Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Eindelijk ja, haha!
En ik had al lang lid moeten worden jaWas notabene bij één van de eerste meetings aanwezig
![]()
Moderator
Ik vind het nu al met afstand je beste aankoop ooit op automobiel gebied
Barri zei:Die op de EMW-ling is helemaal EMW: een zeer vroeg exemplaar op stalen wielen!
Moderator
Phoenixrood74 zei:Elke auto knapt op van lichtmetalen velgen (ten minste 18 inch), zowel qua uiterlijk als qua wegligging. Dat zou eigenlijk verplicht moeten worden. Maar persoonlijk vind ik 20 inch perfect.
Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Elke auto knapt op van lichtmetalen velgen (ten minste 18 inch), zowel qua uiterlijk als qua wegligging. Dat zou eigenlijk verplicht moeten worden. Maar persoonlijk vind ik 20 inch perfect.
Ik vond 20" ook uitstekend staan onder je Cuore.
Moderator
Komt morgen helaas niet uit, maar we meeten wel een keer!Idranor zei:Leuk ding hoor Barri, ziet er goed uit! Kom je m morgen meteen even showen?
Was er trouwens niet al eerder een EMW-lid met een witte 924?
Moderator
Barri zei:Ik zou overigens niet weten wie er eerder een witte 924 had? Goede smaak had ie dan wel!![]()
Barri zei:Komt morgen helaas niet uit, maar we meeten wel een keer!Idranor zei:Leuk ding hoor Barri, ziet er goed uit! Kom je m morgen meteen even showen?
Ik zou overigens niet weten wie er eerder een witte 924 had? Goede smaak had ie dan wel!![]()
Idranor zei:Dus denk nog even goed na voor je de 924 ophaalt. Je weet nu hoe het met RobertDJ is afgelopen. Nooit meer wat van gehoord...
Moderator
Dat is waar ook!! Heeft iemand daar nog foto's van? Ben wel benieuwd naar het kenteken. Zou toch gaaf zijn als dat mijn exemplaar is haha!isla zei:Barri zei:Komt morgen helaas niet uit, maar we meeten wel een keer!Idranor zei:Leuk ding hoor Barri, ziet er goed uit! Kom je m morgen meteen even showen?
Ik zou overigens niet weten wie er eerder een witte 924 had? Goede smaak had ie dan wel!![]()
Dat is/was RobertdJ uit Nieuwegein, volgens mij heb jij hem gezien bij die meeting in Herwijnen (Electric Power Steering).
Zoals Wouter al zei, had hij naast deze auto ook nog een goudkleurige 106GTI.
isla zei:Idranor zei:Dus denk nog even goed na voor je de 924 ophaalt. Je weet nu hoe het met RobertDJ is afgelopen. Nooit meer wat van gehoord...
Hoe is het afgelopen dan??
EMW krijgt anders jaarlijks nog een teken van leven van hem![]()
Wouter82 zei:Dat heeft te maken met de positie van het stuur. Denk ik.
rzasa zei:Hey ik wist niet dat die Rovers een facelift aan de achterkant hebben gehad.
Moderator
grensrijder zei:Ik heb daarvan wel foto's, ja. Het kenteken is SL-32-PK. Zeker dus niet jouw exemplaar, want veel recenter.
grensrijder zei:Vandaag trouwens iets ultiem EMW's zien rijden: een linksgestuurde Tata Indica op Nederlands kenteken.
rzasa zei:grensrijder zei:Vandaag trouwens iets ultiem EMW's zien rijden: een linksgestuurde Tata Indica op Nederlands kenteken.
![]()
simca1006 zei:@Idranor; meld je je nog even aan?!![]()
D. Elzinga zei:Ik vind het wel wat voor een of andere merkwaardige dictator, die zullen waarschijnlijk in hun nopjes zijn met onderstaande standaard uitrusting:
https://www.topgear.com/uk/assets/c...-5f817171a7ed/670x377Image.jpg?p=110810_05:36
Officieel dient het om makkelijker te kunnen jagen, maar het is natuurlijk ook een ideaal middel om hoog boven de onderdanen uit te toornen.