Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een kennis van mij heeft dat een keer gedaan met alle bouten en moeren die hij had. Maar hij zit in het zuiden van het land en dat heeft hij laten doen bij Duroc in Antwerpen voor slechts 75 euro voor een hele emmer vol. Volgens mij is dat niet bepaald in de buurt voor jou, maar wellicht wel twee keer een ritje waard?Op het moment heb ik een bak vol originele bouten en moeren gestraald met de bedoeling om ze te laten pasiveren. Z'n adres zoek ik nog in de omgeving. Als dit gedaan is kunnen de grote onderdelen er onder.
![]()
Een college heeft jaren geleden zijn Mazda gerestaureerd en ik heb van hem een adres gekregen om ze te passiveren. Vroeger kon je ze ook in het geel krijgen maar dat mag niet meer, waarschijnlijk om de stofjes die erin zitten. Maar ik wil ze gewoon blank staal. Ik ben benieuwd naar het resultaat.Een kennis van mij heeft dat een keer gedaan met alle bouten en moeren die hij had. Maar hij zit in het zuiden van het land en dat heeft hij laten doen bij Duroc in Antwerpen voor slechts 75 euro voor een hele emmer vol. Volgens mij is dat niet bepaald in de buurt voor jou, maar wellicht wel twee keer een ritje waard?
Gewoon met tectiel oftewel body shout. Spuitbus op de perslucht, alles goed afplakken anders zit alles onder en gaan.....Met wat heb je de bodem bewerkt?
Ziet er goed uit![]()
Juist de details maken hem af.De accu bak is klaar, ik heb hem nog niet. Het rode plaatje is besteld voor achter het logo. En de accu is er met ai ingezet. Maar dit zou het moeten worden. Het zijn maar details.
![]()
Ik denk dat de tekst te smal / dun is om dit met stickers te doen en de letters uut te laten snijden.Ik wil geen grote sticker alleen maar dat de tekst en symbole los komt van het vel. En dit laatste weer met blanke lak overspuiten.
In de huidige situati ligt de tekst iets hoger. Dus alle vlakschuren en beplakken. En de blanke lak moet alles op z'n plaats houden.Ligt de witte tekst niet net iets dieper? Dan zou het je kunnen spuiten en dan het bovenste laagje er weer af schuren. Net zoals men doet bij velgen met een gepolijste buitenrand zeg maar.
De koste moeten inderdaad ook leuk blijven.Je kunt het ook rechtstreeks op het materiaal zelf laten drukken. Met zeefdrukken kan dit prima, zolang het materiaal niet te dik is. Paar cm max.
Is wel een hele dure oplossing die eigenlijk alleen bij grote aantallen rendabel is. Maar dan is het wel echt netjes.
Het hele kapje is bekrast. Dan gelijk alles mooi maken.Als de tekst er nu op ligt zou je toch met een sponsje met witte verf het voorzichtig kunnen herstellen?
Mooi hoor! Kun je niet al even voorzichtig passen, of moet er daarvoor nog teveel in de motorruimte gebeuren?Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als het in de auto geplaatst is en met accu erin.
Ik heb ruimte zat dus ga het uiteraard eerst even passen met een accu. Maar ik weet uit ervaring van deze auto dat die ruimte er is. Vroeger had je nog veel loze ruimte onder de motorkap. Tegenwoordig zit alles met kapjes afgedekt.Mooi hoor! Kun je niet al even voorzichtig passen, of moet er daarvoor nog teveel in de motorruimte gebeuren?
laserlokaal.nl
Ik heb het oude plaatje nu niet hier bij me. Als ik op lacatie ben zal ik goed bekijken. Hij word nog niet gemaakt dus alle tijd.Hoort er rechtsonder niet een 7 achter de 0 te staan, of zie ik dat verkeerd op het oude plaatje?
Er moet een 1 achter. Goed opgelet.Hoort er rechtsonder niet een 7 achter de 0 te staan, of zie ik dat verkeerd op het oude plaatje?
Daar is idd nog niks aan gedaan maar ik heb wel zoiets, wat niet in het zicht is hoef niet extra aandacht te krijgen. Het word nog wel schoon gemaakt.Het is een gotspe dat ik mss kritiek op jouw werk ga leveren, maar: ga je die omhulsels van de kabels/bedrading nog vervangen? Die lijken nogal vies (vergeleken bij de rest ; ) Of kun je het schoon maken?
Ik weet niet of je ook naar meetings wil gaan met de auto, maar er zijn er altijd bij die graag even onder de kap kijken.Daar is idd nog niks aan gedaan maar ik heb wel zoiets, wat niet in het zicht is hoef niet extra aandacht te krijgen. Het word nog wel schoon gemaakt.
Klopt, tzt zal dat ook gebeuren.Ik weet niet of je ook naar meetings wil gaan met de auto, maar er zijn er altijd bij die graag even onder de kap kijken.![]()