Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, er is begin April een Schip met nieuwe voorraad geland. Je zag voor die tijd de levertijden langzaam oplopen. Het kan zo simpel zijn.MBdoubleyou zei:De Niro op 12......zou Kia er een heleboel op kenteken gezet hebben vanwege de WLTP?
Op de Kia site:
De wettelijke regels ten aanzien van CO2-uitstoot ondergaan in de loop van 2018 een wijziging. Bovenstaande vanaf-prijzen gelden alleen voor auto’s die vallen binnen de wettelijke overgangsregeling en die deel uitmaken van onze voorraad (NEDC/Euro 6b). Na afloop van het overgangsregime moeten alle auto’s voldoen aan de strengere emissie-eisen (WLTP/Euro 6c of 6d-temp). Als gevolg hiervan kunnen de prijzen hoger uitvallen, vanwege het feit dat een hogere BPM verschuldigd is. Dit kan ook van invloed zijn op de bijtelling (bij auto’s van de zaak die ook privé worden gebruikt).
Bird Nerd zei:Wat doet die Kuga opeens zo hoog?
MWH zei:Cayenne nieuw? Het duurde even voor het kwartje viel. :T Was me helemaal ontschoten dat die is vernieuwd, maar dat krijg je ook als hij er hetzelfde uit blijft zien...
Leuk dat de Stonic het ook goed lijkt te doen. Eén van de weinige nieuwe auto's die ik in het echt mooier vond dan op de foto's. Meestal valt de praktijk tegen, na de opgepoetste persfoto's in de dikste uitvoeringen. En ja, ik realiseer me dat ik daarmee blijkbaar het SUV/crossover-gehalte heb geaccepteerd terwijl ik die types eerder onzinnig vond. Je ontkomt er niet meer aan.
@D-C: Detail, je '#25' staat bij de T-Cross, terwijl die bij de T-Roc hoort. Ik heb al zitten googlen omdat ik dacht dat ik blijkbaar de T-Cross gemist had.![]()
MWH zei:Cayenne nieuw? Het duurde even voor het kwartje viel. :T Was me helemaal ontschoten dat die is vernieuwd, maar dat krijg je ook als hij er hetzelfde uit blijft zien...
Leuk dat de Stonic het ook goed lijkt te doen. Eén van de weinige nieuwe auto's die ik in het echt mooier vond dan op de foto's. Meestal valt de praktijk tegen, na de opgepoetste persfoto's in de dikste uitvoeringen. En ja, ik realiseer me dat ik daarmee blijkbaar het SUV/crossover-gehalte heb geaccepteerd terwijl ik die types eerder onzinnig vond. Je ontkomt er niet meer aan.
@D-C: Detail, je '#25' staat bij de T-Cross, terwijl die bij de T-Roc hoort. Ik heb al zitten googlen omdat ik dacht dat ik blijkbaar de T-Cross gemist had.![]()
Skeep © zei:WLTP gaat het tweede half jaar wel wat roet in het eten gooien, verwacht ik. Prijsstijging tussen de € 3000 en € 7000 (afhankelijk van motor/bak) is niet mals....
Phaeton W12 zei:Met de S/V90 lijkt het nog wel mee te vallen, de verkoopaantallen zijn bijna hetzelfde als die van een Mercedes E-klasse.
Moderator
speedtouch zei:Op den duur gaat de particuliere rijder toch steeds langer met z'n auto rijden, heeft ie nog gelijk in ook!
Moderator
zeebra zei:@D. Elzinga, Speedtouch: juist prijzen op lange termijn geven een goed beeld van de relatieve prijsontwikkeling van een product. Een Ford Fiesta 1.1 GL van 1981 is relatief even duur dan de de standaard Fietsa van nu. Alleen de spotgoedkope Alto waar echt niets op zat en waar je niet normaal voorin kon zitten is er niet meer. Een basis Alto van 2015 is trouwens net zo duur als de basis Celerio van nu(als ik autoweek mag geloven)
Op korte termijn kunnen de prijzen juist heel erg fluctueren. Kijk alleen maar naar de huizen. En als je dan echt een product wil dat veel duurder geworden is: mijn appartement kostte in 1990 40.000 euro en werd recentelijk verkocht voor ruim 160.000 euro. En daar zit de overheid helemaal niet tussen.
Ook de Belgen hebben een vergelijkbare belasting. Alleen is het tarief veel lager.speedtouch zei:Wij zijn het enige Europa land met BPM heffing, lang leve Europa één
zeebra zei:Ook de Belgen hebben een vergelijkbare belasting. Alleen is het tarief veel lager.speedtouch zei:Wij zijn het enige Europa land met BPM heffing, lang leve Europa één
1. BMW 9.283 8.492
2. Volvo 7.535 7.126
3. Mercedes-Benz 7.033 6.983
4. Audi 6.797 6.901
5. Mini 3.178 2.690
6. Tesla 1.682 959
7. Land Rover 882 996
8. Porsche 785 839
9. Alfa Romeo 671 799
10. Jaguar 648 721
11. Lexus 385 360
12. DS 374 536
13. Maserati 37 60
14. Infiniti 21 56
dca492 zei:Audi -5,5% in Duitsland,
Monsieur Le Loure zei:Grappig dat Alfa als premium gezien wordt, de Giulia heeft in ieder geval wel achterwielaandrijving , precies zoals het hoort.
Doorslaande voorwieltjes in deze klasse kan niet.
Bird Nerd zei:Jammer dat mensen niet zo principieel zijn. VW heeft inmiddels een best slecht imago maar gros maakt het schijnbaar niet uit dat ze een hoop liegen en de wereld nog vuiler hebben gemaakt
Bird Nerd zei:Jammer dat mensen niet zo principieel zijn. VW heeft inmiddels een best slecht imago maar gros maakt het schijnbaar niet uit dat ze een hoop liegen en de wereld nog vuiler hebben gemaakt
Ibiza (ook in basisversie) vind ik echt stukken fraaier dan de Polo
Moderator
Zou dat misschien met de RDW Open Data op te vragen zijn?MBdoubleyou zei:Wie heeft inzicht in de verkoopcijfers van nieuwe auto's met een blauwe plaat?