vandaag de niveauregeling proberen te testen door mijn collega op de trekhaak te laten staan, maar er gebeurde echt helemaal niks
de slangetjes en alles is allemaal nog wel aanwezig zover ik kon zien, en ook de bedrading, maargoed, ga daar later mee verder.
verder vandaag 1 wielkas getectyleerd weer en heel veel kleine dingen gedaan,
accu vast gezet
ruitensproeier bijgevult
diverse onderdelen gesmeerd
lampje vervangen
gordel ingemeert
volgens mijn collega kon de gordel wel wat APK betreft, ik heb er zo mijn twijfels over,
maar dinsdag gaat de auto naar alle waarschijnlijkheid voor de APK op, en dan kijken wat er gebeurd, er zullen iig geen grote dingen aan het licht komen

verwacht ik.
paar technische problemen nog:
ik nu al 3x gehad dat ik tijdens het rijden de claxon een fractie hoor.
Het is niet de claxon van het stuur, want dat is een dubbele hoorn, maar gewoon zo'n simpele normale. die heb ik nu ook afgekoppeld, maar nog hoor ik dat geluid, ik snap er niks van
dit gebeurd tegelijkertijd met het op het dash oplichtende lampje van groot licht en het troerental wat weg zakt.
Het gebeurd echt allemaal in een tiende van een seconde, dus of de grootlichtlampen ook daadwerkelijk aangaan weet ik niet. Motortoerental valt wel vrijwel helemaal weg, maar het gaat zo snel dat ik gewoon door kan rijden.
Dus ik neem aan dat het iets in de elektronica is, maar ik heb geen idee in welke hoek ik moet beginnen met zoeken.
het gebeurd willekeurig tijdens het rijden, maakt niet uit welke weg of wat, maar nog niet gehad tijdens het stilstaan.
mischien dat iemand mij kan helpen?
Ook als ik heel op de rem ga omdat ik een stoplicht net niet kan halen, sloeg de motor af