Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Goede PR weer!

Verlate EMW-ling: Moretti Midimaxi, om ons in zomerse sferen te brengen.

Fiat127MorettiMidimaxi1980Luc106.jpg

Nee, geen Stellar. Die vind ik niet netjes genoeg, voornemen is om die de komende winter op te laten knappen en dan mag die van mij volgend jaar schitteren :)

Jammer want dat vind ik toch wel een EMWagen. Niet netjes? Hij is toch niet overdreven rot ofzo? Ook aan de Croma en de Galant zitten plekjes die aandacht nodig hebben.

simca1006 zei:
Jammer want dat vind ik toch wel een EMWagen. Niet netjes? Hij is toch niet overdreven rot ofzo? Ook aan de Croma en de Galant zitten plekjes die aandacht nodig hebben.

Waarom komt de Yugo dan niet?

Ja kan hem als "EMWerk in Uitvoering" neerzetten, met een geschreven toelichting dat deze auto vers is gered en binnenkort wordt opgeknapt. Dan laat je mooi het gedachtegoed van de club zien :)

Wouter82 zei:
simca1006 zei:

Omdat we er geen bestuurder voor hebben. Ik neem namelijk Eusje mee, mijn witte CX. Die staat op de stand van de CX Club. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een Yugo naar Ulft te sturen...

grensrijder zei:
Wouter82 zei:
simca1006 zei:

Omdat we er geen bestuurder voor hebben. Ik neem namelijk Eusje mee, mijn witte CX. Die staat op de stand van de CX Club. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een Yugo naar Ulft te sturen...

Okeeeeee gevalletje miscommunicatie dus! Want die chauffeur is er namelijk, namelijk een vriend van VW1200. Ik had juist begrepen dat "jullie" de Yugo niet showwaardig vonden ... Die Yugo moet naar Ulft!

Ik moet alleen de velgen even wat appetijtelijker maken: vliegroest afkrabben, spuiten en naafdopjes monteren. Maar dat lijkt me wel te doen.

Oh is dat alles! Nou dan moeten we maar iets slims bedenken om dat geniale ding in Ulft te krijgen :)

Leuke Fiat Méhari trouwens :D

Tijd voor het groot rijbewijs, GR. Want er staan ongetwijfeld meer auto's op jouw oprit die niet misstaan in Ulft!

x-trailrijder zei:
Heb zin in zondag! Hoop van harte dat de kop van m'n Bluebird optijd klaar is, wat een timing weer :confused:

Succes met klussen!

Ik kreeg gisteren een steen op de voorruit. Flinke barst erin. Een andere ruit gaat voor zondag niet meer lukken helaas.

Wouter82 zei:
Ah jij komt met de Zas? :cool:

Ja. Ik heb nog wel getwijfeld om ook met de Zas naar Ulft te komen maar dat doe ik toch maar niet. Aan de andere kant zou die wel heel fraai staan naast de Yugo natuurlijk. :cool:

Als één van de EMW'ers het leuk vindt om onze Yugo van Zuilichem naar Ulft te sturen, laat het me weten! (y)

grensrijder zei:
Wouter82 zei:
simca1006 zei:

Ik wilde zeggen: prioriteiten stellen, Grensrijder. Is de CX Club belangrijker dan Elk Merk Waardig?

Maar nu ik alle berichten gelezen heb is de vraag: gaat we én een Yugo én een Zastava op de EMW-stand krijgen?:eek:

Phoenixrood74 zei:
Maar nu ik alle berichten gelezen heb is de vraag: gaat we én een Yugo én een Zastava op de EMW-stand krijgen?:eek:

Nee want we hebben nog geen chauffeur voor de Yugo. Zeg PR, zou zo'n Yugo nou niet veel leuker zijn dan een Ro? :)
Dan zet ik je zondagochtend af in Grensdorp.

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Nee want we hebben nog geen chauffeur voor de Yugo. Zeg PR, zou zo'n Yugo nou niet veel leuker zijn dan een Ro? :)
Ik ben zaterdag al in de Achterhoek, maar zal ik maar ergens anders gaan staan met mijn veel te oude auto?:p

Phoenixrood74 zei:
Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:

Ik ben zaterdag al in de Achterhoek, maar zal ik maar ergens anders gaan staan met mijn veel te oude auto?:p

Oh je kan ook zaterdag naar Grensdorp rijden en daar de Ro omruilen voor de Yugo. Dat ouwe ding detoneert nogal in Ulft :p

Precies. Misschien past mijn Cuore er wel in (319 cm en 584 kg) en kan ik Yugo-slaaf spelen.

Lengte van de laabak is iets van 210 cm, de breedte is denk ik een groter probleem. Daarnaast moet ik ook allemaal andere EMW-spul meenenemen. Kan je geen auto-aanhanger achter Eusje knopen, Grens?

a.s. zondag wordt een druk dagje: eerst 1.5 kg Parmezaanse kaas redden in Bunnik en daarna door naar Ulft met het hele gezin. Vanwege wat speling op een wiellager linksvoor bij de Golf wordt het denk ik de witte driepitter van de zaak.

Ik heb er in ieder geval zin in!

Die 127 is gaaf. Nooit gerealiseerd dat het eigenlijk een tijdloos ontwerp is. De R4 kan mij niet bekoren.

Terug
Bovenaan