De Dude
Asfaltkampioen
Haha ff nog een keer rekenenToffe upgrade voor de vijf, zo lukt het dus toch nog om een bijna vijftien jaar oude BMW up-to-date te houden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha ff nog een keer rekenenToffe upgrade voor de vijf, zo lukt het dus toch nog om een bijna vijftien jaar oude BMW up-to-date te houden.
Ik zie nu 9 jaar. Ik bedoelde gerekend vanaf introductie van de F11 heHaha ff nog een keer rekenen![]()
Dank je ! Leuk om te horen.Ik heb de openingspost weer eens doorgescrolled. Het is wel echt een vette uitvoering. Denk dat je geen moeite zal hebben als je hem ooit verkoopt.
Ooit gedacht om soft close te installeren?
Ja je kan er gewoon echt niet omheen. Ik vind m minder mooi dan de Explorer of Scenic, maar auto voelt kwalitatief hoger aan. Verbaasde mijDudette gaat voor de Y? Goede keuze denk ik. Is en blijft een sterke aanbieding in dat segment.
Grappig er staan best wat YouTube filmpjes inderdaad. Je moet wel bij de binnenkant van het portier ivm stroom aansluiting. Nou wil het toeval dat ik daar toch eerdaags bij moet ivm vervangen van de deur grepen (sticky door handles…).Ja ik had mijn f11 verkocht aan iemand die dat erop had gemonteerd! Geen idee hoe.
Daar gewoon ff op mij wachten voor de uitgebreide uitlegEn die gentleman's switch lijkt me ook handig. Maar niet handig genoeg om veel werk van te maken merk ik, want ik denk er al een paar jaar zo over
Ja klopt verwacht dat de Tesla wel meer de hoofd auto gaat worden.Kun je de Fünfer wellicht ook wat ontzien qua km's.
Ik wacht het even af. Wellicht komt het dan nog eens. Zitten de kinderen ook vaak en dan kan ik er net niet handig bij, wel goed om de boel vanaf mijn kant te kunnen instellen.Daar gewoon ff op mij wachten voor de uitgebreide uitleg. Al is die dus echt heel makkelijk. Ik heb daarmee gewacht tot dat ik sticky doorhandle kreeg zodat ik het in 1x kan doen.
Nu nog tijd en zin
Volgend jaar relatief rustig qua preventief onderhoud, met op de planning:
- Remschijven voor, hier pak ik dan gelijk de reactie- / draagarmen mee;
Precies^^ lijm moet 24 uur drogen? Dus met daarna polijsten ben je wel een dag of twee zoet... dát wordt vakantiewerk.![]()
Lekker doorrijden dan. En die koplampen schelen dan inderdaad. Maar dan nog jammer geld als je het kunt voorkomen. Dat geld kun je ook in benzine steken als je weer eens wil doorrijden@Piet Piraat Je hebt helemaal gelijk en muv waterpomp en thermostaat zijn alle zwakke punten in m’n auto aangepakt dus kijk met vertrouwen naar de komende jaren.
Ja en mbt die koplampen, het blijft bij mij bij een beetje condens. Geen hele grote oppervlaktes of druppels. Je hebt wel gelijk , corrosie is een risico. Ik kijk gewoon op tegen >24u voorbumper eraf en koplampen eruit, maar ja 600 euro per lamp (ze zijn nu wat goedkoper) is ook geen pretje
Het is vooral goed opletten dat het onderdeel ook echt van de OEM leverancier is. Zoals Lemförder niet voor alle BMW ondersteldelen leverde. Die spullen zijn soms minder. Land van herkomst zegt ook vaak wat over de kwaliteit inderdaad.En toch zit er kwaliteitsverschil in Flerflep. Zeler de laatste 2 jaar komt veel Lemförder uit China. Dat is ander spul dan de eerste montage van BMW, kan ik melden.
Mijn reactiearmen van Lemförder die ik vorig jaar kerst plaatste, waren gelijk aan de eerste montage, maar het BMW logo was niet weggeslepen, het nummer was net anders geperst. Die waren in 50k km op, in plaats van de eerste montage, die er maar liefst 5x (!) zo lang over deden, namelijk 250k km.
En ook in de oldtimerafdeling zien we dit veel. Aftermarket wordt steeds meer inferieur, ook bij OEM leveranciers.
Zou er al duidelijk verschil zijn tussen 1e montage en vervanging bij OEM onderdelen? Het is natuurlijk wel een verdienmodel om zoveel mogelijk onderdelen te verkopen....En ook in de oldtimerafdeling zien we dit veel. Aftermarket wordt steeds meer inferieur, ook bij OEM leveranciers.
Jip, uit mijn ervaring (tamelijk goede kring in automotive) is dit al gaande, helaas.Zou er al duidelijk verschil zijn tussen 1e montage en vervanging bij OEM onderdelen? Het is natuurlijk wel een verdienmodel om zoveel mogelijk onderdelen te verkopen....
Mooi apparaat, die gaat knallendhard
Hopelijk valt de postloterij / jackpot / El Gordo in Spanje voor jou deze Kerst De Dude
Wat een apparaat!