Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
deurbellen
De buitenzijde van de ‘gewone’ ‘dempingen
Het probleem van de lijnen die elkaar niet volgen zie ook totaal niet
Puur esthetisch is hij er met sprongen op vooruit gegaan.MCW 84 zei:Veiligheid is natuurlijk belangrijk geworden maar puur esthetisch heeft het wel erg veel roet in het eten gegooid...
![]()
![]()
Blasfemie!Frits79 zei:Veiligheid is natuurlijk belangrijk geworden maar puur esthetisch heeft het wel erg veel roet in het eten gegooid...
<Plaatje E38>
<Plaatje i7>
Puur esthetisch is hij er met sprongen op vooruit gegaan.
Jij vind het een van de mooiste zakenlimousones, ik heb het nooit mooi gevonden, vandaar dat ik de nieuwe ook mooier vind. Maar als jij dat trollen vind, fine by me.DeeTwee zei:Blasfemie!Frits79 zei:Veiligheid is natuurlijk belangrijk geworden maar puur esthetisch heeft het wel erg veel roet in het eten gegooid...
<Plaatje E38>
<Plaatje i7>
Puur esthetisch is hij er met sprongen op vooruit gegaan.
Maar serieus, alles goed en wel, we kunnen natuurlijk weer gaan roepen dat over smaak niet valt te twisten en dat soort dooddoeners, maar als je gaat zeggen dat dit nieuwe ding mooier is dan een van de mooiste grote zakenlimousines ever, namelijk de E38, dan ben je wat mij betreft gewoon aan het trollen.
Interieur oigt goedkoop, je bent echt heel goed in totaal onzinnige posts plaatsenCD9LOP zei:De afmetingen zijn enorm en toch oogt de wagen smal, hoog en gedrongen, maar met 5,39 meter een slagschip. Typisch een geval om in echt te bekijken. Vind voorzijde gedurfd, verder zeer trafitioneel en herkenbaar Bmw, interieur oogt goedkoop net zoals bij de S klasse, jmmr. Verder zal het wel geweldige wagen zijn.
Ziet er zeker niet hoogwaardiger uit, de kleurstelling diet een hoop.CD9LOP zei:
Moderator
Frits79 zei:Ziet er zeker niet hoogwaardiger uit, de kleurstelling diet een hoop.CD9LOP zei:
Moderator
929V6 zei:Het is dat de parkeervakken te klein zijn maar anders mag je deze zó bij mij voor de deur zetten.
MCW 84 zei:
Wouter82 zei:929V6 zei:Het is dat de parkeervakken te klein zijn maar anders mag je deze zó bij mij voor de deur zetten.
Volgens mij zie ik de sarcasmemeter een beetje uitslaan![]()
MCW 84 zei:Ik heb tig foto's en meerdere video's gezien maar helaas, klopt niks van. Andere auto's kunnen het ook in 2D én 3D voor elkaar krijgen.
Knap gedaan, deze renderings. Die middelste is misschien de mooiste (en saaiste), toch zou ik voor de bovenste kiezen. Omdat het gedurfder is. De onderste vind ik maar niks.MCW 84 zei:
MCW 84 zei:Leuk gedaan alleen passen die voorkanten niet bij de rest van de auto. Het originele ontwerp is dan toch de beste keuze. Je kunt niet zomaar een deel van het ontwerp aanpassen. Dan mist het de samenhang.
Doe mij dan maar gewoon het origineel, die ziet er een stuk beter uit dan de slechte 2 andere pogingen er iets van te maken.MCW 84 zei: