Autootje voor erbij

De 450 reed echt goed! Heel wendbaar, maar nog gewoon als een grote motor (niet zoals een zxr400 bijv).

Ga zo maar even langs en praten over die 800
Euhm, ne ZXR400 met zijn stofzuigerslangen dateert uit de 90s, episch cool ding!
De ZX4-RR anno nu is andere koek, mmm daar word ik euhm... wild van!

Mijn broer is een Honda VFR400R (NC30) aan het restaureren, meerjarenproject want onderdelen zijn er nieuw ofwel niet ofwel stervensduur. Vooral de onderdelen voor de 4 carburateurs zijn echt wel een dingetje. Dat waren mooie tijden want naast Kawa en Honda hadden ook Suzuki en Yamaha van die 400cc 4 pitter lichtgewicht hoogtoerige vechtjassen. De klepjes van de NC30 zijn kleiner dan 1 eurocent en dat ding draait 14.500 toeren. 30 jaar geleden, magnifiek!

Hm ja ga wel ook ‘veel’ ‘stadsverkeer’ doen dus een allroad is dan wel net ff handiger..

Heb even een 450 van CFMoto geprobeerd, echt een heel goed ding (verbazingwekkend goed) maar krijg er geen kriebels van.

Ken zakelijk een mdw bij Dusseldorp die intern even wat gaan proberen..

Sja, het heeft mij toch echt twee wielen te weinig...

Op termijn komt er wel een e53 AMG facelift cabrio, beetje sparen en komende jaren genoegen nemen met het dakje in de ix3 :)

Jaren al wel een motor gewild maar mevr SJ was geen fan.. nu is ze zelf aan het lessen dus grijp ik mn kans gelijk :D

Plus ik kan hem ook echt gaan gebruiken voor woon/werk!

@Barri speciaal voor jou
Quad
Z10_Lava-Orange_Right.png

Hm ja ga wel ook ‘veel’ ‘stadsverkeer’ doen dus een allroad is dan wel net ff handiger..

Heb even een 450 van CFMoto geprobeerd, echt een heel goed ding (verbazingwekkend goed) maar krijg er geen kriebels van.

Ken zakelijk een mdw bij Dusseldorp die intern even wat gaan proberen..
Die MT450 schijnt wel een hit te zijn. De Kle500 lijkt me ook aardig. Ik tuf echter nog ff door op m'n '01 Bandit. Kom er toch amper aan toe met 2 kleine kinderen. En het sleutelen/ beunen is de helft van de lol.

Maar feli met deze kleine gs.

ja ik snap ook waarom - maar tis niet mijn ding. Stonden wel 4 op voorraad bij die dealer.

Er stond ook een gsx1400 naked.. waar ik wel even hebberig van werd.

Ben heel benieuwd hoe de baby gs in de praktijk zal bevallen

De Kle500 lijkt me ook aardig.
Vervang “lijkt” maar door is. Kawasaki dealers doen trouwens hun stinkende best om die moto te verkopen. Weekendje mee om te testen, geen probleem.

Echt top om mee te rijden in het genre… maar… in dat segment zou ik nog even doorsparen voor een Ténéré met dat magistrale 700cc blok dat tig Yams van kracht voorziet telkens met andere mappings afgestemd op het doel van de moto.

Nee ik koop die 500L niet van je over :p

Het is niet voor niks geweest, over een paar jaar bij de 40 moet er een rode cabrio komen begreep ik. Zal dan geen topic openen :’)

• Haha
Waarderingen: JL86
Vervang “lijkt” maar door is. Kawasaki dealers doen trouwens hun stinkende best om die moto te verkopen. Weekendje mee om te testen, geen probleem.

Echt top om mee te rijden in het genre… maar… in dat segment zou ik nog even doorsparen voor een Ténéré met dat magistrale 700cc blok dat tig Yams van kracht voorziet telkens met andere mappings afgestemd op het doel van de moto.
In dat geval zou ik voor de Tracer 7 gaan. Lijkt me een hele fijne motor, zeker als je toch alleen op verhard blijft. In vergelijking is de kle net wat utilistischer. En daarmee voordeliger.

Lekker rustig op de weg vanwege de vakantie, goed weer en een nieuwe motor om in te rijden. Dat is toch een prima vooruitzicht.

Terug
Bovenaan