Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen de voetruimte en raam heeft warme lucht. dat is normaal. Die van mij rijdt al zo heel lang rond en is normaal. Zo zijn ze gebouwd.
dat klopt helemaal.
ik heb het boekje eens goed gelezen, en toen kwam ik ook erachter dat dit gewoon zo is gebouwd.
dus iedereen bedankt voor zijn reacties!
Bossinkje zei:Of gewoon een kwestie van loshalen en weer gangbaar maken. Vaak kunnen klauwen ook wel makkelijk gereviseerd worden toch? Nieuwe rubbertjes etc.
Soloman zei:Zo'n zwijnenstal is het binnen niet of ben je zelf aan de gang geweest? :T
Carkiller zei:Ja, amper geluidsisolatie en veel toeren.
120 is, schrik niet:
5200 toeren in 5.:T
Soloman zei:Wat zijn dat voor knoppen aan het stuur? Radio?
Radio?Soloman zei:Wat zijn dat voor knoppen aan het stuur? Radio?
Sodeju wat een verschil. Ok gok dat je er 2.000 euro voor hebt betaald eh 1.500.Carkiller zei:Nog even een foto vanaf het balkon.
![]()
Was te lui om de Doordefenders van de Sub te halen, die zijn nu niet meer nodig.
De dai had ik er ook nog naast kunnen zetten, maar geen zin om een auto te verplaatsen die keurig geparkeerd staat.
Soloman zei:Sodeju wat een verschil. Ik gok dat je er 2.000 euro voor hebt betaald eh 1.500.Carkiller zei:Nog even een foto vanaf het balkon.
![]()
Was te lui om de Doordefenders van de Sub te halen, die zijn nu niet meer nodig.
De dai had ik er ook nog naast kunnen zetten, maar geen zin om een auto te verplaatsen die keurig geparkeerd staat.
Soloman zei:Perfecte pekelbak! Laat de anderen maar staan bij sneeuw en winter, dan modder je met deze verder. Dan maar oordopjes in. :T