Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Kap eraf, de 15 bouten voor toegang tot de motorruimte eruit en ik zag meteen; dat hele blok ligt scheef. Blijken de twee bouten die de motor aan de motorsteun aan de passagierszijde verbinden afgebroken te zijn...
Gelukkig zitten die bouten niet direct in het blok maar is dat een bracket op het blok. Dus twee nieuwe bouten en een bracket zijn besteld en binnenkort maar eens kijken of dat dit op de oprit gefixt kan worden.
Dat kan zijn, ik heb liever een auto waar het helemaal niet op zit. Beetje het zelfde als een Huawei telefoon, het kan nog altijd op de achtergrond meekijken met je.En veel merken hebben ISA en ADDW in een ‘shortcut’ uitgezet
Dat lijkt inderdaad het meest voor de hand liggende.Klinkt als bouten die te strak zijn aangedraaid
Heeft de Volvo het niet al? Hoogstens niet zo indringend, maar het systeem van driver monitoring/addw zit al jaren op auto's. Zelfs mijn oude Mercedes zat het al op.Dat kan zijn, ik heb liever een auto waar het helemaal niet op zit
Nee, geen systeem met camera. Wel het aloude koffiekopje wat op basis van veranderingen in je input vermoeidheid kan signaleren.Heeft de Volvo het niet al? Hoogstens niet zo indringend, maar het systeem van driver monitoring/addw zit al jaren op auto's. Zelfs mijn oude Mercedes zat het al op.
Hier wilde ik nog even op terugkomen. De Yellowstuff blokken stoffen inderdaad veel meer ben ik met de MG achter gekomen. Het is inmiddels 2 jaar geleden dat de Q2M coating op de velgen van de jag is gegaan en die coating houdt nog steeds stand. Remstof is er zeker maar het is nog altijd extreem gemakkelijk weg te vegen. Wel met de sidenote dat ik 2x per jaar het cure flesje gebruik om de coating te onderhouden en dat deze auto niet vaak gebruikt word. Desalniettemin ben ik er tevreden mee.De omschrijving van Gyeon doet vermoeden dat er minder remstof op de velg blijft zitten maar dat lijkt niet zo te zijn. Of de yellowstuff blokken stoffen veel meer waardoor het netto resultaat het zelfde is. Maar een echt oordeel kan ik natuurlijk pas over een aantal maanden vellen, als ze in september nog steeds zo makkelijk schoon vegen dan ben ik pas overtuigd.