Autootje voor erbij

Ik mis de blikjes energiedrank. Die moeten er hedentendage wel bij natuurlijk.
Gemini-Generated-Image-xbk2nexbk2nexbk2.png

Het is inmiddels 24 minuten na de deadline, het begint hier weer uit de hand te lopen op de zolderkamer

Die had ik niet verwacht! Maar desalniettemin gefeliciteerd en veel plezier ermee. En dan ben ik nieuwsgierig wat deze tweewieler zo goed/gemakkelijk maakt bij je nieuwe werk/situatie.

De kat kan weer heerlijk slapen
photo-1482066490729-6f26115b60dc

En de rust in de polder bij het datacentrum is ook weer teruggekeerd.
Copilot-20260722-160936.png

Ik heb een jaar of wat een Toyota MR2 uit 2004 gehad. Daar paste ik goed in, terwijl ik in een Mazda MX5 tegen de bovenkant van de voorruit aankeek. Lekker licht, flink op toeren houden en dus perfect sturen hier op de departementale wegen en in de Pyreneeën, hier een uur vandaan. Ik had er een hardtop bij, die in de praktijk zelden werd gebruikt.

Hmja, feli dan maar ofzo? Geen idee, weet niets van motoren. Zat er niet ver naast met de fatbikesuggestie, beetje de versie voor de oudere jongere geworden zo te zien :p

F 800GS zou ik doen met de ogen dicht; eigenlijk heb ik een hekel aan alle moto's (disclaimer, ik ben oud-motojournalist) met maar 1 schijfrem voor, dat doet de vork torderen op een onaangename manier bij mijn rijstijl.
F800 GS dus, met die nuance dat ik geen flauw idee hebt hoe ervaren je bent als motorrijder, een beginner zou ik het afraden... Liever een tweedehands dan om het wat onder de knie te krijgen en geen drama als ie eens omkiepert.

F 800GS zou ik doen met de ogen dicht; eigenlijk heb ik een hekel aan alle moto's (disclaimer, ik ben oud-motojournalist) met maar 1 schijfrem voor, dat doet de vork torderen op een onaangename manier bij mijn rijstijl.
F800 GS dus, met die nuance dat ik geen flauw idee hebt hoe ervaren je bent als motorrijder, een beginner zou ik het afraden... Liever een tweedehands dan om het wat onder de knie te krijgen en geen drama als ie eens omkiepert.

18 jaar A RBW en heb 7-8 jaar veel gereden, ook circuit, off road, etc :) redelijk ervaren dus (heb ook 10+ motoren gehad)

Bummer, stond de eerste GS wel goed... Vind die andere wielen wat ielig ogen.

Kwamen ze nog met een klantgericht voorstel of lieten ze je stikken bij de dealer?

Bummer, stond de eerste GS wel goed... Vind die andere wielen wat ielig ogen.

Kwamen ze nog met een klantgericht voorstel of lieten ze je stikken bij de dealer?

Ze kwamen met ‘heb hem gelijk besteld’ (de 450)

Nee dank je, al komt hij nu met een redelijke korting voor die 800.. en ik zie aftermarket wel velgen

Met importkosten en btw enzo zal het wel duur worden Mjah

Het is een BMW geworden! Iets meer cabrio dan een cabrio :)

Nieuwe bestellen was 6-9mnd wachten en ze hadden er 1 op voorraad…

Per september ook een nieuwe baan en dit past beter bij de nieuwe situatie :)
Kijk, dat is veel beter dan zo'n oude zeeboot. Rijdt die 450 leuk? Een allroad in die klasse zou me in de toekomst ook wel mooi lijken.

Kijk, dat is veel beter dan zo'n oude zeeboot. Rijdt die 450 leuk? Een allroad in die klasse zou me in de toekomst ook wel mooi lijken.

De 450 reed echt goed! Heel wendbaar, maar nog gewoon als een grote motor (niet zoals een zxr400 bijv).

Ga zo maar even langs en praten over die 800

Terug
Bovenaan