Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zag gister op de Instagram pagina van Kallenhard / bergwerff dat die is verkocht !
Hopelijk valt de postloterij / jackpot / El Gordo in Spanje voor jou deze Kerst De Dude
Wat een apparaat!
Ja is echt fraai gedaan, maar silhouet an sich vind ik nog steeds niet echt mooi. Hij staat nu toevallig voor mijn auto geparkeerd en dan valt op wat voor bochel die heeft en wat gedrongen is, terwijl de vijf serie juist bijna alleen maar uit horizontale lijnen bestaatZiet er niet verkeerd uit zo in het zwart. Indirecte verlichting achterzijde vind ik echt mooi gedaan.
Ja ik was er ook wel over verbaasd. Het gekke is, dat die het wel héél even weer heeft gedaan om erna voorgoed ermee te kappen.Wel fijn dat de rest van de auto niet ontploft, of ineens vol staat met CAN meldingen.
Ik ben zon weirdo die de tijd in AM en PM fijner vind7:39 pm?![]()
een keer een fout meegemaakt……..stond ik 12 uur te wachten op het vliegveld en een dag later thuis.Ik ben zon weirdo die de tijd in AM en PM fijner vind![]()
Zat dus net weer te zoeken naar een X7… Doet meer bij mij dan een X5. Maar man wat een flatgebouw is het en zo duur tov gewoon een 5 serie of 7 serie (al vind ik een X7 geen 7 serie alternatief)Nu is ie niks meer waard, mocht je iemand zoeken die die homp oud ijzer wilt overnemen stuur maar een pb.![]()
Nee zeker niet , de F11 blijft en wordt enkel vervangen voor een AlpinaOei die is wel erg mooi. Maar eerlijk. Is het een evenredige verbetering tov de investering? Die f11 is nog steeds een geweldige auto, zeker in jouw uitvoering.
Misschien een keertje Klokje Rond over een tijdje?Nee zeker niet , de F11 blijft en wordt enkel vervangen voor een Alpina! Je blijft altijd wel zoeken, maar waar ik tot jaar terug serieus heb getwijfeld is het nu wel echt de F11 houden.
Wat je zegt uitvoering is perfect zo. Kom ik ook elke keer achter bij zoeken - er mist elke keer wat qua opties tov wat ik nu heb.
Beetje investeren in stuur en stoelen opfrissen, misschien een keer upgrade naar full LED en het onderstel dit jaar vervangen .
En 200k is niks als je kijkt hoe die wordt gebruikt: 95% snelweg en altijd rustig warm etc.
Zou wel leuk zijn, maar duurt nog wel even. Ik heb er nu iets meer dan 90,000 km opgezet in 3.5j , maar nu met de Tesla zie ik in m’n maandelijkse budget al geld over qua brandstof omdat de BMW in NL niet meer de hoofd auto is.Misschien een keertje Klokje Rond over een tijdje?
Prachtige uitvoering! Ik had 1,5 jaar geleden bijna een X5 gekocht met exact zo’n interieur, de bijtelling over een nieuwwaarde van dik 140k weerhield mij uiteindelijkZat dus net weer te zoeken naar een X7… Doet meer bij mij dan een X5. Maar man wat een flatgebouw is het en zo duur tov gewoon een 5 serie of 7 serie (al vind ik een X7 geen 7 serie alternatief)
Deze zeer fraaie individual gevonden:
![]()
Koop BMW X7 occasions op AutoScout24
Vind jouw BMW X7 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Ik wist niet dat dat een ding was...Ik ben zon weirdo die de tijd in AM en PM fijner vind![]()
Alleen die grill... formaat is mooi.Zat dus net weer te zoeken naar een X7… Doet meer bij mij dan een X5. Maar man wat een flatgebouw is het en zo duur tov gewoon een 5 serie of 7 serie (al vind ik een X7 geen 7 serie alternatief)
![]()
Vind jouw BMW X7 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Mooie wagen met die velgen er bij.Zat dus net weer te zoeken naar een X7… Doet meer bij mij dan een X5. Maar man wat een flatgebouw is het en zo duur tov gewoon een 5 serie of 7 serie (al vind ik een X7 geen 7 serie alternatief)
![]()
Ja maar agent ik dacht echt dat ik 100 km/u reed…Dan moet er ook maar een mijlenteller in.![]()
Snap ik, is een behoorlijke bak geld. En ja dat interieur is echt prachtig, ik was verbaasd voor dit soort bijna Alpina achtige two-tone interieur. Voor de X5 / X7 zijn er echt nog hele fraaie kleuren geleverd en gevoelsmatig ook vaker besteld tov bijv. De 5-serie.Prachtige uitvoering! Ik had 1,5 jaar geleden bijna een X5 gekocht met exact zo’n interieur, de bijtelling over een nieuwwaarde van dik 140k weerhield mij uiteindelijk
Ik heb nu ook beige/gebroken wit bekleding en het is echt reuze makkelijk schoon te houden. Wel heb ik het Dakota leder wat ietsje stugger is met ook een laag overheen. Dit is nappa of merino en dat is wel stuk kwetsbaarderIk zou zelf niet meer in durven stappen met dat interieur, dan moet ik eerst preventief schone kleren aan vrees ik
Nee zeker niet , de F11 blijft en wordt enkel vervangen voor een Alpina! Je blijft altijd wel zoeken, maar waar ik tot jaar terug serieus heb getwijfeld is het nu wel echt de F11 houden.
Wat je zegt uitvoering is perfect zo. Kom ik ook elke keer achter bij zoeken - er mist elke keer wat qua opties tov wat ik nu heb.
Beetje investeren in stuur en stoelen opfrissen, misschien een keer upgrade naar full LED en het onderstel dit jaar vervangen .
En 200k is niks als je kijkt hoe die wordt gebruikt: 95% snelweg en altijd rustig warm etc.
Probleem is natuurlijk ook dat half Nederland gelooft dat een auto na 200k op is. Dat doet ook iets met de waarde. Dan moet je een liefhebber vinden die het verhaal erachter ook belangrijk vindt.
Als je hem nu opfrist dan kan die natuurlijk nog jaren mee. Wel bewonderenswaardig. Ik heb altijd de intentie lang te gaan doen met een auto maar langer als 3 jaar is dat nog nooit gelukt![]()
Hoe bevalt die Velar?x7 vind ik zo';n tuinhuis voor soccer moms. x5 blijft nog mooi, de volgende zal ongetwijfeld lelijk worden.
zelf zit ik te kijken om mn velar op een gle in te ruilen, ook nog een heerlijk ouderwetse auto, gewoon met dikke diesel en automaat
Ja ik heb natuurlijk best wel lang gezocht naar deze auto en hij voldoet gewoon aan alles en met wat kleine irritaties (die ik al wist vooraf bij de F1x) bevalt die hartstikke goed, dus dat maakt het voor mij wat makkelijker.Probleem is natuurlijk ook dat half Nederland gelooft dat een auto na 200k op is. Dat doet ook iets met de waarde. Dan moet je een liefhebber vinden die het verhaal erachter ook belangrijk vindt.
Als je hem nu opfrist dan kan die natuurlijk nog jaren mee. Wel bewonderenswaardig. Ik heb altijd de intentie lang te gaan doen met een auto maar langer als 3 jaar is dat nog nooit gelukt![]()
oude auto van mijn vader, dus nogal wat sentiment, maar heeft nogal wat gremlins. Deurgrepen die blijven hangen of gewoon niet open gaan. display module is al 2x vervangen. Gelukkig garantie. Maar verder hele fijne en best mooie auto.Hoe bevalt die Velar?
Oh dit had ik ook echt niet geweten , dacht dat dit inmiddels allemaal hetzelfde wasIk kwam er laatst achter dat ik bij dat soort laadstations helemaal niet terecht kan met de PHEV.
Dacht even te laden met max laadsnelheid bij mij om de hoek, maar die grote stekker past dus helemaal niet. Zo leer je dagelijks wat bij.![]()