A
Anoniem
Guest
Pfff... wat een toffe avontuurplaatjes! Erg gaaf! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sketcher zei:Zou een reparatie van een kwartier moeten zijn, koste me ruim een halve dag.
A3-White zei:Wij vliegen morgen ook naar NL aankomst 1245
Nico GTR zei:Sketcher zei:Zou een reparatie van een kwartier moeten zijn, koste me ruim een halve dag.
Herkenbaar. Gelukkig had ik wel ruimte voor de slijptol.
O
Jinek, oh cool! Ik ga kijken!
edit: Ziggo ligt eruit.....![]()
Sketcher zei:De bout onder draaide door dus kreeg de moer er niet af. Op geen manier kon ik het draaien tegen gaan. Eerst geprobeerd met een tang het draaien te stoppen, no luck.
Sketcher zei:A3-White zei:Wij vliegen morgen ook naar NL aankomst 1245
Ah ook aan de kroketten morgen dusIk land 15:20 geloof ik. Veel plezier, daarna vloog je toch nog naar de VS of is dat later dit jaar?
A3-White zei:Sketcher zei:A3-White zei:Wij vliegen morgen ook naar NL aankomst 1245
Ah ook aan de kroketten morgen dusIk land 15:20 geloof ik. Veel plezier, daarna vloog je toch nog naar de VS of is dat later dit jaar?
Zondag Ams naar Chicago, zit klaar en wacht op de taxi, wavhten kan soms lang duren
Nico GT zei:Ziggo ligt eruit.....
omniradius zei:Zo, leuke updates weer!Wel aso van dat busje dat die dan gewoon doorrijdt na die 'botsing'. Gelukkig minimale schade... maar toch.
Sketcher zei:Wel nog video van het off road parkoers. Zoals altijd zie je niet hoe stijl het in het echt is. Was daar nog nooit eerder geweest. Leuk parkoers, peulenschil voor de Discovery, niet echt uitdagend wel leuk.
cirKel zei:Sketcher zei:Wel nog video van het off road parkoers. Zoals altijd zie je niet hoe stijl het in het echt is. Was daar nog nooit eerder geweest. Leuk parkoers, peulenschil voor de Discovery, niet echt uitdagend wel leuk.
Toch coole video hoor, zichtbaar steil of niet.
Maar... hoe is de camera opgehangen? Deze blijft superlevel met de horizon terwijl de auto alle kanten op wiebelt, schudt en schokt. Dat is geen simpel dashcammetje...
Sketcher zei:Ja niet echt tof, zeker de 30min van het stukje off road niet waard maar ja, zeker niet omdat ik zondag eigenlijk de hele dag zou gaan maar dat nu gecancelled heb. Maarja, such is life.
Gelukkig valt de schade mee tot nog toe. Moet nu nog een achterscherm en het dak en de motorkap (waar 1 kras in zit, de rest zijn swirls en andere kleine dingen maar die neem ik gelijk mee).