Blackadder the 5th
Net ingestapt
Rob0032 zei:En verderop zijn parkeervakken aangeduid, en een deel was nog vrij. Waar zou het idee van 'domme Belgen' toch vandaan komen?
Misschien is het wel een fiscale vluchteling uit Nederland ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:En verderop zijn parkeervakken aangeduid, en een deel was nog vrij. Waar zou het idee van 'domme Belgen' toch vandaan komen?
Blackadder the 5th zei:Rob0032 zei:En verderop zijn parkeervakken aangeduid, en een deel was nog vrij. Waar zou het idee van 'domme Belgen' toch vandaan komen?
Misschien is het wel een fiscale vluchteling uit Nederland ...![]()
Rob0032 zei:Misschien dat je je foto kunt verkleinen naar 800*600 pixels? Dan is de Audi, waar het immers om gaat, ook te zien voor Firefox-gebruikers. Waarvoor dank!
Durashift zei:.. dus eigenlijk een stukje zand waar je zonder problemen overheen kan rijden?
Tja, dan zou ik ook niet echt moeilijk doen.. zeker niet als ik op zoek ben naar de juiste weg.
Met opstaande rand ja. Ik vond de nonchalance tamelijk stuitend.
Nog eentje van vanmorgen. Gezien de natte weg eronder, zal de Juke er niet heel lang hebben gestaan. Maar toch. En ja, hij staat echt midden op de rijbaan. Als er iemand staat voorgesorteerd voor linksaf of rechtdoor, dan zou er dus niemand langs kunnen...
![]()
Lycan_Capri (TSC) zei:Dan blijft mijn vraag alsnog onveranderd staan
Hoe kun je het in je hersenpannetje halen om je Deawoo zo neer te knallen
Rob0032 zei:Geen idee, zo trof ik 'm aan. Normaal kan het daar wel druk zijn, aangezien het voor een school is. Maar nu in de vakantie... Bovendien is er een hele wijk naast, met meer dan genoeg ruimte. Ik snapte het ook echt niet.
Lycan_Capri (TSC) zei:Dan blijft mijn vraag alsnog onveranderd staan
Lycan_Capri (TSC) zei:1 vraag, hoe krijg je dat in f*cksnaam voor elkaar?
der Magistrat zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Dan blijft mijn vraag alsnog onveranderd staan
Als ex-Daewoorijder moet ik je het antwoord schuldig blijven, maar wellicht dat de bestuurder van deze Chevrolet het wel weet.![]()
Muddy Bandit zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Dan blijft mijn vraag alsnog onveranderd staan
Heel simpel, als het hersenpannetje leeg is dan resteert slechts het instinctief handelen.![]()
Boppie zei:Lycan_Capri (TSC) zei:1 vraag, hoe krijg je dat in f*cksnaam voor elkaar?
Gasgeven en sturen.
Lycan_Capri (TSC) zei:Als het zo leeg is vind ik het knap dat het ooit het roze pasje heeft behaalt![]()
arosa zei:![]()
Dit zijn echt enorm grote vakken. Een camper kan hier nog ruim in staan.![]()
Zoiets bedoel je?:TKadettRT zei:Sowieso merk ik de laatste jaren dat het aso niveau qua parkeren. Hoe nieuwe en duurder de auto is hoe hoger die kans dat die hem even dik op of over de parkeerlijn van een ander vak zat. Bang voor parkeerdeukjes.
Wat ik mijn eigenlijk afvraag, is het nog steeds zo dat elke gemeente/parkeergarage een formaat aanhoud van 30 jaar terug. Als zouden ze de parkeervakken 10 a 15cm groter maken heb je dus 20-30cm meer ruimte om je deur te kunnen openen. Al zullen nog steeds er tokkies bij zitten die dit soort praktijken als hierboven zullen blijven aanhouden.
Dan denk ik aan weemoed terug aan mijn Daihatsu Cuore 1.47cm breed en dan lekker strak ertegenaan met de passagierskant.![]()
Sarcast zei:Zoals ik al zei, hij staat er vaker. En nee, niet bezet die plek wordt zelden gebruikt.
Ja dat is een R397e a 90 euro omdat je niet op de aangegeven wijze parkeert.
Ton. zei:Want als je staat te laden parkeer je niet?
arosa zei:![]()
Dit zijn echt enorm grote vakken. Een camper kan hier nog ruim in staan.![]()

Timo1990 zei:Het was gisteravond goed raak in de parkeergarage van Apeldoorn. Een klein stukje van de parkeerautomaat naar de auto:
20160124_202150 by Timo van Vuurde, on Flickr
20160124_202134 by Timo van Vuurde, on Flickr
20160124_202123 by Timo van Vuurde, on Flickr
20160124_202116 by Timo van Vuurde, on Flickr
Lycan_Capri (TSC) zei:Ze parkeren alle 4 bar slecht maar die Slopel spant in mijn ogen toch wel de kroon. Die ... heeft geen eens een poging ondernomen om te parkeren
Ja, precies.stoterstangen90 zei:Maar hij staat dus met een elektrisch oplaadbare auto op een normale plek toch te laden. Nee, dat is heel asociaal. Nu blijven er te weinig plekken over voor de gewone parkeerders.
Als dat dichter bij hun bestemming is begrijp ik dat wel.stoterstangen90 zei:Wat vind je eigenlijk van invalidenkaarthouders die op een normale plek geparkeerd staan? Die zijn eigenlijk ook heel asociaal bezig!
Ik vind dat dus precies hetzelfde.Sarcast zei:Ja, precies.stoterstangen90 zei:Maar hij staat dus met een elektrisch oplaadbare auto op een normale plek toch te laden. Nee, dat is heel asociaal. Nu blijven er te weinig plekken over voor de gewone parkeerders.
Als dat dichter bij hun bestemming is begrijp ik dat wel.stoterstangen90 zei:Wat vind je eigenlijk van invalidenkaarthouders die op een normale plek geparkeerd staan? Die zijn eigenlijk ook heel asociaal bezig!
Ik keer de auto. Geweldige blikken van de rij die staat te wachten tot de 'goede' pomp vrij is.Muddy Bandit zei:Tanken doe je zelf ook met de tankdop aan de juiste kant van de pomp, de één gaat links van de pomp staan en de ander rechts.
Nee, die tweede komt er pas als de bezetting van de paal dat kan onderbouwen.Bij deze laadpaal staat dat bord gewoon verkeerd of er ontbreekt een onderbord met 2 pijlen
Voordringer!Sarcast zei:Ik keer de auto. Geweldige blikken van de rij die staat te wachten tot de 'goede' pomp vrij is.Muddy Bandit zei:Tanken doe je zelf ook met de tankdop aan de juiste kant van de pomp, de één gaat links van de pomp staan en de ander rechts.
Sarcast zei:Ik keer de auto. Geweldige blikken van de rij die staat te wachten tot de 'goede' pomp vrij is.Muddy Bandit zei:Tanken doe je zelf ook met de tankdop aan de juiste kant van de pomp, de één gaat links van de pomp staan en de ander rechts.
Muddy Bandit zei:Voor personenauto's wel, maar met een busje valt het soms aardig tegen.![]()