Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Wouter82 zei:
Idranor zei:
Je kunt beter even je mail gaan checken...

Spannend! Een K70 voor weinig? Of een geniale bijdrage voor Staalgevoel? Of moet ik mij er maar niet mee bemoeien :D

Gewoon niet mee bemoeien :) Ik probeerde dit topic verdere nonsens te besparen. :cool:

Maar nu we het er toch over hebben, ik moet inderdaad nog wel even in de pen kruipen voor EMW.

Idranor zei:
Wouter82 zei:
Idranor zei:
Je kunt beter even je mail gaan checken...

Spannend! Een K70 voor weinig? Of een geniale bijdrage voor Staalgevoel? Of moet ik mij er maar niet mee bemoeien :D

Gewoon niet mee bemoeien :) Ik probeerde dit topic verdere nonsens te besparen. :cool:

Maar nu we het er toch over hebben, ik moet inderdaad nog wel even in de pen kruipen voor EMW.
Tja, met zo'n houding kan ik natuurlijk niet anders dan jouw bijdrage aan het verenigingsorgaan weigeren.:p

De EMW-ling is een hele recente van gisteren. Toegelaten tot het terrein van La Fête des Limousines omdat hij zo mooi, ondergewaardeerd en zeldzaam is, hoewel het natuurlijk geen limousine is:

9jn33a.jpg

Pfff gezellige club... :)

Oke dan laten we ons geschil bijleggen. Waar ging het ook alweer over? o_O

Phoenixrood74 zei:
Tja, met zo'n houding kan ik natuurlijk niet anders dan jouw bijdrage aan het verenigingsorgaan weigeren.:p

Over bijdragen gesproken, waar blijft die EMW-ling?

Wouter82 zei:
Ik ben ook wel benieuwd :)

Vanwege de aanstaande reportage heb ik besloten om de Stellar weer op z'n originele wielen te zetten. Vanavond kan ik nieuwe banden ophalen, maar het is mij nog niet gelukt simpele stalen velgen te vinden :confused:

Goed bezig! Heb jij al meer gehoord dan? Ik heb nog geen details gehoord over a.s. zondag.

Ik heb ook verder nog niets gehoord over de reportage.

Overigens, een tegenvaller.
Heb ik online een nieuwe radiator besteld voor de Montego, hebben ze het geld teruggestort.
Niet leverbaar......

Zojuist antwoord op mijn vraag aan Autovisie gekregen:

Beste Sander,

Helaas is er dit weekend besloten om de reportage met andere auto’s uit te voeren. Mijn excuses dat ik u dit laat doorgeef maar ik ben afgelopen week ziek geweest. Wel zou ik willen vragen of we u in de toekomst nog een keer mogen benaderen voor de rubriek Mijn Garage?

Mijn excuses nogmaals!

Jammer... Blijkbaar was de Charmant niet boeiend genoeg. Ben desondanks benieuwd naar de reportage!

Autovisie. (n) Ik heb 3 jaar (!!!!) geleden een prijs gewonnen dat ik een keer mee map lopen met de redactie. Krijg dus geen respons. (n)

Dus zowel VW1200 als Idranor zijn grof gedumpt? Dan ga ik ook maar een mailtje sturen om te horen hoe het er voor mij voorstaat :(

Joël D. zei:
Autovisie. (n) Ik heb 3 jaar (!!!!) geleden een prijs gewonnen dat ik een keer mee map lopen met de redactie. Krijg dus geen respons. (n)

Misschien aanstaande zondag? ;)

Jongens, laten we ondanks de teleurstelling nu niet meteen een scherp oordeel over Autovisie vellen. De reportage biedt voor onze vereniging prachtige PR-kansen! (y)

Phoenixrood74 zei:
Op audiëntie bij Autovisie? Dan mag je god op je blote knieën danken.

Ik mag ook!
icon_geheiligd.gif

En morgenochtend komen er nieuwe bandjes om oude velgen op de Stellar en kunnen de originele wieldeksels er weer op (y)

Over de PR gesproken (niet jij, PR), heeft iedereen zondag een EMW-kentekensticker? :)

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Op audiëntie bij Autovisie? Dan mag je god op je blote knieën danken.

Ik mag ook!
icon_geheiligd.gif

En morgenochtend komen er nieuwe bandjes om oude velgen op de Stellar en kunnen de originele wieldeksels er weer op (y)

Over de PR gesproken (niet jij, PR), heeft iedereen zondag een EMW-kentekensticker? :)
er past bij mij geen kentekenplaathouder om de achterplaat.

Wouter82 zei:
Ik heb een kentekenplaathoudersticker. Niet alleen zondag, maar nu ook al. Is dat goed?

Valt het jou ook op dat PR74 hier op het forum veel sneller reageert dan op e-mails Wouter?

:p

Ik heb dat passend opgelost. Zodanig zelfs, dat hij mij vanavond lichtelijk gepanikeerd belde. :D

Wat is hij nu stil op het frum he? Zeker bezig alle achterstallige mails weg te werken. :)

Blijft toch een leuk ding, en dat voor het geld waar je bij Carglass ook een nieuwe voorruit voor een Renault 21 kunt laten plaatsen.

https://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/chrysler/le-baron-22belastingvrij/3163938

image.php

Geen geld zeg! September 1987 wordt in september belastingvrij en valt nog nét binnen de overgangsregeling.

Dit is ook wel aardig EMW volgensmij:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m675791909-opel-corsa-met-kofferbak-en-apk.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home

n.kroon zei:
Dit is ook wel aardig EMW volgensmij:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m675791909-opel-corsa-met-kofferbak-en-apk.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home

Ik heb he-le-maal niks met Opel maar dit is stiekem wel erg geinig! :D

$T2eC16d,!ykE9s7ty!N4BRjfh9oygw~~60_85.JPG

Ligt het aan mij of heb ik de details van het zomerevenement in Dalfsen gemist in mijn mailbox? Ik heb al even zitten graven, maar wellicht heb ik per abuis iets weggegooid. Als ik erbij ben moet ik wel het 1 en ander met werk regelen. Iets meer info is dus welkom.

Info over 29 juni komt nog deze week. Er is nog net niet genoeg definitief om de uitnodigingen de deur uit te doen...

Terug
Bovenaan