Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Corbeau RRS by Damian Willemsen, on Flickr
Corbeau RRS by Damian Willemsen, on FlickrTotal Loss zei:Zien er best dik uit maar toch wel 2 kanttekeningen.
Zo te zien zijn stoelen helemaal niet verstelbaar? Dan is het hopen dat je meteen goed zit zoals je gewend bent.
Verder nogal slordig dat de witte lining/stiknaden bovenaan niet netjes aansluiten bij de onderkant van de stoel.
Alvast een foto by Damian Willemsen, on Flickradinsx zei:Ziet er zeker netjes uit zo in de Up! !
Die stiksels die niet lekker doorlopen, hmm, is niet anders dus. Ik zou me er ook aan ergeren, maar ach, meestal kijk je daar niet naar als je instapt.
Kwam dinsdagmiddag op de A15 overigens nog een originele Up! GTI tegen in het zwart. Die red het qua looks niet bij die van jou hoor![]()
Moderator
MLL zei:Grappig, als Tesla een auto zo aflevert met zulke stiksels wordt ie afgebrand.
Snap ook niet waarom ze contrasterende stiksels gebruikt hebben, met zwarte stiksels was het waarschijnlijk niet eens opgevallen.
Vind je oude stoelen 10 keer mooier, maar de nieuwe zullen vast beter zitten, gelukkig is het allemaal zo weer terug te bouwen.
Damianw26 zei:Naar mijn weten is Corbeau echt geen slecht merk, maar persoonlijke ervaring is het belangrijkste natuurlijk. Probleem zit hem niet in de stoel maar in het onderstel
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrModerator
Precies wat ik dachtAsconaGT zei:maar van die Corsa's OPC worden er toch genoeg plat gereden? Daar moet je toch voor niet al te veel geld die stoelen op de kop kunnen tikken? Zal alleen lastiger worden om een setje te vinden waar de airbags nog van heel zijn. Weet niet of dat zo werkt hoor.
heb wel eens in een corsa OPC gereden, meerdere keren zelfs en die stoelen zijn toch wel erg fijn, ook om te zien