BMW 1-Serie | Nieuw: facelift 2024

Basis
k0F3B4k.png

M Sportpakket
zttjC0Z.png

M Sportpakket + opties
54aO6wF.png

M135 + opties
f19jSDf.png

Basis
JDtlgU1.png

M Sportpakket
HJLKoDG.png

M Sportpakket + opties
cI3F35M.png

M135 + opties
GaXDxd7.png

Ook echt weer zo'n model die je eerst in het echt moet zien, zoals bij bijna alle moderne BMW's. Vanuit de ene hoek ziet die er goed uit en vanuit een andere kant is het weer niet best.

Geen onzin want het is wel degelijk samengesmolten. Waar het voorheen aan elkaar zat met een chromen stuk is er nu gebruik gemaakt van een stripje, ten behoeve van de sensoren.

2UU15OJ.jpeg

KhlL5u1.jpeg

Ook echt weer zo'n model die je eerst in het echt moet zien, zoals bij bijna alle moderne BMW's

Dat is zeker waar.

Nou vond ik deze generatie 1 al niet moeders mooiste, maar dit is absoluut geen verbetering. De voorkant is inderdaad net een Kia en de achterkant lijkt nu teveel op de ontzettend lelijke nieuwe X2. Wil je per se Duits, dan zou het voor mij een A3 worden, denk ik.

Afgelopen zaterdag bij BMW de nieuwe 1 serie (F70) M135 in scaper grey gezien. Ik vind het toch wel mooie update. M.u.v van de achterlichten. Overigens de 120 is een 3 cyl. en geen 4 cyl. zoals in het technische specificatie van autoweek staat. Ik vind de auto van binnen toch wel erg fraai afgewerkt en doet zeker niet onder tov vorige versie.

Laatst bewerkt:
Jammer dat ze geen echt lederen bekleding meer aanbieden, net als Mini.Als mijn volgende auto een 1 serie gaat worden, dan het vorige model.

Oei, ik vind hem echt lelijk zo. Vond de kont altijd wel sterk, nu niet meer. Achterlampen lijken te laag te zitten.

Weer een typisch voorbeeld van een facelift waarbij het uitgaande model er beter uitziet dan de opvolger ervan.

Weer een typisch voorbeeld van een BMW waarvan de instapuitvoeringen er beter uitzien dan de topuitvoeringen.

Geslaagde facelift wat mij betreft, die komen ook niet vaak voor. En ik begrijp uit de Autovisie-review dat het nu eindelijk ook een leuk rijdende auto is.

Terug
Bovenaan