Autootje voor erbij

Hij is wel echt verdacht goedkoop? Ze gaan daarna heel snel naar 30-35.

Deze staat bij mijn dealer - ik ga daar zsm even zitten (misschien even rijden) en denk dat ik donderdag misschien wel even naar Gent kan voor die blauwe.

De handbak is nooit in NL geleverd volgens carbase?

Hebben vandaag 3 verjaardagen, denk je dat het me lukt om nog even langs Dusseldorp te gaan? :censored:

De handbak is nooit in NL geleverd volgens carbase?

Hebben vandaag 3 verjaardagen, denk je dat het me lukt om nog even langs Dusseldorp te gaan? :censored:
Als jij de hele avond ruzie wilt hebben. Haha ik zou dit echt niet moeten doen en terecht :p.

Ik ga zo naar Novaela! Heel benieuwd :D

zakendoen-op-een-tuinstoel-kringverjaardag--2560x1100-1.png

Hollandse verjaardag of speelgoed uitzoeken, Hmmm

Even snel een proefritje gedaan

Kleine was mee dus moest even stoeltje overzetten

+ stoel kan ver naar achter en beneden, ik zit bijzonder goed!
+ korte stuuruitslag
+ wegligging
+ geluid van die b48 vind ik nog best goed / sportief ondanks dat het geen b58 is
+ infotainment / interieur uit die periode is super
+ h/k, stoel en stuurwielverwarming
- prijs, 6 jaar oud en 40k..

Die blauwe uit BE zit ook nog rustig 4K BPM op dus 31k. Die is wel 2022. 110k km ipv 60k van die van NL. Wel een stuk minder luxe.

Keuzes keuzes

Edit: heb die blauwe een bericht gestuurd en Dusseldorp gaat een offerte maken

Laatst bewerkt:
leuk man, daar ga je geen spijt van krijgen. En dland? zag ik ook een paar voor net onder de 30k. Gewoon op duitse platen laten staan :)

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Verkoopprijs: € 8.950
Kilometerstand: 202.999 km
Bouwjaar: 06/2007

Ook erg mooi, wat meer gelopen maar dat vind ik meestal niet zo spannend

zakendoen-op-een-tuinstoel-kringverjaardag--2560x1100-1.png

Hollandse verjaardag of speelgoed uitzoeken, Hmmm

Geen van drie kwam ook maar in de buurt hiervan, anders kom ik ook niet hoor haha

blijft toch een gaaf ding.
Heb eigenlijk nog niet echt aan dit model z4 gedacht hiervoor. Relatief onbekend. Vind de e89 en e85 ook allebei erg mooi. De g29 niet per se mooier. Wel moderner.

Voor iets meer heb je een 40i :LOL:

Daar zeg je wel iets. Wil eigenlijk geen te snelle auto, heb een zware rechtervoet en dat is niet goed in Nederland. Maar een 40i is wel gaaf.

Vergeet niet dat je initiele budget eigenlijk maar de helft was. :p

Ik wil gewoon dat ik het de auto waard vind, zonder dat het te gek wordt.
budget is meestal opgesteld door de vrouw, en zie ik meestal als een vage richtlijn :ROFLMAO:
Deze z4 is toch echt veel gaver dan de E89, dat is meer een vrouwelijk ding, ook met dat klapdak

M’n vrouw heeft geen idee welke bedragen ik in gedachten heb :p zolang ze er niks van merkt is het prima

leuk man, daar ga je geen spijt van krijgen. En dland? zag ik ook een paar voor net onder de 30k. Gewoon op duitse platen laten staan :)

Ga nog wel even speuren. Op de platen laten staan is geen optie, teveel gedoe en risico.

Vind het echt een hele mooie wagen maar een viercilinder ecoplof klopt gewoon echt niet in mijn hoofd.. minstens een v6..

Zo een SLK moet ik ook nog eens passen, kleine pocket rockets.

Dit is echt schitterend zeg

Maar voor dat bedrag geen acc….

Reed vandaag in de ix3 en die acc is wel echt superfijn voor het normale verkeer. Boven de 30k vind ik eigenlijk wel dat dat erop moet zitten.

Verkoopprijs: € 54.950
Kilometerstand: 78.921 km
Bouwjaar: 11/2018

Dit is wel wat ik wil. Maar 55k is echt te gortig. En dan is ie 8 jaar oud. En geen facelift model..

200, oké.. wel distronic maar geen elec stoelen met mem of burmester..

Verkoopprijs: € 8.950
Kilometerstand: 202.999 km
Bouwjaar: 06/2007

Ook erg mooi, wat meer gelopen maar dat vind ik meestal niet zo spannend
persoonlijk vind ik van die serie de coupe heel veel mooier, ik ben niet echt fan van die klapdaken.

0-663b629236c5878fabd904614fc745b3.jpg

0-93e3bfa05525db04b36aa20a4a613e39.jpg

0-8fa5e8591239213783ebe0329d0de124.jpg

Mag ik de eisen en het budget inmiddels wat vreemd vinden worden voor een funautootje voor erbij?

Ik zou eerst eens bedenken wat je nu eigenlijk wil. Er is ergens ook nog een 124 toch, wat ga je daarmee doen dan?
Ix3: das duidelijk verhaal, voor nu tenminste.
124: ?
Camry: ? Zit blijkbaar op de schopstoel, waarom heb je deze gekocht?
Funauto: ?

Ik zou eerst eens bedenken wat je nu eigenlijk wil. Er is ergens ook nog een 124 toch, wat ga je daarmee doen dan?
Ix3: das duidelijk verhaal, voor nu tenminste.
124: ?
Camry: ? Zit blijkbaar op de schopstoel, waarom heb je deze gekocht?
Funauto: ?

-> ix3 is idd een schot in de roos. Was eigenlijk de vv van de egolf voor mij, maar is vrijwel direct doorgeschoven naar mn vrouw (wat het lange termijn plan was). Infiniti was voor mij geen fijne daily dus vandaar dat die weg mocht (en nu is).
-> Camry gekocht omdat ik iets nodig had om m’n werk-km’s mee te maken (soms dagen niks, soms het hele land door). Zuinig, ruim, betrouwbaar. Elke keer als ik in de auto zit denk ik ‘prima’ en als ik eruit ben denk ik ‘mwah’. Had ik eigenlijk ook met de golf en die heeft het ook wel 2-2,5j uitgehouden bij ons.

-> funauto: ik ‘mis’ dus iets. Vorige zomer had ik een clk320. Dat was puur genieten. Maar vanwege de ix3 plannen verkocht.

Vandaag in de Mazda van Joël gereden.. definitief dat de mx5 afvalt. Ook de NC is echt te krap. Zeker de recaros voor mn dikke lijf en ik kan m’n linkerhand niet tussen mijn knie en de deur krijgen om te sturen. Dank voor de mogelijkheid @JoelD

Dus.. z4.. staat nog steeds hoog op de lijst. E85 is de volgende om te proberen.

G29 kan maar is wel teveel geld voor ‘erbij’.

@Hondarno denk dat ik ook met een Lexus iets ga missen ben ik bang. Het zijn echt geweldige auto’s hoor.

@Gullwing jij bent een slechte invloed

Ok... Als de funauto en de Camry samen 1 auto moeten worden, misschien dan toch eens naar zo'n e cabrio gaan kijken. Daar kom je toch met enige regelmaat opnieuw mee aanzetten en lijkt me beide 'problemen' aardig te tackelen?

170961429

170961473

Zat daar in de auto vandaag onderweg naar huis ook over na te denken.

Eisen zijn dan wel: distronic+ en geen zwart leder.

Die hierboven heeft iig geen zwart leder, distronic weet ik niet. Motor waarop je bij gebruik ook niet meteen leegloopt, al zal verbruik na de camry altijd wel tegenvallen.

Die hierboven heeft iig geen zwart leder, distronic weet ik niet. Motor waarop je bij gebruik ook niet meteen leegloopt, al zal verbruik na de camry altijd wel tegenvallen.

Herken je aan de sensor in de ster

Verkoopprijs: € 27.950
Kilometerstand: 120.078 km
Bouwjaar: 07/2014

Zoals bijv deze

Mercedes-Benz E-klasse Cabrio 300 Premium Plus 2017 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl https://share.google/PFnZcqsBcAWJWRHnI

mercedes-benz-e-klasse-cabrio-300-premium-plus-300-premium-plus.jpg

Ik heb serieus gedacht om vandaag hiernaartoe door te rijden … maar terug zou in de spits met de kleine zijn en dat doe ik haar niet aan. Die vinkt wel alles af. Maar bijna 10 jaar oud en gewoon nog rustig 40 ruggen…

Airmatic … is ganz geil

@Gullwing met die auto heb ik binnen 4 weken een ‘dude’ gepulled :ROFLMAO: Wel heel gaaf [alleen geen distronic]

Als je serieus naar zoiets op.zoek bent, lijkt me dit wel een heel mooi exemplaar. Even zo rondkijkend worden er maar weinig aangeboden die zo vol zitten en ja, dat weet een beetje verkoper ook ;)

Wat ik wel geestig vind aan dit topic is dat de zoektocht reëel is, en het alle kanten op gaat. Ook mooi dat verschillende deelnemers sterke staaltjes van neurolinguistisch programmeren toepassen en zo de besluitvorming sturen. Ben heel benieuwd wat eruit gaat komen!

als ik zo lees wat je zoekt, en jouw gestalte in gedachten terughaal van een eerdere meeting gok ik dat een E cabrio de beste kaarten heeft, alternatief kan ik je oprecht een F23 aanraden als 220 of 228/230, echt ruim zat en net even sportiever.

Ik help natuurlijk graag mee met het maken van 'verstandige' keuzes

Geen cabrio, maar ook geen zwart leer :cool:

Cabrio (check), geen zwart leer (check)

(edit: zag dat ik per abuis enkele links dubbele had gepost)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan