Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Waar zijn die foto's genomen? Het lijkt wel Roosendaal, hoewel dergelijke plekken er vaak hetzelfde uitzien!![]()
Timo zei:Venyard is top! Stond laatst een F-je dus daar even voor gaan kijken. Leuk om rond te struinen en helemaal als je wat goede dingetjes mee kunt nemenBen benieuwd naar de updates op de auto!
voiture zei:Mooie velgen. Die had ik destijds onder mijn 307 Griffe.
De achterlichtunits vind ik geen verbetering eerlijk gezegd. Ze doen me denken aan een Fabia.
BleuZ NL zei:voiture zei:Mooie velgen. Die had ik destijds onder mijn 307 Griffe.
De achterlichtunits vind ik geen verbetering eerlijk gezegd. Ze doen me denken aan een Fabia.
Dank! Deze velgen lijken inderdaad erg op de "Challenger" velgen die op de 307 leverbaar waren, maar deze velgen zijn toch ietsje anders in die zin dat ze origineel op een 206 RC geleverd zijn. Omdat de 206 en de 307 een iets andere ET-waarde hebben zouden de "Challenger" velgen meer naar binnen vallen als je ze op een 206 zou monteren, maar deze "Atlantis" velgen zijn iets breder en vullen de wielkasten "zoals het hoort" voor deze auto. Wat ook verschilt is dat deze velgen een massief hart hebben, dus geen naafgat. Dat is soms wel lastig omdat niet elke bandenboer over de nodige apparatuur beschikt om met deze velgen te werken, maar dat is voor mij gelukkig geen probleem geweest. Ik heb hier in de buurt een zaak gevonden die er nieuwe all-seasons onder heeft gezet en dat ging helemaal prima.
Dat de achterlichtunits controversieel zijn had ik wel al gedacht, en de overeenkomsten met de Fabia die je noemt zie ik wel. Wat mij het meest aanspreekt is dat de ronde, toch wel braaf ogende achterkant door deze achterlichten wordt doorbroken, dat maakt het geheel toch weer een beetje stoerder vind ikMaar goed, over kleur en smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Elco zei:Da's een behoorlijke transformatie zeg! En succesvol, als je mij vraagt. met de RC-wielen in combinatie met zwarte strips klopte er iets niet, dat is nu helemaal bijgetrokken. De achterlichten zullen 'm optisch misschien wat breder maken, maar als je naar moderne uitstraling kijkt denk ik dat de bumpers de grootste klap geven.
Is het ook nog mogelijk om de uitlaat beter in de uitsparing te krijgen? Bij mijn 306 is dat een terugkerend punt van ergernis.
FCA lover zei:Goed gelukt die facelift! en Echt wel leuk die achterlicht units uit Iran maken de auto echt weer een stuk moderner. hoe heb je die eigenlijk aangeschaft uit iran? een vriendin van mij heeft ook een 2-6 en ziet ze ook wel zitten maar aan wat voor prijs moet je dan denken?
Nico GTR zei:Oeh das gaaf! Ziet er echt heel goed uit!
Maar ik zou echt nog even goed nadenken over nieuwe dempers met 30mm verlagingsveren (Eibach pro)
Dat maakt hem af.![]()
Barri zei:Oei, wat sta je dicht langs de stoeprand op die laatste foto!![]()
Micha D zei:Dat ziet er wel lekker fris uit met die bumpers en strips! Meteen een stuk moderner. Zijn wel leuke klusjes om te doen, je ziet meteen groot resultaat.
Nico GTR zei:Als je hulp nodig hebt met ze eronder zetten hoor ik het wel. :T
Ik heb er ook nog 1 die ik moet ophogen.![]()
Moderator
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Vind het een erg smaakvolle 207 geworden zo.
speedtouch zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Vind het een erg smaakvolle 206 geworden zo.
Je bedoelt 206?
Zadelsnuiver zei:Wow wow wat een resultaat! Echt heel mooi uitgepakt, daar mag je echt trots op zijn
Ook leuk dat het dashboardkastje in dezelfde kleur is, maakt het geheel echt af vind ik. Heb je ook Foto's met de kap omlaag?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Mooi resultaat hoor! Beige met grijs is een hele fijne combinatie. Vind het een erg smaakvolle 206 geworden zo. Mooie achterlichten, top interieur en mooie velgen. Ik zie je auto bijna dagelijks staan. Jouw huis staat op mijn route naar werk haha!
MatthijsL zei:Wow wat een verschil! Zeker met dak open is het interieur nu echt een warme uitnodigende plek waar je graag tijd in doorbrengt, waar zwart vooral functioneel aandoet. Een soort huiskamer vs kantoor gevoel. Ga er lekker van genieten deze lente/zomer!