Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
na 23k al ???Ik vind 40k geen slechte score eerlijk gezegd, maar als je anders het dubbele haalt snap ik het wel.
Ter vergelijking; mijn voorbanden (Continental allseason) zijn bij 23k al al een eind heen. Wel goede banden qua grip.
Nee, dit is echt. Het heeft een paar centen gekost, maar dit is echt.Is dat zwarte dak een AI aanpassing of een echte? Staat m wel erg goed zo.
De makkelijke (maar tegelijk prijzige) manier: ik heb het laten doen door iemand die het dagelijks professioneel doet. Op de dag dat ik de afspraak maakte, stond er een dikke Ferrari van 3 ton bij hem binnen waar hij mee bezig was. Die zag er gewrapt heel goed uit, dus ik dacht, "dan mag hij mijn dieseltje ook doen."Inderdaad, ziet er echt netjes uit. Hoe heb je dat laten doen?
Heb ik wel over nagedacht, maar toch vanaf gezien. Ik vind het het contrast zoals het nu is heel goed.Wat geinig dat zwarte dakje. Bij een vijfdeurs Astra K nog niet eerder gezien.
Is het een idee om de spiegels ook nog zwart te laten wrappen?
Netjes. De foto heeft dus toch wel genoeg aanwijzingen.Ben benieuwd! Van een Opel naar een Mazda lijkt me wel een goede upgrade!
Gezien de vorm kon het moeilijk een MX-5 zijn.Je moet een bij een stelletje autoliefhebbers niet interessant proberen te doen, door het een klein beetje mysterieus te proberen houden. Want dat lukt dus niet![]()
Je lijkt nou mijn buurvrouw wel...Is dat niet heel snel? Voor mijn gevoel heb je die Astra toch nog niet zo lang? Of vliegt de tijd inderdaad zo snel...?![]()
Door mij is de beslissing uiteraard allang genomen.Is de beslissing al genomen?
Uiteindelijk wordt het allemaal beloond met een prachtige jonge auto.Door mij is de beslissing uiteraard allang genomen.
Maar er is iets wat ik hier eigenlijk niet wilde vertellen, maar waar ik nu van denk 'WTF cares...".. Ik heb het grootste deel van het aankoopbedrag kunnen sparen en uiteraard de inruil, maar Ik wacht momenteel op de financiering van het restbedrag. Ik zou het nog wel bij elkaar kunnen sparen. Dat zou een maandje of 6 duren, maar ik wilde per se deze auto. Dus moet ik nog even geduld hebben.
2023 met 20.000 kmUiteindelijk wordt het allemaal beloond met een prachtige jonge auto.
Je lijkt nou mijn buurvrouw wel.... Maar dat valt wel mee. Sinds 2017
Bij een stel autoliefhebbers moet je niet interessant proberen te doen door het een beetje mysterieus te houden, want dat werkt toch niet.
Mooie leeftijd en Kilometerstand2023 met 20.000 km
De Mazda wordt de 7e aankoop sinds 2017. En ja, daar verbaasde ik mezelf ook over.deze astra heb je toch veel korter? snelle check, maart 2024 toch pas?
AsconaGT:
Die weerspiegeling zag ik pas veel later.de weerspiegeling van de showroomruit maakt het dan ook wel erg makkelijk
is het de volledig elektrische of de PHEV ? Die laatste heeft een collega en kijkt er al naar uit dat zijn private lease contract afgelopen is. alleen maar ellende en problemen. terwijl de elektrische volgens mij dikke prima is op de beperkte actieradius na, maar voor de meesten kan dat prima werken. En het is sowieso een leuk model!
Pas geleden liet je een lijstje zien en daar uit kon ik opmaken dat ongeveer een jaar of twee met een auto toe. Alleen de Citroën C3 Aircross is door de omstandigheden korter in je bezit geweest.De Mazda wordt de 7e aankoop sinds 2017.
Die weerspiegeling zag ik pas veel later.
De Mazda is volledig elektrisch. Dat is voor mij ruim voldoende, want ik woon 17 km van mijn werk.
Dat was HIER en dat was een paar dagen geleden.Pas geleden liet je een lijstje zien en daar uit kon ik opmaken dat ongeveer een jaar of twee met een auto toe. Alleen de Citroën C3 Aircross is door de omstandigheden korter in je bezit geweest.
Maak toch helemaal niks uit hoelang je een auto in je bezit hebt als je het kunt betalen en je vindt het leuk om af en toe te wisselen vooral blijven doen.
KloptDat was HIER en dat was een paar dagen geleden.
Laten we hopen dat het geen 10 werkdagen gaat duren, want dan is het volgende week woensdag en 5 dagen te laat.De acceptatie van leningen en hypotheken is de laatste jaren fors veel strenger geworden, 10 werkdagen is heel normaal voor een lening.
Ik moest er heel voor inzoomen, maar het is 18"Zalig, proficiat!! Mooi vooruitzicht DENNIS
Dit is Mazda Jet Black Mica I guess? Topkraskleur en ook voor swirls trouwens en daarvoor moet ik niet guessen
Wat is de velgenmaat -> als ik naar het zustermodel CX voor de deur kijk lijkt het 16”,maar dat kan bedriegen.