A
Anoniem
Guest
Leuk dat de meningen over onze stand unaniem positief zijn!
We hebben gisteren wel een zeer prominente rol gespeeld, zeker als je bedenkt dat we 'gewoon maar' een van de standhouders waren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Idranor zei:Volgens mij werd tussen de valse liedjes door, door de omroeper vanaf het podium aangegeven dat er volgend jaar in ieder geval weer een editie is en dat deze ook op 2e Pinksterdag wordt gehouden. Maar ik kan me vergissen.
Ik vond verder de organisatie erg relaxed, op zich prima maar soms neeg het wel naar laks.
Moderator
Idranor zei:Op het parkeerterrein dan. Daar kon je inderdaad zo oplopen.
Eddy C zei:Grote kans dat het volgend jaar weer anders ingedeeld moet worden, alhoewel ik nergens een hint kan vinden naar een volgende editie. Ik vind het sowieso opvallend stil vanuit de organisatie na het evenement.
Durashift zei:Idranor zei:Op het parkeerterrein dan. Daar kon je inderdaad zo oplopen.
Vanaf het bruggetje, bij de Autovisie boog-tent?
Dan heb je kennelijk in de pauze van de (student) beveiligers naar dat terrein gelopen.. Ik heb mijn bandje wel moeten laten zien.
Vond juist dat daar wel streng op werd gelet, ook bij de ingang naast de Kassa bus, aan onze kant zeg maar..
Met bbq werd, aan het begin, ook op bandjes gecontroleerd.. Maar ja, zoveel mensen aten nu ook weer niet mee, dus bij gang 2,3 & 4 was er sprake van gezichtsherkenning![]()
Phoenixrood74 zei:Toch sta je binnen de vereniging bekend als de grote na-aper.
Ach, ik l*l wat in de ruimte... (what's new?)grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Toch sta je binnen de vereniging bekend als de grote na-aper.
Vertel...
Phoenixrood74 zei:Ach, ik l*l wat in de ruimte... (what's new?)grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Toch sta je binnen de vereniging bekend als de grote na-aper.
Vertel...
Moderator
Idranor zei:Je kunt beter even je mail gaan checken...
Moderator
stoterstangen90 zei:Is het niet 4x108, een Ford maat? Dat zou historisch niet vreemd zijn.
Wouter82 zei:stoterstangen90 zei:Is het niet 4x108, een Ford maat? Dat zou historisch niet vreemd zijn.
GrmblVolgens verschillende sites moet je steekmaat zo opmeten:
En dan kom ik dus uit op 110. Maar nu was ik net bij een bandenhandel en die mat dus rechtstreeks van bout naar bout... en komt dan uit op 108![]()
Moderator