Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is dat je het zegt, anders had ik in de eerste oogopslag ingeschat een vrijwel lege motorruimte te zien met alleen enkele randzaken gemonteerd... Zelfs voor een oldtimer vind ik dit heel ruimtelijk ingebouwd!Renault15 17 zei:Weer een mooie mijlpaal bij de R15. De motor is weer terug waar die hoort.![]()
MWH zei:Het is dat je het zegt, anders had ik in de eerste oogopslag ingeschat een vrijwel lege motorruimte te zien met alleen enkele randzaken gemonteerd... Zelfs voor een oldtimer vind ik dit heel ruimtelijk ingebouwd!
Mechanix zei:Wat een ruimte rondom dat blok! Kom daar maar eens om bij een nieuwe auto. En ik snap dat de tranen je even in de ogen sprongen door dat incidentje met dat slot. Is het wel het originele onderdeel?
Nico GTR zei:Past er geen F7P in. :T
MWH zei:Aangezien je zegt dat dit 'niet hoort', welke stoelen zaten er origineel dan in en waarom kies je voor deze?
Renault15 17 zei:MWH zei:Aangezien je zegt dat dit 'niet hoort', welke stoelen zaten er origineel dan in en waarom kies je voor deze?
Ik vind zo snel even geen betere foto van de phase1 R15 stoelen dan onderstaande.
Een van de redenen om voor deze stoelen te kiezen is dat ik geen phase1 stoelen heb, deze zaten er al in toen ik de auto kocht. Sterker, ik heb dit interieur aan de vorige eigenaar verkocht.![]()
Klassiekerrijder zei:Grappig, ik heb een paar jaar samengewerkt met iemand wiens zus verantwoordelijk was voor het ontwerp van het interieur vaon de 480.
Corine of Carine, volgens mij.Renault15 17 zei:Klassiekerrijder zei:Grappig, ik heb een paar jaar samengewerkt met iemand wiens zus verantwoordelijk was voor het ontwerp van het interieur vaon de 480.
Ik loop al een week te piekeren hoe ze ook al weer heette maar ik kom er niet meer op.
Klassiekerrijder zei:Corine of Carine, volgens mij.Renault15 17 zei:Klassiekerrijder zei:Grappig, ik heb een paar jaar samengewerkt met iemand wiens zus verantwoordelijk was voor het ontwerp van het interieur vaon de 480.
Ik loop al een week te piekeren hoe ze ook al weer heette maar ik kom er niet meer op.
Renault15 17 zei:Alleen een einddemper ontbreekt nog. In Frankrijk zijn ze nog wel te krijgen maar ik overweeg eventueel ook een rvs (universele) demper.
Renault15 17 zei:Zo stond ze er vanmiddag bij.
![]()
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!Renault15 17 zei:Na 18 jaar mag deze Renault R15 TL weer legaal de weg op!