Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Ik ben door Autovisie benaderd voor een reportage over mijn Stellar![]()
Moderator
simca1006 zei:Jammer want dat vind ik toch wel een EMWagen. Niet netjes? Hij is toch niet overdreven rot ofzo? Ook aan de Croma en de Galant zitten plekjes die aandacht nodig hebben.
Wouter82 zei:Ik ben door Autovisie benaderd voor een reportage over mijn Stellar![]()
Moderator
VW 1200 zei:Wouter82 zei:Ik ben door Autovisie benaderd voor een reportage over mijn Stellar![]()
Cool, ik voor mijn Daihatsu Charmant! Wordt een gezellig uitje op 2 juni![]()
Wouter82 zei:VW 1200 zei:Wouter82 zei:Ik ben door Autovisie benaderd voor een reportage over mijn Stellar![]()
Cool, ik voor mijn Daihatsu Charmant! Wordt een gezellig uitje op 2 juni![]()
Leuk! Zouden ze ook nog niet-sedans hebben uitgenodigd?![]()
Moderator
Micha D. zei:Wat is dat voor iets van AV dan?
Wouter82 zei:simca1006 zei:Jammer want dat vind ik toch wel een EMWagen. Niet netjes? Hij is toch niet overdreven rot ofzo? Ook aan de Croma en de Galant zitten plekjes die aandacht nodig hebben.
Waarom komt de Yugo dan niet?
Moderator
grensrijder zei:Wouter82 zei:simca1006 zei:Jammer want dat vind ik toch wel een EMWagen. Niet netjes? Hij is toch niet overdreven rot ofzo? Ook aan de Croma en de Galant zitten plekjes die aandacht nodig hebben.
Omdat we er geen bestuurder voor hebben. Ik neem namelijk Eusje mee, mijn witte CX. Die staat op de stand van de CX Club. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een Yugo naar Ulft te sturen...
x-trailrijder zei:Heb zin in zondag! Hoop van harte dat de kop van m'n Bluebird optijd klaar is, wat een timing weer![]()
Wouter82 zei:Ah jij komt met de Zas?![]()
Ik wilde zeggen: prioriteiten stellen, Grensrijder. Is de CX Club belangrijker dan Elk Merk Waardig?grensrijder zei:Wouter82 zei:simca1006 zei:Jammer want dat vind ik toch wel een EMWagen. Niet netjes? Hij is toch niet overdreven rot ofzo? Ook aan de Croma en de Galant zitten plekjes die aandacht nodig hebben.
Omdat we er geen bestuurder voor hebben. Ik neem namelijk Eusje mee, mijn witte CX. Die staat op de stand van de CX Club. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een Yugo naar Ulft te sturen...
Moderator
Phoenixrood74 zei:Maar nu ik alle berichten gelezen heb is de vraag: gaat we én een Yugo én een Zastava op de EMW-stand krijgen?![]()
Ik ben zaterdag al in de Achterhoek, maar zal ik maar ergens anders gaan staan met mijn veel te oude auto?Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Maar nu ik alle berichten gelezen heb is de vraag: gaat we én een Yugo én een Zastava op de EMW-stand krijgen?![]()
Nee want we hebben nog geen chauffeur voor de Yugo. Zeg PR, zou zo'n Yugo nou niet veel leuker zijn dan een Ro?
Dan zet ik je zondagochtend af in Grensdorp.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Ik ben zaterdag al in de Achterhoek, maar zal ik maar ergens anders gaan staan met mijn veel te oude auto?Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Maar nu ik alle berichten gelezen heb is de vraag: gaat we én een Yugo én een Zastava op de EMW-stand krijgen?![]()
Nee want we hebben nog geen chauffeur voor de Yugo. Zeg PR, zou zo'n Yugo nou niet veel leuker zijn dan een Ro?
Dan zet ik je zondagochtend af in Grensdorp.![]()
Moderator
Pedigreepaul zei:Dat wordt dus weer een geweldige line-up op de stand als ik dat zo lees. Top mensen!
Moderator
grensrijder zei:Ik proef hier een zekere Yugofobie.
Micha D. zei: