Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wow, super! Veel plezier ermee.
Bhuddymahn zei:Hoogeveen (fr).
Bhuddy zei:Foto's komen écht morgen haha.
Dan moet je eens in een Ferrari 456 rijden, dat is helemaal dramatisch. Ik heb redelijk grote voeten (maatje 46½) en redelijk breed, maar als ik bij een 456 het gas in trap moet ik m'n voet kantelen om niet ook de rem mee te nemenBhuddymahn zei:- pedalen érg dicht op elkaar, met nette schoenen absoluut vervelend te bedienen, dus heb maar een paar gympen in de auto liggen. Lijkt nog erger dan bij Jordy's 306 Break. Bij de 206 waren ze al wat meer gespreid.
Micha D. zei:Geweldig leuke auto trouwens! Nog steeds een heel erg mooi ontwerp, zowel van binnen als van buiten! De kleur die je hebt is ook erg mooi, op een 306 moet je niet een té schreeuwerige kleur hebben vind ik (bordeauxrood en deze zijn wat mij betreft de mooiste kleuren).
Dan moet je eens in een Ferrari 456 rijden
Bhuddymahn zei:- korte zittingen, zelfs nog korter dan de 206Korte zitting? Ik ben 1.89m en vind ze juist van goede lengte. In de 207 van mijn vriendin vind ik ze korter lijken...
- 306 stuurt zwaar, wel erg fijn Miss. even de stuurbekrachtiging nakijken? 306 stuurt niet super-superlicht, maar de niet-GTi's dienen juist soepel te sturen.
- pedalen érg dicht op elkaar, met nette schoenen absoluut vervelend te bedienen, dus heb maar een paar gympen in de auto liggen. Lijkt nog erger dan bij Jordy's 306 Break. Bij de 206 waren ze al wat meer gespreid. Zitten er wel de originele pedalen in? Ik heb maat 47 en heb nog nooit ondervonden dat ze (te) dicht op elkaar zitten. Totaal niet juist.
- ik vind hem vooral mooiHelemaal mee eens!
![]()
Bhuddymahn zei:Ik vind hem echt een korte zitting hebben ja. Van bovenbeen tot knieholte is denk ik bijna 10cm niet ondersteund!
Wb zwaar sturen en stuurbekrachtiging, hij is wel licht op lage snelheid, maar wordt al heel snel zwaarder. Maakt ook geen gekke geluiden bij ver insturen, dus ik betwijfel of het de stuurbekrachtiging is. Stuurt verder gewoon soepel hoor, maar zwaarder in vergelijking met die van Jordy, maar dat zou ook kunnen komen door de 15 inch bredere wielen ipv 14 inch.
Pedalen dicht op elkaar heb ik ook al gemerkt bij die van Jordy, zijn ook originele pedalen dus volgens mij ligt het niet aan mijWanneer het stoplicht op groen gaat en ik mijn voet van het rem- naar gaspedaal moet verplaatsen druk ik vaak alsnog het rempedaal in bij het indrukken van het gaspedaal. Misschien dat jij hem meer bediend met de bovenkant van je voet?
Dat het geen origineel interieur was had ik al wel een beetje vermoed, ook vanwege de stoffen deurpanelen (ook al komt dat vaker voor!). Maar wat is er te zien aan de wangen van de stoelen? Een ander interieur dan een 306 cabrio interieur past er toch niet in?
Bhuddymahn zei:Een Citigo of Mii is niet in deze mooie kleur te krijgenNee geintje, zijn ook leuke autootjes, behalve dat we het (zwarte) dashboard van de Citigo niet mooi vinden en van de Mii de bekleding niet. Maar is allemaal persoonlijk natuurlijk. Bovendien zo'n goede deal gesloten dat met oog op de toekomst (inruilwaarde) het echt de moeite waard was de VW te kiezen.
De voorlichten branden ook altijd, althans de dagrijverlichting. Perfect geschakeld zo naar mijn mening, alleen 's avonds nog lichten aan doen, in tunnels hoeft dat niet meer![]()
Moderator