MarcusF1
Kilometervreter
Ik mis de blikjes energiedrank. Die moeten er hedentendage wel bij natuurlijk.
Het is inmiddels 24 minuten na de deadline, het begint hier weer uit de hand te lopen op de zolderkamer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik mis de blikjes energiedrank. Die moeten er hedentendage wel bij natuurlijk.
Krijg je al RSI of heb je de muisknoppen versleten?het begint hier weer uit de hand te lopen op de zolderkamer
Als je dat een beetje secuur doet kunnen we dus een paar uur wat anders gaan doenBen de bmw maar gaan wassen
Ver reizen? En je bent wel een doorrijder (weer of geen weer)?Nieuwe werkplek is betaald parkeren (in de stad). Kan met de bus, maar dit is leuker!
Ver reizen? En je bent wel een doorrijder (weer of geen weer)?
Staat ook op het bordje wat er bij staatF450GS zo te zien aan die enkele schijfrem vooraan. Proficiat![]()
Precies.Ja hallo, dit is AUTOweek he
Ha, maar dat kan je echt niet zien als je doorscrollt op je telefoonStaat ook op het bordje wat er bij staat![]()
Daar heb ik het uiteindelijk toch echt zien staan, had al gezien dat het een GS was maar nieuwsgierig naar welke en met inzoomen zag ik het staan.Ha, maar dat kan je echt niet zien als je doorscrollt op je telefoon![]()
Er is een topic over motorenJa hallo, dit is AUTOweek he
Er is een topic over motoren![]()
Nee hoor. Alleen dat het niet alleen over auto's hoeft te gaan en dat er zelfs een speciale plek voor motoren is!Zeg je nou dat ik moet opzouten naar dat topic?
Wel de spaakwieltjes erbij onderhandelen dan hèBen met de kleine bij een speelpark met haar vriendinnetje, ga zo maar even bellen.
BMW F 800 GS Handgeschakeld | Dusseldorp Motorrad
Op zoek naar BMW F 800 GS Handgeschakeld? Bekijk het nu op de website van Dusseldorp Motorrad.www.dusseldorpmotorrad.nl
Geef hier maar wat korting op anders![]()
F 800GS zou ik doen met de ogen dicht; eigenlijk heb ik een hekel aan alle moto's (disclaimer, ik ben oud-motojournalist) met maar 1 schijfrem voor, dat doet de vork torderen op een onaangename manier bij mijn rijstijl.
F800 GS dus, met die nuance dat ik geen flauw idee hebt hoe ervaren je bent als motorrijder, een beginner zou ik het afraden... Liever een tweedehands dan om het wat onder de knie te krijgen en geen drama als ie eens omkiepert.
Wel de spaakwieltjes erbij onderhandelen dan hè
Bummer, stond de eerste GS wel goed... Vind die andere wielen wat ielig ogen.
Kwamen ze nog met een klantgericht voorstel of lieten ze je stikken bij de dealer?
Kijk, dat is veel beter dan zo'n oude zeeboot. Rijdt die 450 leuk? Een allroad in die klasse zou me in de toekomst ook wel mooi lijken.
Kijk, dat is veel beter dan zo'n oude zeeboot. Rijdt die 450 leuk? Een allroad in die klasse zou me in de toekomst ook wel mooi lijken.