Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb geen idee of dit een goede optie is voor @S J 1001 maar ik vind dit prachtig!
Ik heb m’n vrouw ooit een wijsgemaakt dat een A6 eigenlijk gewoon een grote Passat is. Bij de eerste reparaties werd die man-o-nomics al ter discussie gesteldDie Bentley continental is ook een goede optie, stom dat ik daar niet op gekomen ben
is een audi, dus volkswagen, dus vrijwel een golf, redelijk betrouwbaar zolang je geen W12 hebt, en een goed onderhouden modelleke uitzoekt.
usa import zie ik net, en zal ongetwijfeld een tikje hebben gehad, de meeste v8's staan voor iets vanaf 40-45k. ze klinken wel echt lekkerWacht waarom is die JAG zo goedkoop
Ooit een v6 als huurauto gehad in UAE, veel lol mee gehad
Leip!Schau, was ich bei autoscout24.ch gefunden habe:
https://www.autoscout24.ch/de/d/che...ocial-network&utm_campaign=as24_share_listing
O staat deze nog te koop ben hem een tijdje geleden tegengekomen met een fotowedstrijd ze hadden ook een groene staan.![]()
Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo 180PK Mokkasin Leder 2000 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2000, Benzine, Handgeschakeld, Cabriolet, Grijswww.autowereld.nl
Dan zie je het niet als iemand in zijn broek heeft gepoept van angstdie heeft wel saai, zwarte stoelen![]()
Kan de topictitel worden aangepast? Dit kun je toch geen auto-tje meer noemen?
Ja wel knoppen doorhakken.Ik heb geen controle meer over dit topic.![]()

Tja, als je geen budget cap in wilt zetten zorg je daar zelf voorIk heb geen controle meer over dit topic.![]()
Het zal wel gewaardeerd worden als je de recente suggesties meeneemt in jouw besluit-excel tabel. Wel zo overzichtelijk.Ik heb geen controle meer over dit topic.![]()
proefritten met fotos en video is toch eigenlijk ook een kleine moeite?

proefritten met fotos en video is toch eigenlijk ook een kleine moeite?
Ik had niet gedacht het ooit mee te maken maar dit schiet nog meer alle kanten op dan de door velen geliefde AW AI-wedstrijdJa wel knoppen doorhakken.
Ik help natuurlijk graag mee met het maken van 'verstandige' keuzes
Geen cabrio, maar ook geen zwart leer
![]()
Cabrio (check), geen zwart leer (check)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(edit: zag dat ik per abuis enkele links dubbele had gepost)
Geen autootje voor erbij, maar in plaats van;
https://www.wensink.nl/p/mercedes-benz-e-klasse-450-4matic-exclusive-line-54538997
En voor de elektrische km een nette i3 erbij![]()
Herstel, het was een 2.5si, maar die heeft in de LCI ook al 218pk. Schitterend exemplaar, nog niet eens ingereden!
Z4 2.5SI 2007
oh, is het mijn fout nou?![]()
budget is meestal opgesteld door de vrouw, en zie ik meestal als een vage richtlijn
Deze z4 is toch echt veel gaver dan de E89, dat is meer een vrouwelijk ding, ook met dat klapdak