BMW 7-Serie / i7 | Facelift 2026

Ja die kan je vanaf je computer uploaden op: imgur.com/upload

En dan die link hier tonen.
Maakt die er dan automatisch een foto van? Ik doe steeds via het afbeelding logootje de direct link erin.

Korte update: levering eerste week van december :D Dus dan snel wat foto's uploaden
Gaaf! Kon me al iets herinneren op de andere bekende auto pagina dat je voor de laatste generatie 7 bent gegaan. Ga je een ‘mijn auto’ starten ? Of gewoon foto’s hier delen. Geniet ervan iig

ja het werkt,
Gefeliciteerd, imposante auto.
Elke keer als ik er eentje zie (en dat gebeurd bar weinig), weet ik niet of ik m nou mooi vind of niet :unsure::ROFLMAO:

AqJa1ak.jpeg

ehOq6aj.jpeg

vH7kPoo.jpeg

eens zien of dit werkt :D
Zo wel. :p

Ik ben wel fan van de nieuwe BMW’s.
Al vind ik de voorbumper iets te recht. Maar deze config is mooi. Alles zwart behalve de wielen. (y)

Ik vind het echt wel een gaaf ontwerp, maar waarom moet het toch allemaal zo zwart? In een mooie blauwe of rode kleur met chroom komen de lijnen veel mooier uit wat mij betreft.

Vind het echt een verschrikkelijke configuratie wat blijkbaar erg hip is bij de brave kantoormannen die een soort mocro-look willen evenaren zodat ze stoer lijken ofzo. Gelukkig zijn de wielen niet zwart :)

Tsja, zwart maskeert nou eenmaal vormen en lijnen. Dat snap ik wel in het geval van een (i)7.

Ik vind het echt wel een gaaf ontwerp, maar waarom moet het toch allemaal zo zwart? In een mooie blauwe of rode kleur met chroom komen de lijnen veel mooier uit wat mij betreft.
Ik heb gekozen voor carbonschwarz met cognac interieur. Past goed bij de auto vind ik :) Chroom ben ik absoluut geen fan van, shadowline juist wel. Blauw en rood passen niet bij zo'n formaat auto...

Nog steeds is de 7-Serie een auto die bij mij geen enkele begeerte weet op te wekken, ik kan niet wennen aan de proporties van de carrosserie en aan die misvormde neus. Hopelijk weet BMW bij de LCI het één en ander recht te trekken, en wordt er dan alsnog een schuifdak leverbaar.

Ik heb gekozen voor carbonschwarz met cognac interieur. Past goed bij de auto vind ik :) Chroom ben ik absoluut geen fan van, shadowline juist wel. Blauw en rood passen niet bij zo'n formaat auto...
Tsja, als jij er maar blij van wordt, da's het belangrijkste :) Zwart is wat mij betreft vooral een risicoloze keuze, geen enkele auto wordt lelijker van zwart.

Maar tegelijkertijd verbergt het ook heel veel details in de lijnvoering, waar ontwerpers juist hun best op hebben gedaan. Om al het chroom dan ook nog zwart te maken is wat dat betreft de doodsteek.

Kan me nog goed herinneren dat shadowline in de jaren 80 een ding was. Nu is het helemaal terug, maar worden ook nog de logo's zwart gemaakt. De 7 wordt er een vormeloze blob van als je t mij vraagt. En sowieso maakt zo'n pikzwarte bmw op mij altijd een heel sinistere indruk. Om t netjes te zeggen.

Blauw met chroom daarentegen... Ja het is even zoeken, het internet staat vol met zwarte 7's zonder chroom, maar mij ontgaat totaal hoe dit niet zou passen op zo'n formaat auto:
9d94d15b48111fc65f08af0df4792cb7.jpg

2023_BMW_i7_front__500.jpg

2023_BMW_i7_rear_717.jpg

Dit mufgrijs vind ik op zich niks maar t is tenminste een lichte kleur die de vormen laat uitkomen en t chroom benadrukt ze mooi:
BMW-sideways-1349x900.jpg

ze kunnen veranderen awt ze willen maar het blijft een erg log ontwerp. de voorkant kon ook op een suv zitten.

Ik vind het een mooie auto en dat vond ik voor de facelift ook al, maar dit is niet een auto voor de gemiddelde Nederlander die niet met zijn hoofd boven het maaiveld uit durft te steken.

maar dit is niet een auto voor de gemiddelde Nederlander die niet met zijn hoofd boven het maaiveld uit durft te steken.
Dit heeft niets met het hoofd boven met maaiveld durven te steken te maken (taalneuzelaars opgelet!). Niet iedereen vindt dit een mooie auto, er zijn ook mensen die het geld hebben dit te kopen maar het een lelijk hok vinden.

Dit heeft niets met het hoofd boven met maaiveld durven te steken te maken (taalneuzelaars opgelet!). Niet iedereen vindt dit een mooie auto, er zijn ook mensen die het geld hebben dit te kopen maar het een lelijk hok vinden.
Dat is natuurlijk nog dommer iets kopen wat je lelijk vind.

Ik vind die zilveren i7 hierboven een prachtige auto. Persoonlijk……. ;)
(Al zou ik zelf de velgen van de 740 eronder doen)

Ik vind die zilveren i7 hierboven een prachtige auto. Persoonlijk……. ;)
(Al zou ik zelf de velgen van de 740 eronder doen)
Die velgen zijn dezelfde als waar de i3 op gepresenteerd is, toch?

Ik zou ook graag de voorbumper van de 7-serie erop willen (zie het tweekleurige model van de presentatie), die vind ik net wat mooier onderaan.

Ik vind het een mooie auto en dat vond ik voor de facelift ook al, maar dit is niet een auto voor de gemiddelde Nederlander die niet met zijn hoofd boven het maaiveld uit durft te steken.
ik zie er voornamelijk oostblokkers en russen mee rondrijden, die hebben nou eenmaal een andere smaak, niet dat dat slecht is, maar anders.

ik zie er voornamelijk oostblokkers en russen mee rondrijden, die hebben nou eenmaal een andere smaak, niet dat dat slecht is, maar anders.
Ik zie dat hier in de buurt niet, vooral de S-klasse rijden met vooral foute figuren rond in Amsterdam en dan wat taxichauffeurs, waar mij dan wel weer verbaast hoeveel er toch nog in een nieuwe S rondrijden.

Terug
Bovenaan