Zadelsnuiver
Kilometervreter
Zo dan, ik moest de helderheid van m'n scherm even aanpassen
hij glimt weer heerlijk hoor 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrSpringbok zei:Geweldige auto's heeft Thijs Timmermans staan inderdaad. Toch wel leuk zo'n zaak na 'gewoon' Mercedes verkoper te zijn geweest.
Zwart is zeker mooi voor auto's, maar inderdaad zo gevoelig. Ik word er soms ook moedeloos van op de Ibiza. Je kan wel blijven wassen.. Maar als het goed gepoetst is..
Example of the new winter rims by Damian Willemsen, on Flickr
Mak iguan 15 inch matte white by Damian Willemsen, on Flickr
Mak rims by Damian Willemsen, on Flickr
Mak rims by Damian Willemsen, on FlickrDamianw26 zei:Moet zeggen, rijdt over drempels toch wel een stukje zachter dan de 17 inch.
Damianw26 zei:Bedankt, velgen staan wel in de wheel sealant dus dat helpt al een klein beetje.
E-up zou voor mij een enorme achteruitgang zijn op ieder front. Een range van 110 km bij 120km dagelijks rijden is al de grootste min. Instapprijs van 25K is nou ook niet echt briljant, en dan heb je echt een hele kale uitvoering.
omniradius zei:Damianw26 zei:Bedankt, velgen staan wel in de wheel sealant dus dat helpt al een klein beetje.
E-up zou voor mij een enorme achteruitgang zijn op ieder front. Een range van 110 km bij 120km dagelijks rijden is al de grootste min. Instapprijs van 25K is nou ook niet echt briljant, en dan heb je echt een hele kale uitvoering.
Ik ben inderdaad echt benieuwd wanneer die e-cars nou eens een flinke sprong voorwaarts gaan maken. Niet alleen op gebied van actieradius maar ook aanschafprijs. Niet iedereen kan inderdaad ff 25K uit zijn zak kloppen.
Wij hebben hier op werk een elektrische Renault Zoe. Al aantal keer in gereden en dat rijdt echt superleuk en vlot. Ben groot voorstander van elektrisch rijden wat dat betreft maar het moet vooral bruikbaar en haalbaar zijn voor het grote publiek.
omniradius zei:Het is niet zo dat die actieradius alleen maar omhoog kan door meer accu's in de auto te proppen. Op het moment dat er significant meer snellaadpalen komen en ook de technologie achter het 'snelladen' nog meer verbetert waardoor je je auto in nog kortere tijd kan opladen (sure, zo snel als benzine tanken zal niet een twee drie lukken, maar er is nog genoeg verbetering haalbaar denk ik).
Op die manier zijn mega zware accupakketten niet persé meer nodig en kan men ook met een kleinere actieradius gemakkelijk grotere afstanden afleggen.
Maar goed, niks is perfect natuurlijk..... Zo vraag ik me ook wel eens af wat er gebeuren zal met de belasting op het stroomnetwerk als het merendeel van de auto's straks op elektriciteit rijdt ipv benzine of diesel.![]()