Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Door Baur (IP bekend)
@Bob; zeker weten een 325iX? Want in 't wit zijn er maar 13 gemaakt, waarvan 3 mij bekend zijn. Zou je een volgende keer als je die ziet het kenteken noteren? Zou zijn!
Baur schreef:
Maar zo'n voorspoiler komt er nog wel eens...een projectje voor de latere termijn
Manospeed schreef:
Heey das erg mooi Jeroen! Die andere waren idd een beetje doorgezeten, maar deze zien er mooi stevig uit
Ik kwam je vanmiddag trouwens weer tegen, ik zat in de pizza-bezorg-Corrolla...ik nog flitsen met groot licht maar je zag me weer eens niet
Dat moet dan vanmiddag zijn geweest, toen ik door Roermond naar huis reed.
Tjaard; Recaro's zijn misschien nog een optie...
Juist winking smiley Ter hoogte van die nieuwe rotonde voor de Saab dealer
Nu je het daar zo over hebt: op de middelbare school had ik een klasgenoot die regelmatig in een E30 316 Baur (van z'n moeder) naar school kwam. Volgens mij een zilvergrijze. Als ik'm nog eens tegenkom zal ik eens vragen of'ie die nog heeft.Jeroen XC70™ schreef:
Bij mij op school heeft een student ook een bordeauxrode Baur, kan dat kloppen of heten niet alle cabrio's van dat type zo?
volgens Ramon (Manospeed) reageerde de Baur maar flauwtjes op gasgeven
Waarom? Dat past perfect bij je Execitive-stripingAls je nog DGB stickers over hebt, bedank ik voor de eer..
(@Tjaard; is dat goed of moet hij strakker/losser? Mijn gevoel zegt dat dit wel aardig is)
Nu nog wat vraagjes die Tjaard waarschijnlijk zo kan beantwoorden