A
Anoniem
Guest
JP2010 zei:Rob076 zei:Davidoff zei:Wat als je nergens in de buurt kan opladen omdat de Ampera's, V60's en Priussen etc. de laadpalen bezetten? Reële mogelijkheid, als ik om mij heen kijk.
Zoals ik al zei komt iemand van BMW je dan oppikken om jou en/of je auto ergens af te zetten waar je moet zijn en/of kunt laden.
Dus als de laadpalen in de buurt van mijn huis bezet zijn, dan komt BMW mij en/of mijn auto oppikken en dan zetten ze me af waar ik wel kan laden?
Dus het kan dan zijn dat ze mijn i3 op een oplader (hihi) gooien en 'm 30 km verderop aan een laadpaal hangen?
Ja en ja. Je kunt zelf bepalen waar ze 'm heen brengen (nee, Zuid-Frankrijk was geen optie).
Davidoff zei:Laten we het er maar op houden dat alle omstandigheden moeten mee zitten, wil je 'zorgeloos' i3 rijden.
Vooral in stedelijk gebied zitten er nog behoorlijke haken en ogen aan het elektrisch rijden, ook al zouden de vooruitzichten daar toch het gunstigst moeten zijn.
Het lijkt nu of ik constant op jou zit te bitchen, maar dat is dus niet zo (bedoeld). Ik vind wel dat je wat overdrijft. Hoezo 'alle' omstandigheden? Een stopcontact/laadpaal dicht bij je huis en je werk dat niet meer dan 200 km van je huis is. Lijkt me niet zo heel uitzonderlijk.
Verder vraag ik me af waarom vooral in het stedelijke gebied er haken en ogen aan zitten. Afstanden zijn kleiner, meer laadpalen... Lijkt mij juist een stuk idealer dan 'de provincie'.