Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:Je kan op de RDW-site kijken of de auto's verzekerd zijn of niet. Als ze verzekerd zijn dan weet je zeker dat ze nog bestaan.
Astrawez zei:Dat is wel vreemd wat je daar zegt. Het RDW weet precies welke auto's er wel en niet verzekerd zijn, dus als er premie voor wordt betaald dan zou de RDW dat gewoon aan moeten geven. Ze werken ook samen met de Politie die deze gegevens natuurlijk ook nodig heeft. Ik zou dus je papieren maar eens nakijken, want misschien betaal je wel al 10 jaar voor een auto die je niet gebruikt (of een vorige eigenaar).![]()
Ja inderdaad. Jammer dat ze dan niet kunnen zeggen waar hij dan verzekerd zou moeten zijn. Want kennelijk is er toch een verzekeraar die iets nog niet helemaal goed heeft doorgegeven denk ik dan.. Maargoed, beter zo dan andersom.@PM zei:... Ook een mailtje gestuurd naar de RDW, nooit reactie op gehad. Dan heb ik m'n best gedaan, vind ik.
@PM zei:Deze:
![]()
Edit: de laatste APK was geldig tot oktober 2005, daarom kom ik op bijna 10 jaar geschorst. Ik heb hem zelf "pas" 6 jaar.
Moderator

Renault 19 1.4 RL 1994 by stefanvanwijnen97, on Flickr
Wouter82 zei:Die van mij als in de zin van die ik tegenkwam;
stan_1 zei:
Niels. zei:Jongste, neem ik aan?![]()
244-55 zei:Snap ik, al wordt ook zo'n Polo geheid een jongtijder...![]()
Moderator
Leuk!Zo spotte ik de 03-HV-SV, een VW Polo 9n van 2 januari 2002
Sorry..929V6 zei:Ik heb bijvoorbeeld al zes of zeven keer een andere Astra G stationwagon (uit 1998 dus nog net in de lijst) genoteerd...