Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT schreef:
goed idee,
leuk filmpje trouwens (en nee, het is helaas niet mijn wagen)
en het is een 2.5 ook nog, niet eens een 3.0
Pep, Pep,..ieeeeeeeee...!!
Laat hem maar mooi even stilstaan met die pekel op de weg!
Niet geheel originele Monza, maar toch heel mooi. Zou dit echt een 2.5 liter zijn? Een turbo of compressor zit er niet op; een meerklepscilinderkop volgens mij ook niet. 316 pk bij ruim 6.100 tpm lijken mij voor een 2.500 cc motor dan ook erg veel. Dit zou ruim 125 pk / liter zijn!.
Moderator
Ik heb geen idee aan wat voor plekken ik dan moet denkenvan het weekend een fikse bekeuring vanwege het rijden op plekken waar het niet toegestaan was met de twingo.
13-03-2007 12:20Gepost door: GSI Fahrer (IP gelogd)
Ik heb een 1.8 16v en die verbruikt rond de 1 op 10,5... Doe mij dan maar een 6 cylinder
Opties: Reageren•Reageren met quote•Privé reageren•Discussie volgen•Bericht rapporteren
Re: AsconaGT: Opel Monza 3.0 (1979) - Renault Twingo (1996) >>> VERKOCHT >>> Calibra V6 DTM (1997)
13-03-2007 17:08Gepost door: AsconaGT (IP gelogd)
ik wil wel zo ruilen met jou hoor in dat geval vind ik een 4 cilinder ook niet slecht...
TL zei:Natuurlijk wil hij dat, de Corsa is veel meer waard, dan is het nog een kleine moeite om daarna de Corsa in te ruilen op een Astra Coupe
AGT zei:maar ook zonder astra coupe, als ik de calibra kon ruilen voor een Corsa C GSI, gaat het gelijk door, hoe mooi en fijn de calibra ook is.