A
Anoniem
Guest
is dit geen hele vroege Avensis? ik meen ook nog Carina's gezien te hebben met deze serie S.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Moderator
Rob076 zei:Is vroeg, maar niet heel erg. De SN-NF-67 was (want gedemonteerd, check VWE) een Avensis Wagon zelfs.
De importeursdemo's hadden allemaal een RB-kenteken. Uit de RF-...-KD-serie bestaan er ook nog meerdere.Rob076 zei:Oudste Audi 80 (B3): SR-61-XL (1-12-1987) (moet vroeger te vinden zijn!)
Klassiekerrijder zei:De importeursdemo's hadden allemaal een RB-kenteken. Uit de RF-...-KD-serie bestaan er ook nog meerdere.Rob076 zei:Oudste Audi 80 (B3): SR-61-XL (1-12-1987) (moet vroeger te vinden zijn!)
Klassiekerrijder zei:De importeursdemo's hadden allemaal een RB-kenteken. Uit de RF-...-KD-serie bestaan er ook nog meerdere.Rob076 zei:Oudste Audi 80 (B3): SR-61-XL (1-12-1987) (moet vroeger te vinden zijn!)
Wouter82 zei:@ 929V6: kan je de lijst aanpassen voor de Toyota Avensis:
oudste I: SX-HV-09 https://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=211615530
Rob076 zei:Klassiekerrijder zei:De importeursdemo's hadden allemaal een RB-kenteken. Uit de RF-...-KD-serie bestaan er ook nog meerdere.Rob076 zei:Oudste Audi 80 (B3): SR-61-XL (1-12-1987) (moet vroeger te vinden zijn!)
Ik dacht al dat er ook met R-kenteken waren, maar kon die zo gauw niet vinden. Maar kom maar op, ben heel benieuwd!
Nog de oudste Audi A3 die ik kon vinden: PP-GF-77 (16-9-1996)
Dat scheelt drie maanden, dus op een looptijd van zo'n 23 jaar is die van Niels nog steeds een hele jonge.ginkelvanmichiel zei:@Niels
dat is niet een hele jonge, de jongste bij mij bekend is de 76-NF-NS, van 22-08-2003
gearhead zei:Dat zijn toch importeursauto's geweest? De Citroen importeur had er destijds op een of ander manier voor gezorgd dat de eerste ZX-en een ZX kenteken kregen. Geloof ik. Goed plan.
Er zijn sowieso meerdere Lada 112's in Nederland. Heb nooit echt op kentekens gelet. Als ik weer in NL ben zal ik eens langs deze fietsen (als dat niet degene is die jij bedoelt)929V6 zei:de jongste (enige en dus ook oudste?) Lada 112.
Mijn plannen? eh... rijden?929V6 zei:@Fuego,
Ik zie zeker nog aanscherpingsmogelijkheden in dat lijstje, maar ik zal ze voorlopig opnemen.
@maarten1966,
Die auto ken ik en zijn vorige eigenaar via via ook (althans degene die er tot ca. 2008 mee rondreed). De staat was toen niet best, ik ben dus wel benieuwd wat je plannen ermee zijn.
Heb je er wel eens over gedacht om lid te worden van Elk Merk Waardig? Jouw auto zou daar perfect tussen passen!maarten1966 zei:Mijn plannen? eh... rijden?929V6 zei:@Fuego,
Ik zie zeker nog aanscherpingsmogelijkheden in dat lijstje, maar ik zal ze voorlopig opnemen.
@maarten1966,
Die auto ken ik en zijn vorige eigenaar via via ook (althans degene die er tot ca. 2008 mee rondreed). De staat was toen niet best, ik ben dus wel benieuwd wat je plannen ermee zijn.
Maar zonder gekheid: de 1510 is beter dan hij leek. is in 2010 (voor 2 jaar) APK gekeurd zonder enige reparatie (behalve ruitensproeierpompje). Binnenkort 3 portieren lassen, en na de zomer 1 balkje lassen voor de volgende APK. Onlangs remblokken vernieuwd (waren gewoon te bestellen).
Op de grille staat Talbot, achterop Simca, op het stuur de Chrysler-ster en op het typeplaatje Chrysler france. Typisch geval van identiteitscirsisje... maar dat had ik toen (1980) ook, ik was 14... gr Maarten
Phoenixrood74 zei:Heb je er wel eens over gedacht om lid te worden van Elk Merk Waardig? Jouw auto zou daar perfect tussen passen!maarten1966 zei:Mijn plannen? eh... rijden?929V6 zei:@Fuego,
@maarten1966,
Maar zonder gekheid: de 1510 is beter dan hij leek. is in 2010 (voor 2 jaar) APK gekeurd zonder enige reparatie (behalve ruitensproeierpompje). Binnenkort 3 portieren lassen, en na de zomer 1 balkje lassen voor de volgende APK. Onlangs remblokken vernieuwd (waren gewoon te bestellen).
Op de grille staat Talbot, achterop Simca, op het stuur de Chrysler-ster en op het typeplaatje Chrysler france. Typisch geval van identiteitscirsisje... maar dat had ik toen (1980) ook, ik was 14... gr Maarten
maarten1966 zei:Eh... tja, dat vond ik zelf ook. Heb me zelf aangemeld, maar, om het discreet te zeggen: toen ik door omstandigheden niet aan contributiebetalen was toegekomen (mijn fout) kreeg ik een zodanig nare mail vanuit die club, dat ik er meteen vanaf gezien heb. laten we zeggen dat we niet voor elkaar geschapen zijn of zo. Zij hadden gelijk, maar de manier waarop is niet de mijne.