Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:Komt goed!
@D. Elzinga,
Als ik de gegevens heb overgenomen en aangevuld kun jij de inhoud van de beginpost vervangen door een linkje naar de mijne, dat lijkt me het handigst.
Radar zei:
Rob076 zei:Oudste 406 Coupe? (foto komt van 'Trix')
![]()
N.Bosco zei:@Rob076, ik beken mijn ongelijk, genoemde kentekens waren erg vroege/late exemplaren en niet DE eerste/laatste anders dan door mij gezien; zal het voortaan erbij vermelden. Die van de Volvo 960/V90 station zag ik al rijdende en zal ik proberen te achterhalen, kan inderdaad import zijn (?)
Van die S40/V50 had ik echt niet verwacht, dacht altijd dat door mij geziene 89-NZ-ZZ (V50) wel een van de aller/allereerste moest zijn...
Niels. zei:Er staat op AutoScout24 nog een oudere Saab 90 dan de SX-25-GP: de TG-98-SR, van 1988!
Fuego 81 zei:Yugo Sana YJ-36-LR van 20-4-1990, de oudste én jongste?
![]()
Wouter82 zei:Mooie lijst! Misschien kan je mijn Stellar opnemen als zowel de jongste als de oudste. Geen idee of er ooit gegevens opduiken van de andere 3XB-74-JN
Rob076 zei:Als je de V90 bedoelde (ik ging uit van de 960) dan zou het weer wel kunnen. Die is tot en met 1998 geleverd. Best een bijzonder en mooi ding, vind ik.
929V6 zei:@Fuego81,
Mooi lijstje, maar die Micra bestaat waarschijnlijk alleen nog op kenteken (geen APK-datum en tenaamstellingsdatum vóór 1996).
En er moet nog een oudere CX zijn met -FZ- kenteken.
XBXG zei:TZ-85-KN
De Volvo 440/460 is bijzonder snel aan het uitsterven. Vanmiddag zag ik dit exemplaar in Amsterdam. Het zal zeker niet de oudste zijn, maar het is in ieder geval een vroeg exemplaar. Kom maar op met oudere exemplaren.
Rob076 zei:Bij deze: TV-91-FT
Deze vroege 440 uit 1988 ziet er nog zeer goed uit. Ik heb alleen wat roest kunnen ontdekken aan de achterklep en dat is vrij uniek. Wat een roestbakken waren die 440's. Deze is overigens te koop tegen elk aannemelijk bod maar staat niet op internet.
Moderator
Op Volksforum.com zag ik een gele pickup met een kenteken uit de oudere reeks. Nu weet ik niet hoe het toen zat met bedrijfswagen kentekens. Ik zal 'm binnenkort eens opzoeken.Volkswagen Transporter T3 FR-12-KZ van 11-1-1980, de oudste?
Opel Kadett D KP-07-LB van 03-02-1984, de jongste? foto Er zijn vast wel jongere, D. Elzinga?