Waar ik ook slecht tegen kan: bij de lokale supermarkt is een parkeergarage met smalle, kleine parkeerplekken. De laatste keer (ik neem dan speciaal de Pollo, die is lekker klein en wendbaar) zet ik de spaanse kip vrij nauwkeurig midden in het smalle vakje (dat doe ik namelijk altijd...).
Ik ga boodschappen doen en ik kom terug....
Lomp groot barrel er op 10 cm naast.
Helaas, mijn sixpack is dermate goed beschermd en de deur van de Pollo is zo dik, dat lukte niet met die 10 cm. Op dat moment moet ik echt moeite doen om niet alle vier de banden tegelijk lek te steken

Niet alleen moet ik dan rechts instappen, maar ik moet eerst goed kijken of ik schade aan mijn auto heb. Als ik schade heb, moet ik een foto maken hoe ik de auto's heb aangetroffen (het andere kenteken er goed op, overzichtsfoto met ruimte rechts), waarna ik de auto uit het vak mag zien te krijgen. En als hij eenmaal uit het vak is moet ik goede duidelijke foto's van de verse schade maken, bij voorkeur met het blik van de droplul op de achtergrond......
En, het is niet dat die meneer er anders niet tussen kon. Het is ook niet dat de droplul niet kan parkeren.... Nee, er stond een betonnen paal links van dat barrel en meneer had een keertje heen en weer moeten steken om de auto er netjes in te zetten. Of een God-verhoede-het wandeling van 10 seconde moeten ondernemen van een van de ruimere parkeerplekken naar de ingang van de supermarkt.
Als je niet kan parkeren, neem een cursus:
en als je te lui bent, bestel online:
Pannekoek.