AsconaGT
Asfaltkampioen
Hier moet je wel connected drive voor hebben, ik update 1x per jaar het zogeheten ‘connected booster’ pakket via de BMW app. Kost 79 dacht ik maar dat is het echt waard, dan heb je ook gelijk live traffic.
ik word altijd een beetje allergisch voor abonnementen vormen wat je tegenwoordig voor vrijwel alles moet betalen. Als ik dan zie hoe vaak ik de navigatie gebruik (niet heel vaak) dan kan ik beter gewoon apple carplay activeren (120 euro, levenslang) of dan gewoon navigatie eenmalig updaten en die enkele keren gewoon wat omslachtiger invoeren.
Ouch, volgend jaar een roze kerstboom.
Was dat een ruil voor het (mogen) kopen van de Beemer?:
Ja, je moet soms ook een beetje toegeven hé,
Die temperatuur van je stoelverwarming kan je via de obd zelf aanpassen, temperaturen per stand, ook verschil tussen zitting en rugleuning. Ik heb in elke stand de rugleuning het warmste en de zitting het minst warm, omdat ik vaker met een jas aan in de auto zit dan met een hele dikke broek. Dus een normale broek laat meer warmte door dan die dikke jas. Warm ik gelijkmatiger op, hahaha
klopt, in de OBD kunnen temperaturen aanpassen, dus ga nog een keer met bimmercode aan de slag om te zien of ik daar iets kan aanpassen. Verhouding tussen rug en zitvlak kan gewoon in het menu van de auto zelf.
Onder de instellingen heb je een menu dat heet iets van "deur/sleutel". Je moet de optie aanzetten voor iets van "uitschakelen na het openen van de deur". Als je dan de deur open doet gaat de radio ook uit.
ik dacht dat ik die ook aangevinkt had, maar zal nog eens zoek kijken of dat inderdaad zo is. Weet nu wel dat als ik eerst de gordel af doe en dan de auto uit dat alles ook uit gaat. Eerst de auto uit en daarna de gordel af speelt alles gewoon door.
Het zijn 2 onderhoudsbeurten dat je betaal en in uitzonderlijk geval 3. Om in aanmerking te komen voor 3 onderhoudsbeuren moet je in het eerste jaar 30k km rijden en in het tweede EN inclusief derde jaar in totaal minder dan 10k km rijden, of precies andersom eerste twee jaar minder dan 10k km en in derde jaar 30k km. Je rijdt dus eerst super veel en dan super weinig of andersom. Iets wat totaal niet realitisch is. In 99,9% van de gevallen betaal je dus voor 2 onderhoudsbeurten.
ahaa, bedankt! dan las ik het dus niet goed. want als ik dit zo lees dan lijkt het net alsof je hier 3 beurten voor krijg (ik rij zo'n 12.000 tot 15.000 per jaar), maar dat is het dus niet. Dan is het dus 550 euro voor een beurt. Ik zal er eens over denken. maar dat kun je dus ook ten tijde van de beurt zelf nog aangeven en dus geen 'tijdelijke aanbieding'