Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nissan GT-R zei:Ziet er beter uit dan de auto die ik vandaag heb bekeken![]()
Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Ziet er beter uit dan de auto die ik vandaag heb bekeken![]()
wat heb je bekeken dan?
Nissan GT-R zei:Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Ziet er beter uit dan de auto die ik vandaag heb bekeken![]()
wat heb je bekeken dan?
Een renault Clio 1.2 linkje kun je in het off topic vinden net als het uitgebreide verhaal
Maar kort gezegd had ik verwacht dat de auto wat netter was. En viel het dusdanig tegen dat ik de auto geen 1350 waard vondt. Was wel zo geweest als die wat minder deukjes en niet zulke enorme krassen had gehad.
Nissan GT-R zei:Haha, ik zeg een Freelander 3 deurs. Die vind ik toch wel zo mooi.
Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Haha, ik zeg een Freelander 3 deurs. Die vind ik toch wel zo mooi.
Een 3 deurs wordt het sowieso niet. Ik weet niet wat het is maar 3 deurs modellen vind ik eigenlijk nooit mooi (coupe's en cabrio's zijn geen 3 deurs) Het wordt ook zeker geen hatchback want daar heb ik ook helemaal niets mee.
Dus als het een freelander wordt wordt het een 5 deurs, of het moet wel een wereld deal zijn.
Nissan GT-R zei:Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Haha, ik zeg een Freelander 3 deurs. Die vind ik toch wel zo mooi.
Een 3 deurs wordt het sowieso niet. Ik weet niet wat het is maar 3 deurs modellen vind ik eigenlijk nooit mooi (coupe's en cabrio's zijn geen 3 deurs) Het wordt ook zeker geen hatchback want daar heb ik ook helemaal niets mee.
Dus als het een freelander wordt wordt het een 5 deurs, of het moet wel een wereld deal zijn.
Dan heb ik vanaf nu een coupe
Maar die X-type ziet er zeker voor zijn kilometers of miles nog supernetjes uit.
Nissan GT-R zei:Nou....al die clios met een lage km-stand waren echt niet zo fijn en goed onderhouden als degene die ik kocht die toch 60.000 km meer had gelopen dan de laagste km-stand die ik heb gezien.
Soms kan het heel prettig zijn om meer km' s te hebben.
Sketcher zei:Nissan GT-R zei:Nou....al die clios met een lage km-stand waren echt niet zo fijn en goed onderhouden als degene die ik kocht die toch 60.000 km meer had gelopen dan de laagste km-stand die ik heb gezien.
Soms kan het heel prettig zijn om meer km' s te hebben.
Klopt ik schrik helemaal niet van meer KM ervaring. Vaak zijn dat snelweg KM's maar 6ton is wellicht wat te veel van het goede![]()
Nissan GT-R zei:Als het net zo is als bij mij, veelal als de auto niet binnen x tijd wordt gestart schiet de onderbreking vast.
Sleutel op positie 2, knop indrukken en draaien naar positie 1, weer terug naar 2. De onderbrekingsLED gaat onafgebroken branden en de auto start.
Maar een trailer is geen overbodige luxe![]()
Nissan GT-R zei:Oh oke dan!
Geen verdere ideen.
Micha D. zei:Mooie stand, kan nog wel even mee zo.
Sketcher zei:Micha D. zei:Mooie stand, kan nog wel even mee zo.
Inderdaad net ingereden.
P. Klieder zei:Zo'n Discovery diesel is toch een Oostenrijkse AVL motor?
Sketcher zei:PS deze vraag je al op p1 en ook al geantwoord:T
P. Klieder zei:Sketcher zei:PS deze vraag je al op p1 en ook al geantwoord:T
Dank voor je uitgebreide antwoord. P1 is alweer tijdje terug. Had het helemaal gemist!
Nico GTR zei:Nee geen NEXIT, ik snap de Britten echter ook niet. Heb het met interesse gevolgd maar wat een argumenten van Leave zeg.....jeetje!
Hoe dan ook! Het komt uiteindelijk echt wel goed! De optie dat ze zich toch bedenken word ook steeds groter nu de ene na de andere zich terugtrekt.
Wij willen ook nog wel handelen, maar ik zal er niet verbaasd van opkijken als we wel even zorgen voor een gelijke afgifte of nog ietsje meer qua geld voor de Europese economie.
Maar ja! Disco blijft leuk China lijkt mij fantastisch, loopt op rolletjes lijkt wel.![]()
Nico GTR zei:De optie dat ze zich toch bedenken word ook steeds groter nu de ene na de andere zich terugtrekt.
British Racing Green zei:Is die X1-kloon (net als bij DS) ook een prototype in de showroom?
Kan toch niet dat bij een productie-auto de linker- en rechterkant zo ver van mekaar afwijken.
British Racing Green zei:Nico GTR zei:De optie dat ze zich toch bedenken word ook steeds groter nu de ene na de andere zich terugtrekt.
Zich bedenken lijkt me geen optie, eruit is eruit!
En onderhandelen over vrijhandelsakkoorden lijkt me geen optie voor Europa, dan krijgen de Britten alle lusten zonder de lasten.
Neen, laat dat "Verenigd Koninkrijk" eerst maar zelf eens uit mekaar vallen met onafhankelijke Schotten en samensmelting van Ierland met Noord-Ierland (als van dat laatste maar geen nieuwe burgeroorlog van komt???).
British Racing Green zei:Nico GTR zei:De optie dat ze zich toch bedenken word ook steeds groter nu de ene na de andere zich terugtrekt.
Zich bedenken lijkt me geen optie, eruit is eruit!
En onderhandelen over vrijhandelsakkoorden lijkt me geen optie voor Europa, dan krijgen de Britten alle lusten zonder de lasten.
Neen, laat dat "Verenigd Koninkrijk" eerst maar zelf eens uit mekaar vallen met onafhankelijke Schotten en samensmelting van Ierland met Noord-Ierland (als van dat laatste maar geen nieuwe burgeroorlog van komt???).
Sketcher zei:Een Europees kantoor is een mogelijkheid. Welzijn nu scenario's aan het uitwerken en ik en de rest van het managment alles aan het bekijken maar het is nu nog wat te vroeg.