Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
18 6-cilinders?Inderdaad! Dude en ik hebben er samen al 18, als je meedoet hebben we er 24.![]()
Doen! We hebben meer goede baasjes nodig voor mooie zescilinders
Ik zal me melden mocht het zo ver komenInderdaad! Dude en ik hebben er samen al 18, als je meedoet hebben we er 24.![]()
Nice ! Ah oké dat wist ik dus niet. Was wat de verkoper mij had verteld toen en eigenlijk nooit verder verdiept erin. Jij hebt ook een heel mooi exemplaar zo te lezen !Ik lees in je startpost iets van dat leder op het dashboard in combinatie met Head up display niet kan.
De mijne heeft het allebei.
Overigens heb ik een G31 met HUD en met leer bekleed dash, maar misschien was 't bij de F11 anders en kon het inderdaad niet.
Ik heb een f11
Idem voor een dagelijkse auto; en zeker als je zoals in mijn geval een koukleum bent en een hekel hebt aan met een jas / fleece te rijden.Stuur verwarming wil ik nooit meer zonder
Grappig, bij mij is het andersom. Stuurwielverwarming heb ik vaker aan dan stoelverwarming. Maar mijn handen zijn standaard wit onder de 10 graden.Idem voor een dagelijkse auto; en zeker als je zoals in mijn geval een koukleum bent en een hekel hebt aan met een jas / fleece te rijden.
Typisch een optie waarvan je denkt het zal wel en na 4 jaar gebruik niet meer zonder wil. Ook al wordt het jaarlijks gebruik eerder in minuten dan uren uitgedrukt. Dit in tegenstelling tot zetelverwarming, in de herfst en winter staat die permanent aan op de laagste stand.
Zelfs de Tesla … vind ik ook jammer van BMW.valt me wel tegen dat de stoelverwarming niet automatisch minder hard gaat, doet een w212 wel.
+1 voor benz
![]()
Haha ja dat schreef ik in teutonen topic ook. Wat ik ook doe, lange termijn zit ik altijd op 1 op 9-10. Al is de huidige generatie B58 van BMW wel echt zuiniger , je zit daar rond de 1/12.Leuk vergelijk wel tussen benzine en prik. Ligt het aan mij of blijven zespitters rond de 1:10 hangen? Reed dat met de ouwe VR al en de Q7 van 2015 idem
Leuk vergelijk wel tussen benzine en prik. Ligt het aan mij of blijven zespitters rond de 1:10 hangen? Reed dat met de ouwe VR al en de Q7 van 2015 idem
Ik zit met de X3 B58 op 1 op 11.Al is de huidige generatie B58 van BMW wel echt zuiniger , je zit daar rond de 1/12.
Nee hoor. Ik doe 1:8 op een goede dag.blijven zespitters rond de 1:10 hangen?
Excuus, ik bedoelde europese blokken;-)Nee hoor. Ik doe 1:8 op een goede dag.
Okay, ja, dat komt meer overeen. Ik zal eens opzoeken hoe onze E90 en E93 328i deden.Excuus, ik bedoelde europese blokken;-)
M'n Chryslers Sebrings (2.7l) zaten ook rond de 1:11-12....Excuus, ik bedoelde europese blokken;-)
Ongeveer een F10/F11Een sebring 2.7 is ook qua massa, formaat en cubic inches niet heul Amerikaans![]()
Mijn Range Rover Sport deed op z’n best 1 op 8, V6 supercharged blok, maar wellicht had dat wat met de missende aërodynamica te maken![]()
Vergeet ook niet dat daar dikke sloffen onder zitten die voor de nodige rol- en luchtweerstand zorgen.En gewicht, meen dat ze zwaar zijn! En die SC zuigt ook brandstof..
Reed laatst met een maat mee die een C-klasse uit 2018 had en daar ging de stoelverwarming compleet uit na verloop van tijd, irritant.valt me wel tegen dat de stoelverwarming niet automatisch minder hard gaat, doet een w212 wel.
+1 voor benz
![]()
Nou goed, toch nog even gekeken... 2011 E93 328i 1:9 en 2009 E90 328i 1:10.Okay, ja, dat komt meer overeen. Ik zal eens opzoeken hoe onze E90 en E93 328i deden.
Mooi dat je dit zo even erbij kan snorren. Was jij het niet die net als ik ook elke rit even kijkt wat het verbruik was en soms een foto maakt hahaNou goed, toch nog even gekeken... 2011 E93 328i 1:9 en 2009 E90 328i 1:10.
Mooi dat je dit zo even erbij kan snorren. Was jij het niet die net als ik ook elke rit even kijkt wat het verbruik was en soms een foto maakt haha
Elke tankbeurt ja... dat doe ik al 24 jaar...Mooi dat je dit zo even erbij kan snorren. Was jij het niet die net als ik ook elke rit even kijkt wat het verbruik was en soms een foto maakt haha
Gewicht valt nog best wel mee eigenlijk (2.100-2.200 kg). Geen hybride techniek aan boord en lichter dan de gemiddelde EV sedan tegenwoordigEn gewicht, meen dat ze zwaar zijn! En die SC zuigt ook brandstof..
Zelfs Twixin stuurt me tegenwoordig twee foto's na het tanken. Veel makkelijker dat het bonnetje bewaren.
Dit deed mijn oude C uit 2011 ook al. Vond ik juist erg prettig.Reed laatst met een maat mee die een C-klasse uit 2018 had en daar ging de stoelverwarming compleet uit na verloop van tijd, irritant.
Gewicht valt nog best wel mee eigenlijk (2.100-2.200 kg). Geen hybride techniek aan boord en lichter dan de gemiddelde EV sedan tegenwoordig![]()