Audi A6
Wegverkenner
Na de schade begin dit jaar en de daarop volgende reparatie was het nu tijd om de lakschade die onstaan was door het verkeersbord dat langs de dorpel was gegelden (en eigenlijk de auto daarmee van richting heeft veranderd) aan te pakken.
Aan de bovenkant van de dorpel was wat lak weggesprongen en dat was natuurlijk begonnen te roesten:
Roest op de dorpel
Die roest heb ik weggeschuurd:
kaal
en vervolgens in de zinkprimer gezet:
zinkprimer (ook een stukje aan de onderkant)
Ook de achterkant van de dorpel had flink te lijden gehad:
Au
Hier ook alles waar roest onder zat weggekrabt en geschuurd.
kaal
en voorzien van een laagje zinkprimer:
beschermd tegen de elementen
Helaas was ook de tweedehands deur die ik heb gekocht duidelijk in slechtere staat dan degene die hij verving:
Hier lijkt het nog mee te vallen
Onder de kitlaag waar de binnenkant en de buitenkant aan elkaar zitten, bleek erg veel roest te zitten. dus ook dat helemaal kaalgekrabt en geschuurd:
work in progress
En uiteindelijk ook hier de boel afgeschermd met een laagje zinkprimer:
In de zinkprimer
Nu nog wat materialen bestellen om het weer netjes Indigoblau te maken allemaal, wordt vervolgt!
Aan de bovenkant van de dorpel was wat lak weggesprongen en dat was natuurlijk begonnen te roesten:
Roest op de dorpel
Die roest heb ik weggeschuurd:
kaal
en vervolgens in de zinkprimer gezet:
zinkprimer (ook een stukje aan de onderkant)
Ook de achterkant van de dorpel had flink te lijden gehad:
Au
Hier ook alles waar roest onder zat weggekrabt en geschuurd.
kaal
en voorzien van een laagje zinkprimer:
beschermd tegen de elementen
Helaas was ook de tweedehands deur die ik heb gekocht duidelijk in slechtere staat dan degene die hij verving:
Hier lijkt het nog mee te vallen
Onder de kitlaag waar de binnenkant en de buitenkant aan elkaar zitten, bleek erg veel roest te zitten. dus ook dat helemaal kaalgekrabt en geschuurd:
work in progress
En uiteindelijk ook hier de boel afgeschermd met een laagje zinkprimer:
In de zinkprimer
Nu nog wat materialen bestellen om het weer netjes Indigoblau te maken allemaal, wordt vervolgt!