Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Barri zei:
Eindelijk ja, haha!
En ik had al lang lid moeten worden ja :p Was notabene bij één van de eerste meetings aanwezig :)

O ja dat heb je al eens eerder gezegd. Getuigen? :)

Maarreh gefeliciteerd! :D Ik vind het nu al met afstand je beste aankoop ooit op automobiel gebied (waarmee ik niet zeg geen van je andere auto's leuk te vinden ;))!

Foto's?

Edit: EMW-ling!

B22098.jpg

Getuigen? Ik zie m'n Kever zelfs op de foto staan in een oude editie van Staalgevoel :D

Foto's volgen! In mijn 'mijn auto' topic staat een fotootje uit de advertentie. Staat bij jou in de buurt trouwens; Rijswijk. Morgenochtend ophalen!

Die op de EMW-ling is helemaal EMW: een zeer vroeg exemplaar op stalen wielen!

Ik vind het nu al met afstand je beste aankoop ooit op automobiel gebied
:D

Onder 'mijn' exemplaar, een witte Targa van 1983, liggen de 'telefoon-velgen'.

Er staat nu op Speurders ook een rode van 1976 te koop, maar die heeft de lichtmetalen wielen er onder. Heb er nooit eentje op staal gezien, maar dat is inderdaad wel het gaafst! :D

Elke auto knapt op van lichtmetalen velgen (ten minste 18 inch), zowel qua uiterlijk als qua wegligging. Dat zou eigenlijk verplicht moeten worden. Maar persoonlijk vind ik 20 inch perfect.

Phoenixrood74 zei:
Elke auto knapt op van lichtmetalen velgen (ten minste 18 inch), zowel qua uiterlijk als qua wegligging. Dat zou eigenlijk verplicht moeten worden. Maar persoonlijk vind ik 20 inch perfect.

Ik vond 20" ook uitstekend staan onder je Cuore.

Leuk ding hoor Barri, ziet er goed uit! Kom je m morgen meteen even showen?

Was er trouwens niet al eerder een EMW-lid met een witte 924?

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Ik vond 20" ook uitstekend staan onder je Cuore.

Dat is alleen inclusief banden.

Idranor zei:

Komt morgen helaas niet uit, maar we meeten wel een keer! (y)

Ik zou overigens niet weten wie er eerder een witte 924 had? Goede smaak had ie dan wel! :D

Barri zei:
Idranor zei:

Ik zou overigens niet weten wie er eerder een witte 924 had? Goede smaak had ie dan wel! :D

Dat is/was RobertdJ uit Nieuwegein, volgens mij heb jij hem gezien bij die meeting in Herwijnen (Electric Power Steering).
Zoals Wouter al zei, had hij naast deze auto ook nog een goudkleurige 106GTI.

Dus denk nog even goed na voor je de 924 ophaalt. Je weet nu hoe het met RobertDJ is afgelopen. Nooit meer wat van gehoord...

Die rover heb k al eens bekeken, stond eerst bij een vaag handeltje in Oosterhogebrug. Heeft een malle beschadiging aan één kant

Idranor zei:
Dus denk nog even goed na voor je de 924 ophaalt. Je weet nu hoe het met RobertDJ is afgelopen. Nooit meer wat van gehoord...

Hoe is het afgelopen dan??
EMW krijgt anders jaarlijks nog een teken van leven van hem;)

isla zei:
Barri zei:
Idranor zei:

Dat is/was RobertdJ uit Nieuwegein, volgens mij heb jij hem gezien bij die meeting in Herwijnen (Electric Power Steering).
Zoals Wouter al zei, had hij naast deze auto ook nog een goudkleurige 106GTI.
Dat is waar ook!! Heeft iemand daar nog foto's van? Ben wel benieuwd naar het kenteken. Zou toch gaaf zijn als dat mijn exemplaar is haha! :D

Ik heb daarvan wel foto's, ja. Het kenteken is SL-32-PK. Zeker dus niet jouw exemplaar, want veel recenter.

isla zei:
Idranor zei:

Hoe is het afgelopen dan??
EMW krijgt anders jaarlijks nog een teken van leven van hem;)

Ik bedoelde "Je weet nu hoe het is afgelopen: nooit meer wat van gehoord", maar ik begrijp dat dat (gelukkig) niet waar is. :cool: Maar op het volgende evenement zou ik wel 2 witte 924's willen zien. :D

@Idranor; meld je je nog even aan?! ;)

@Barri; ik heb mijn mailbox onderste boven gehouden maar er kwam geen aanmeldingsformuliertje uit. :) overigens gaaf een Porsche 924!

Gefeliciteerd met je 924, Barri! :D

Wouter82 zei:
Dat heeft te maken met de positie van het stuur. Denk ik.

Hebben ze hier dan per ongeluk een rechtsgestuurde bumper onder gemonteerd? o_O

edit: Wacht ff, de SZ-02-SH is een 213, en die Britse een 216. Zou dat het verschil misschien zijn?

Op dit vroege exemplaar zit ie rechts:

4420685588_09dc79889f_z.jpg

En op deze latere zit ie links:

5428198353_2d759f4c60.jpg

De tweede serie heeft 'm sowieso altijd links, dus het zal wel vrij snel in de productie zijn gewijzigd. Conclusie: voor de SZ-02-SH is gewoon de verkeerde uitlaat besteld.

grensrijder zei:
Ik heb daarvan wel foto's, ja. Het kenteken is SL-32-PK. Zeker dus niet jouw exemplaar, want veel recenter.
o_O *kijkt even naar buiten*: SR-52-JF, het is dus toch een andere. Al scheelt het kenteken niet veel :D

Vandaag met ZDRIE de puzzelrit verder verfijnd en als op 29 juni 1) het water wat lager staat en 2) het zonnetje even lekker schijnt dan wordt het weer een fraai zomerevenement :cool:

Wat een briljant ding!

Vandaag trouwens iets ultiem EMW's zien rijden: een linksgestuurde Tata Indica op Nederlands kenteken.

Mijn overbuurman heeft een Duck amfibievoertuig uit WOII, die kan ons de 29e altijd uit de brand helpen :cool:
Overigens lijkt die Conte wel een enge creatie van Sbarro.

simca1006 zei:
@Idranor; meld je je nog even aan?! ;)

Uhm, nou, ik ben eigenlijk nog in onderhandeling met mijn wederhelft. Officieel kan ik namelijk neit op die datum. Maar wellicht is daar een mouw aan te passen.

En mocht het water hoog staan dan kan ik wellicht mijn eigen amfibievoertuig klaarstomen! :)

frankrijkpeter2006091zs5.jpg

Erg EMW, erg bijzonder en zeker ook erg gave wagen Elzinga! (y) Reddingsactie op touw zetten? :)

Ik vind het wel wat voor een of andere merkwaardige dictator, die zullen waarschijnlijk in hun nopjes zijn met onderstaande standaard uitrusting:

670x377Image.jpg

Officieel dient het om makkelijker te kunnen jagen, maar het is natuurlijk ook een ideaal middel om hoog boven de onderdanen uit te toornen.

Wat een geniale wagens weer. Van welke auto is het dak van de Herzog?
Ik heb trouwens ook veel gezeik met inloggen net als Stif. Daardoor ben ook iets minder actief. Gluren gaat overigens prima.

Gefeliciteerd!

En ik denk dat het vaargedrag van die Herzog ook zal zijn om over naar huis te schrijven. Het monsterlijke uiterlijk maakt gelukkig veel goed. :)

Terug
Bovenaan