Blue had hem ook goed gestaan.
bedankt! ja ik had liever een blauwe Alpine A290 gehad, maar die is weer een klap duurder en buiten budget. Mooie rood of bepaalde groen vind ik ook mooi. Maar dit is ook prima, wel met de warm titanium dakstrip om het geheel wat te breken.
a, ik kon ook, was woensdag ook nog aan de Bosdrift aan het werk (iets verderop bij die verwaarloosde C6'en).
Ik heb geen blauwe R5 gespot, wel die Nissan varianten. Zal al wel in de kelder hebben gestaan.
Maar mooie ex-demo hoor.
ik heb die straat wel uitgereden, geen C6 gezien, waarschijnlijk te druk met de auto

ik sprak nog over de nissan variant, daar hebben ze een rode demo van staan. Maar daar was 0 vraag naar. terwijl het net zo'n goede auto is. Ik denk over een paar jaar een goedkoper en net zo leuk alternatief dan een 5 als occasion.
Ja, dat zijn er meer bij Stam, Soest, Bussum zijn ook nog 'ouderwetse' dealers nabij woonwijken i.p.v. veraf op een indu.terrein. Jammer dat ze voor de vestiging waar jij was nu een invulling van universeel en de side merken van Renault groep (importeur) hebben gekozen, vind ik.
ja ik vind het mooi dat het nog kan, zo heb ik het lang niet meer gezien. De verkoper zei wel dat het vaak problemen geeft met laden en lossen van vrachtwagens, want je blokkeert gewoon de hele straat voor een tijdje. Nieuw verkopen ze daar ook geen renaults meer. Maar wel een gekke mengelmoes van renault service, vakgarage en nissan. Maar het is uberhaupt al wonderlijk dat dit nog zo kan.
Ik vind de 5 echt gaaf. Renault heeft dat prima voor elkaar. Veel plezier ermee en ik kijk uit naar updates.
Eerste updates zijn (uiteraard) al onderweg!
Dat ging vlot! maar verrast mij niet, je hebt er al tijden over dat dit de perfecte opvolger zou zijn. Als de zoektocht dan start, je weet wat je wilt hebben en er dan een te koop komt die het lijstje af vinkt dan hoef je alleen nog maar toe te happen.
het is precies zoals je zegt, voor sommigen lijkt het vrij abrupt, maar ik kijk al even rond, weet precies wat ik zocht en als er dan wat voorbij komt binnen budget en wensen dan kan het snel gaan.
Geen idee wat je allemaal meeneemt in de auto, ik heb eigenlijk enkel een zonnebril en verder geen opbergmogelijkheden nodig.
Paraplu, blauwe parkeerschijf, snoepjes, ijskrabber, raamtrekker voor druppels van de zijruiten te halen, plek voor flesje water, pasjes houder, oplaadkabel, en als de kinderen mee gaan nemen ze wel eens iets van boekjes of andere frutsels mee met iets langere rit. En het is mijn vrouws auto, die neemt inderdaad gewoon te veel mee
Jullie wouden niet wachten op de nieuwe Twingo? De R5 is wel gaaf hoor!
nee, dan hadden we net zo goed de huidige twingo weten te houden. Met het zien van de nieuwe twingo zei mijn vrouw ook direct;
"wat een enorm lelijk ding, ik vind dat echt helemaal niks. " Dus dan word het sowieso al niet wat. Ik kan mij ook niet voorstellen dat de nieuwe Twingo zo goed rijd als een renault 5, nog los van het snel kunnen laden en veel meer range en betere infotainment.
Erg leuke auto, absoluut de leukste EV in die klasse met mooi interieur met een flinke knipoog naar de oer-5. Veel plezier ermee.
bedankt! En het rijd ook nog eens heel erg goed, heel volwassen maar het stuurt ook gewoon heel erg scherp en goed zonder zenuwachtig te zijn. Echt leuk om te rijden. het is zeker niet de goedkoopste EV en ook zeker niet de ruimste in zn klasse, maar ik zie wel waar het geld in heeft gezeten.
Binnenkort de eerste paar updates