Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om te horen dankjewel @Ricky G6 ! Ik heb ook genoeg punten hoor waarvan ik denk pak het ff aan maar wat je zegt het blijft een gebruiksvoorwerp en met gezin en andere hobby’s en dingen is tijd nooit aan je zijde.
Moet je geen Samsonite kopen... Dan zit je er voor jaren aan vast.totdat het uit elkaar lazert
Ja we hebben nu 2 goede reistassen van Eastpak (die kan ik echt aanraden!) maar hebben dus sowieso aantal extra nodig. En ik dacht waarom dan niet gewoon in 1x goed en op maat - dat was meer de strekkingDat met die reistassen snap ik dan weer niet. Ik gebruik gewoon wat ik heb totdat het uit elkaar lazert. Die 400 euro kan ik wel beter besteden. Twee keer per jaar niet proppen is me geen 400 euro waard.
Eens, maar die zijn er amper. Rood en die grijs groene kleur die mede forummer heeft is nog meest sprankelend. Dat nauticblau vind ik niet sprankelend genoeg.Prachtig maar €150k voor grijs, mag er geen leuke kleur op? Ik vind de nauticblauw ook nog een een combi met dit interieur. Al blijft dat lastig beoordelen online, vind ik.
Eerst maar eens die 150K naar ~50k zien te laten zakken door afschrijvingJa, verdezilver, ben ook echt benieuwd hoe dat eruitziet in het echt. En of dat mooi is met het door jou geselecteerde interieur.
Ik zou bij keuze altijd kleur doen, maar ja, dat ben ik![]()
Ik dacht een gunstige teruggaafEerst maar eens die 150K naar ~50k zien te laten zakken door afschrijvingdit kan bassie niet betalen
Link werkt bij mij niet?
Na tig pogingen bij mij wel nu.Link werkt bij mij niet?
Bij mij nu ook... mooie uitvoeringNa tig pogingen bij mij wel nu.![]()
Heb ik wel maar niet zó gunstigIk dacht een gunstige teruggaaf![]()
Een goede trekauto is echt fijn als je met een aanhanger rijdt. De luchtvering zorgt dan weer dat alles een beetje vlak blijft.![]()
De funfer is gister middag en avond weer als trekezel ingezet. Als iemand in omgeving Den Haag dacht wtf doet die BMW met aanhangwagen voor het stoplicht links voorgesorteerd … dat was ik. Macht der gewoonte oeps.
Qua vermogen (360 pk, >500 nm koppel) is het anno 2026 niet perse een hele bijzondere auto meer, maar door die zes in lijn gaat het gewoon heel soepel en zonder enkele vorm van drama. Elke keer weer verbaas ik mij over de hoeveelheid koppel die de auto met gemak voortduwt met toch wel aardig wat gewicht op de trekhaak. Wel gevaarlijk want je voelt het gewicht (denk 800 kg ofzo aan bouwmateriaal en zand, grind) amper en voor iemand die weinig met een aanhangwagen rijdt is dat niet zo handig, getuige ook dat ik als een nitwit links stond voorgesorteerd. Automatische luchtvering doet ook goed z’n werk wat als combi heel fijn rijdt. Ideale trekauto.
Daarom kun je beter een Estate kiezen, 100 liter meer en indien nodig kun je meer de hoogte in.Behalve als je nog eens wat mee wilt nemen in je kofferbak. In de sedan scheelt het al 170 liter en bij de station scheelt het hetzelfde. Leuk zo'n plugin maar het batterijpakket slurpt heel wat liter bagageruimte op.
In NL ben je bij zakelijk aanschaffen van een 214 E-Klasse eigenlijk dief van je portemonee als je niet voor een E300e kiest. Een E200 kost hier meer en heeft minder vermogen, en op een 450 zit gigantisch veel BPM waardoor je minimaal 140k kwijt bent, dus elk jaar zo’n 14k netto bijtelling.
Postbusje hier openen en klaar![]()
6 cilindertje zonder stekker zon 800-1.000 per jaar.Pfff zou 100% zeker een E diesel met zescilinder rijden
Wat is de HSB daar?
Mwoah dat val me nog mee. Ik betaal €110 per maand volgens mij.6 cilindertje zonder stekker zon 800-1.000 per jaar.
Mwoah dat val me nog mee. Ik betaal €110 per maand volgens mij.
Oooo. Die had ik ff gemist. Ja die is volgens mij zowat x2 voor een 535dDiesel..
Oooo. Die had ik ff gemist. Ja die is volgens mij zowat x2 voor een 535d
De tandjes. Wat een bedragF11 2600 per jaar
Ja, zo'n lekkere dikke fünfer is voor mij wel de ultieme auto.Een goede trekauto is echt fijn als je met een aanhanger rijdt. De luchtvering zorgt dan weer dat alles een beetje vlak blijft.
Zit de verzekering daar bij in?F11 2600 per jaar
dit is echt geweldigEigenlijk wil je gewoon dit hebben, laten we maar even vergeten dat de brandstofprijzen gestegen zijn. Met 611 pk kom je de bergen hier wel over denk ik
MERCEDES-BENZ AMG E 63 S T 4M+, 04.2022 / CHF 79,900.–, automatic, Petrol, Wagon, 611 PS, Blue, Used,
Zit de verzekering daar bij in?![]()
Haha ach zolang het binnen de perken blijft, moet het af en toe kunnen![]()
400 voor een verzekering? Zet er nog maar een eentje voor, als het al niet meer is. Dit soort auto’s wil je het liefst all-risk verzekeren. Ik ben meer dan 2k per jaar voor de verzekering kwijt.Das puur de houderschapsbelasting. Verzekering erbij en je zit aan 3k vaste lasten zonder ook maar een km gereden te hebben![]()
In Duitsland uiteraardZat vandaag alweer op de 184 …
Ja beruchte weg daar bij GörichemOh oeps ik zat met 1600+1400 maar het is 2600…
Uiteraard was dit aan de a15 in Duitsland bij Gorinchem
Ja beruchte weg daar bij Görichem![]()