A
Anoniem
Guest
Haha, toevallig bekende upgrade! Staat hem goed! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BleuZ NL zei:Ziet er goed uit! Inderdaad een stuk toffer zo.
Brent® zei:Haha, toevallig bekende upgrade! Staat hem goed!![]()
Sketcher zei:Ik heb ooit LED's gestoken in de kleine lichtjes voor omdat die met de gloeilampjes zo zielig branden. Hoewel het licht idd een stuk mooier was ergerde ik me aan de kleur. Het blauw naast het geel van de koplampen staat gewoon niet mooi.
![]()
Voor ik de gloeilampen weet terug zet dacht ik probeer eens oranje LED's die mooi bij mijn sidemarkers passen. Wellicht geïnspireerd door mijn recente trip naar de VS. (In de VS zou dit lampje namelijk ook oranje zijn)
![]()
![]()
Niet slecht vind ik zelf. Knipperlicht zit er boven. Vraag me alleen af of mensen niet in de war gaan raken. maar denk dat dat meevalt omdat mijn sidemarkers ook al zichtbaar zijn van de voorkant.
EDIT: Knipperlicht is een stuk feller trouwens. Wel zo veilig. op de foto's ziet het er uit of ze heel fel zijn maar dat valt heel erg mee.
Sketcher zei:(..)
PS geen meningen over de LED achterlichten? Ik denk jullie gaan helemaal los met kritische commentsAangezien ik zelf ook nog niet overtuigd ben had ik er wel zin in.
![]()
Durashift zei:Sketcher zei:(..)
PS geen meningen over de LED achterlichten? Ik denk jullie gaan helemaal los met kritische commentsAangezien ik zelf ook nog niet overtuigd ben had ik er wel zin in.
![]()
Jawel. Ik zag je schrijven dat het er OEM moest uitzien. Naar mijn mening was deze generatie Disco toch nooit leverbaar, af fabriek, met LED achterlichten? Dat wilde ik nog ff checken op het net voordat ik ging schrijven dat het er weliswaar wel redelijk netjes uitziet.. maar dat het toch aftermarket tjoening blijft naar mijn mening.
Dat checken heb ik niet meer gedaan.. dus overtuig mij maar dat ik het mis heb (of niet).![]()
@PM zei:Het achterlichtplaatje doet het niet meer.
Zie ik daar een GT op de omgevallen-boom-foto?
A3-White zei:Laat Bofkont het niet zien
Micha D. zei:Je hebt toch een woonkamer :T. Of zit je daar in de kou?
Sketcher zei:Ik wordt gelijk niet meer serieus genomen nu ik bekend heb dat dt mijn eerste nieuwe banden zijn. Ben er zelf ook nog steeds verbaast over![]()
Nico GTR zei:Ik denk niet dat een set goede banden voor de Alfa verloren geld is.
BleuZ NL zei:De nieuwe bandjes zien er trouwens goed uit! Wàt een profiel zeg![]()
TYN zei:Zo, dat zijn flinke jongens! Daar kom je wel ergens mee.
Gaat dit niet erg 'zingen' op de snelweg?
Mechanix zei:Hoeveel mm profiel zit er op die banden?![]()
Micha D. zei:Holy crap wat een banden.
Ik kocht m'n huidige Panda velgen zonder banden en de Pony had ook nodig nieuwe nodig, dus ik heb er al twee keer aan moeten geloven. Maarja, zie maar eens tweedehands velgen met banden voor een Pony te vinden.