Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:Jij hebt nog niet lang genoeg in een echte elektrische auto gereden.Je moet echt bezig zijn met autorijden anders haal je de volgende laadstop gewoon niet.
![]()
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Summerrim time by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrDeze foto laat wel écht goed zien hoe ongelooflijk dik hij is, echt wel een van de vetste Uppies in Nederland wat mij betreftDamianw26 zei:
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrDamianw26 zei:Thanks Michatoch nog actief op het forum zo te zien
Helaas, rij je bij de wasbox naar links langs de nieuwbouwwijk op en de doodlopende straat in, dan zie je vanzelf een up en A3Ik kom er overigens niet meer, in de winter de auto daar een paar keer afgespoeld maar zat wederom volledig onder de kalkvlekken (ondanks gedemineraliseerd water te kiezen
) De dijken rondom Lobith langs de rijn op vind ik een stuk mooier/ruimer, vandaag weer een ronde gemaakt
Up impressie by Damian Willemsen, on Flickr
New seats for the up by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrDamianw26 zei:De stoelairbags komen niet terug, daar moet een 2 ohm weerstand op. De zijairbags blijven, stoelframe en dus ook de stoel zelf komen op exact dezelfde plek terug. En de breedte conflicteert niet met de zijairbags, ook het bredere hoofdeind niet.
-EDIT De up heeft geen zij(gordijn) airbags. Daardoor zin de nieuwe stoelen (die breder zijn rond het hoofd) misschien wel veiliger.
s velthuis zei:Verbaast me echt, had ik niet verwacht. Zeker niet in een dure uitvoering van een toch hoger in de markt geplaatste A segmenter.
Toetsje zei:s velthuis zei:Verbaast me echt, had ik niet verwacht. Zeker niet in een dure uitvoering van een toch hoger in de markt geplaatste A segmenter.
Vind je? Voor de grap eens een Passat samengesteld voor 73.819,- (configuratiecode OHYEJ).
Voor dit geld heb je enkel 2 airbags (!), 1 bestuurders airbag en 1 passagiers airbag.
De zijairbags, gordijn airbags en zijairbags achter zijn opties.
Damianw26 zei:Ja vind het wachten echt heel irritant worden, maar ja hoop dat het resultaat bijzonder goed uitpakt.
Zou ik overigens alle funritten eruit halen voor het verbruik, dan zou het gemiddeld verbruik zo'n 1:20 a 1:21 worden. Dat is nog een stuk zuiniger dan mijn 60 pk up, puur omdat dit blok echt totaal niet hoeft te werken voor de 900kg die de auto weegt, en ik alleen maar langere afstanden rij. Het slechtste verbruik ooit was inclusief tuning op de rollenbank en uitvoerig testen van het vermogen daarna, een wereldschokkende 1:14![]()