S J 1001
Asfaltkampioen
Casus:
Vrouw rijdt nu de gezins EV (met schuifdak)
Ik rijd in een saaie auto voor m’n zakelijke km’s (zonder schuifdak)
Maar ik wil graag een autootje hebben voor het weekend waar ik wat fun in heb, maar niet al te veel kost om erbij te hebben.
De Mazda Mx5 ND 1.5 is perfect. 950kg, FR, betrouwbaar, betaalbaar. Alleen pas ik er niet echt in, ben ik bij een proefrit deze week achtergekomen.
Hier pas ik wel lekker in. Maar een oude bmw is sowieso onderhoudskosten (heb er teveel gehad dus ben er bekend mee) en weegt ook al 1400kg. Das 500kg meer dan een mx5.
link.marktplaats.nl
Dit is ook leuk, groot schuifdak, gti.. maar een A segmenter als fun-auto?
Met deze voorbeelden in acht genomen, iemand ideeen? Licht, schuifdak of open dak, fun om te rijden.. wel een beetje modern
Vrouw rijdt nu de gezins EV (met schuifdak)
Ik rijd in een saaie auto voor m’n zakelijke km’s (zonder schuifdak)
Maar ik wil graag een autootje hebben voor het weekend waar ik wat fun in heb, maar niet al te veel kost om erbij te hebben.
De Mazda Mx5 ND 1.5 is perfect. 950kg, FR, betrouwbaar, betaalbaar. Alleen pas ik er niet echt in, ben ik bij een proefrit deze week achtergekomen.
Hier pas ik wel lekker in. Maar een oude bmw is sowieso onderhoudskosten (heb er teveel gehad dus ben er bekend mee) en weegt ook al 1400kg. Das 500kg meer dan een mx5.
≥ Volkswagen Up! 1.0 TSI GTI - 38.000 KM - DEALER ONDERHOUDEN — Volkswagen — Marktplaats
Volkswagen Up! 1.0 TSI GTI - 38.000 KM - DEALER ONDERHOUDEN - PANORAMADAK - STOELVERWARMING - CRUISE CONTROL - PARKEERCAMERAAlgemene informatieAantal
Dit is ook leuk, groot schuifdak, gti.. maar een A segmenter als fun-auto?
Met deze voorbeelden in acht genomen, iemand ideeen? Licht, schuifdak of open dak, fun om te rijden.. wel een beetje modern